Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Vandaag de gyn gesproken, inderdaad geen ei gehad.

Heb met haar afgesproken dat we nog 2 weken wachten met het starten van Primolut. Wil nog niet die rotzooi slikken, even tijd nemen, even rust.

Misschien word ik van mezelf wel ongesteld.

Zo niet, dan eind mei beginnen met Primolut, ongesteld worden en dan weer beginnen met Clomid, hogere dosis.

111 geweldig meis!!! :inlove:

Ik wel Vlieg, maar jij niet helaas! Gatver, vind het zo kl*te voor je! Blegh!

Blijf extra voor je piesen in die blauwe flessen meid, zal nog een beetje meer mn best doen! :wink:

Dank je wel! Goed plassen dan he :slight_smile:

Ik ben heeeeel blij voor je! Je hebt zo’n k*t tijd achter de rug, een beetje geluk is wel op z’n plaats!

Morgen heb ik een buikshoot met vriendinnetje uit mijn stopperstopic.

Vorig jaar heb ik hun huwelijk mogen fotograferen en inmiddels komen ze voor de 3e keer terug.

Heb er zin in :slight_smile:

Ben ik ook weer even,moet alleen nog even terug lezen, dus reageer later op iedereen.

Ik kom even melden dat ik een fikse blaasontsteking heb en daar antibiotica voor heb gekregen. En met die kuur mag je niet zwanger zijn of zwanger worden. We moeten dus een ronde overslaan :frowning:

Tijgertje balen dat je deze ronde over moet slaan sterkte met je blaasontsteking hopelijk gaat deze snel over

@Tijgertje, dat is balen zeg! Hoop dat je gauw van de blaasontsteking af bent!

@Vliegje, jeetje zeg! Dat is weer jammer dat je geen ei hebt gehad! Hoop dat je ongi vanzelf gaat komen!

@Hier gisteren ongi geworden, dus wij gaan ook voor ronde 3 nu! 6 juni is nu mijn nod.

Hee meiden, dan kom ik me ook maar even in deze topic melden.

Mijn man en ik zijn ook bezig voor onze eerste zwangerschap.

@Tijgertje: Vervelend hoor! En dat precies in de groene periode… Ik hoop dat je gauw van de blaasontsteking af bent!

@Vliegje: Echt balen dat je geen ei hebt gehad! Hopelijk komt eea snel vanzelf!

@eros: Rotduivels! Op naar de volgende ronde! Wel lekker korte cyclus zo te zien!

Minniemin, welkom!

Tijgertje, balen meis! Doet goed zeer he…

Bianc, wat heb jij een mooie cyclus! Ben jaloers!

Ik heb vandaag een buikshoot gehad van mijn mede juni stopper. Zo leuk!! Gave foto’s geworden :slight_smile:

@vliegje wrote:

Minniemin, welkom!

Tijgertje, balen meis! Doet goed zeer he…

Bianc, wat heb jij een mooie cyclus! Ben jaloers!

Ik heb vandaag een buikshoot gehad van mijn mede juni stopper. Zo leuk!! Gave foto’s geworden :slight_smile:

@Hey Maartje, ja sorry :oops: had het niet verwacht dat het zo zou lopen, omdat de dokter al had gezegd dat het misschien wel een paar maanden kon duren voordat alles weer op gang zou komen!

Ik blijf voor jullie duimen en dat je gauw zwanger mag worden!

je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, gekkie! Geniet er maar van! :slight_smile:

Hier gebeurd iets raars… mijn temp stijgt… maar ik heb gister en vandaag niet op de juiste tijden gemeten dus wilk ff morgen afwachten of hij dan nog hoog is (gister 36,89 en vandaag 36,94).

Dan zou ik dus misschien vrijdag een ei gehad hebben?! Maar laten we nu net niet geklust hebben, dus in dat geval weer een kans gemist :frowning:

We hebben maandag geklust en afgelopen vrijdag en gister. Op de verkeerde momenten in dat geval…

Maar ja, misschien heb ik wel hogere temps door het weekend, eerst morgen maar eens afwachten.

Had overigens vrijdag na het klussen een druppeltje helder rood bloed verlies (zag ik gister pas). Dus misschien adertje geraakt ofzo.

Hmm, ben benieuwd wat je temp morgen zegt, vlieg!

Zou mooi zijn als je toch een ei hebt gehad! Erg balen als ie dan niet raak is natuurlijk, maar dat je een ei hebt is altijd goed!!

een druppeltje bloed kan trouwens ook komen door de eisprong he? Dus wie weet heb je die inderdaad vrijdag wel gehad. En als je vrijdag ook nog geklust hebt, heb je toch nog een klein kansje?? Ik :pray: voor je!!

Ja geen idee waar dat bloed vandaan komt, heb ik nooit met klussen namelijk… Ik zag het zaterdagochtend, dus vrijdagnacht eventueel een ei gehad? Dan zou het kunnen ja, maar kans ik klein…

Ik had afgelopen maandag namelijk wel een eitje zitten van 11mm.

We vonden het raar, eerst een ei van 10mm, wat voor mij al héél groot was. Die was na die positieve ovu test ineens weg. En maandag zit er weer een ei van 11mm! Wij snapten er niks van, dus er is weinig aandacht geschonken aan dat eitje. Maar als hij volgens het boekje zou groeien, zou ik inderdaad een eisprong gehad kunnen hebben.

Ik ben inderdaad al lang blij ALS er een ei is geweest, dan heb ik misschien (tijdelijk?) een cyclus van 40 dagen. Nou prima hoor :slight_smile: Zou ik al lang blij mee zijn!

Ben bezig met buikfoto’s van gister, zo leuk :slight_smile:

Hoi meiden,

ik wilde een heel verhaal typen, maar zoon lief wil zijn voeding… :slight_smile:

Ik kom later even terug om mijn verhaal als nog te plaatsen…

Heb wel alvast een foto achter gelaten in het SF :inlove:

Ik ga gelijk kijken :slight_smile: hoe is het met jullie?

Ik vind het positief klinken voor je, hoor vlieg!! En indien vrijdagnacht ei dan heb je gewoon kans hoor, niet eens heel klein ofzo! Mag je ook weer bloedprikken volgende week om te kijken of dit inderdaad een ei was??

Nee,heb met de gyn afgesproken dat we 2 weken zouden wachten met de primolut in de hoop op een ongie van mezelf. Zou wel heel toevallig zijn als ik nu een ei zou hebben gehad.

Misschien dat ik dan van de week wel even bel of ik toch mag bloedprikken, maar misschien kijk ik het wel gewoon aan.

Vlieg, maar jij hebt je portie nu ook wel gehad hoop ik hoor en ik gun het jou ook zo heel erg! En een kleine kans of niet…een kans is een kans! Ik had ook totaal niet verwacht dat ik zwanger van vakantie terug zou komen, verkeerde momenten klussen en juist wanneer het zou moeten gebeuren zou het niet gaan vanwege excursies, maar ja…toch wél gelukt!

Het hoeft ook maar één zaadje te zijn die zijn weg vindt meid!

Ik duim mn duimen eraf voor je!

:-* :-* thanks, je bent lief!