Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

Ja hahahahahah, ik zei ook al aan de foon, jezus wat veel hahahahahaha.

@roosje83 wrote:

tier jammer meis :hug: ik heb er ook 4x over gedaan(zenuwen) hoe veelste keer was dit voor je?

Was de 2e keer, dus valt op zich nog wel mee…

Vliegje, wat ontzettend fijn voor je, je had ook wel eens goed nieuws verdiend!! :smiley:

vliegje dat zijn zeker heel veel zaadjes hihihihihihi

ik was al blij geweest met 10 stuks ofzo hahahaahaha

tierr wat balen zeg dat je weer gezakt bent!!!

3de keer is scheepsrecht :wink:

vanholland het wordt toch wel spannend voor jou zeg

ga je het weekend wel een testje ertegen aan gooien

Vliegje, wat een goed nieuws!!! En jemig, 192 miljoen :shock: Ik wist niet dat het zoveel kon zijn…

Als ik niet ongie wordt ga ik misschien zondag een testje doen

Dus ik hou jullie op de hoogte

@sophie wrote:

vliegje dat zijn zeker heel veel zaadjes hihihihihihi

ik was al blij geweest met 10 stuks ofzo hahahaahaha

tierr wat balen zeg dat je weer gezakt bent!!!

3de keer is scheepsrecht :wink:

vanholland het wordt toch wel spannend voor jou zeg

ga je het weekend wel een testje ertegen aan gooien

vind het dan zo moeilijk dat ik zo blij ben, terwijl het bij jullie zo klote is… :hug:

Ik had ook nooit gedacht dat het er zoveel konden zijn.

Vlieg, wat fijn dat het weer de goede kant op gaat met jullie. Mocht ook wel een keer!

Ik meld me even af lieve meiden, voor komende week.

Zal alleen druk zijn met papa en alle voorbereidingen voor woensdag en de crematie de week erna. Vanaf maandag ben ik bij papa dus heb ik geen tijd denk ik om te KoKken.

Als alles achter de rug is, meld ik me weer!

Toi toi voor alle testers de komende week, ik hoop op positieve testen! :pray:

Knuffel,

Mariska

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier! Ik zat eerst op zwangerschapsforum maar die ligt er steeds uit… :frowning: dus nu kom ik hier even buurten :mrgreen:

Ik ben eind november gestopt met de pil en zit nu in ronde 3, ik zit op de wachtbank en mijn NOD is volgende week dinsdag/woensdag… Ik voel wat vage dingen maat durf nergens op te hopen.

Verder ben ik getrouwd, 26 jaar en woon ik in het hoge noorden :wink:

Groetjes!

welkom ster kom je uit friesland?? :lol:

hopelijk ben je ook snel zwanger!

van holland: spannend hoor ik duim voor je!

Idd ik ben een Friesin!

Ik hoop ook dat het snel raak mag zijn… M’n schoonzusje en zwager zijn net na ons gestopt en kwamen van de week vertellen dat ze zwanger zijn! Ben enorm blij voor hun maar besef des te meer hoe ik zelf er ook naar verlang…

Maar ja probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn want dan wordt ik gek! :wall:

Fijn weekend allemaal, zal proberen jullie een beetje te leren kennen maar ik zie dat er erg veel mensen in dit topic alleen al zijn :slight_smile: gezellig hoor!

welkom ster nog een Friezin erbij hihi

vliegje wow ik ben stiekem jaloers op jullie superzaad

echt super zeg

balen tierr ik ga binnenkort ook mn 2e examen aanvragen

en ze zeggen 3 keer is scheepsrecht he

vanholland ik duim voor je

he meiden

gister ziekenhuis voor de start van onze IUI

voor de allereerste keer mezelf moeten prikken dat was best vreemd

en vanmorgen deed ik het alsof ik nooit anders gedaan heb hihi

kregen gister het nieuws wat ik al lange tijd vermoeden en aangeven had in sneek ons oude ziekenhuis

maar die zagen het gewoonweg niet door de slechte apparatuur vermoed ik en de gyns wisten amper wat het was

maar ja er kwam nu toch echt in combinatie met de rest van mn dossier dat ik pco heb

ons probleem ligt dus bij ons 2tjes

dat was echt een flinke klap en ben er gister en nu nog wel goed beroerd van geweest

dit weekend is ook even helemaal alleen van ons 2tjes geen vrienden geen fam lekker met zn 2en

gaan straks denk ik het bos in heerlijk

nu ja meiden weer een flink bericht ik ga ervandoor

als ik mensen gemist heb sorry ben er zoals je leest niet helemaal bij

Welkom Ster!

111 ik wens je veel sterkte deze week! en bedankt (ik mag testen komende week :wink: )

oh Hollowglade :hug: (ik weet niet precies wat het is, maar zal niet positief zijn…) :hug: :-*

ster welkom en succes

111 veel sterkte

hollowglade sterkte

Jane ik duim voor je :thumbup:

Hier nog steeds geen ongie te zien en ik voel ook niet dat ik ongie ga worden dus het wordt heel spannend ik hou julie op de hoogte

111 heb ik iets gemist meid???

Hollowglade, wat balen… dat is waar mijn man en ik zo bang voor waren… Wat is het toch eigenlijk oneerlijk verdeeld he… Heel veel sterkte, denk dat je wereld even is ingestort :frowning:

Testers, succes!

Bedankt Vanholland. ik :thumbup: nog steeds voor jou!! :pray: :pray:

wanneer gaa je testen? want dit is toch het langste wat je ooit hebt gehad??? :pray: :pray:

Jane ik wacht nog heel even maar ik hou jullie op de hoogte

oke! :pray: :pray: :pray:

Mariska, heel veel sterkte komende week meid!!

Ster, welkom hier! En alweer een Friezin, geweldig! Haha.

Waar ergens in Friesland woon je? En wat doe je?

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! :slight_smile:

hollowglade, ik hoop dat deze IUI wat voor jullie doet!! Sterkte ermee!!

Jane, wanneer was jij eigenlijk van plan ongeveer te testen?

Echt stom, 2 cycli terug was onze NOD nog tegelijk, en nu is mijne ruim een week later…

Vanholland, spannend!! :smiley:

Hier nog geen nieuws, ja, temp was vanochtend iets hoger… vanmiddag en morgen nog even een ovutestje er tegenaan gooien en dan stop ik ermee…

Tierrr, vreemd want mijn cyclus is 30 dagen deze keer :shock:

dus wat ben jij laat dan :shock:

ik ga pas testen paar dagen na mijn NOD.

dus laat het eerst maar eens duivelvrij zijn volgend weekend en dan kijk ik wel wanneer ik ga testen :stuck_out_tongue:

Ster welkom!

111, ik zat je berichtje ook met vraagtekens te lezen maar ik vermoed dat er besloten is tot euthanasie?? In ieder geval heel veel sterkte en benut de tijd die je samen hebt zo goed mogelijk!! :hug:

Hier verder ook weinig te melden, temperatuur lijkt nog steeds niet te stijgen :think:

Hollowglade, succes en sterkte! Ik hoop dat jullie inspanningen snel tot resultaat leiden! :thumbup: