Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

Hierbij een nieuw deeltje voor iedereen die gaat voor een 1e kindje!!







Hopelijk kunnen we het bovenste lijstje snel vullen met nog meer zwangeren! :pray:



Liefs Jane :-*

wat een mooi lijstje jane!!!

Mooi lijstje Jane!! Ik hoop dat iedereen snel de ontbrekende gegevens geeft, zodat het lijstje helemaal compleet wordt! :slight_smile:

Sophie: mijn nickname heb ik zelf verzonnen, ik ben nogal artistiek (hou van tekenen, schilderen etc) dus toen kwam ik op een gegeven moment hierop… :slight_smile:

En ik woon inderdaad ook in Friesland, eigenlijk pas net een maandje of wat, ben gaan samenwonen met een Fries hahaha! :smiley:

Kom eigenlijk uit de randstad, dus het is enorm wennen voor mij hier…

Ik woon trouwens vlak bij je, ongeveer 10 minuten van Leeuwarden… :wink:



En Tierrr: ik ben 24, waar ik woon heb je net gelezen :lol:

Ik ben dus nog niet zo lang geleden hierheen verhuisd en ben op zoek naar een baantje in de welzijn sector…

Heb qua studie SPW 3 en 4 gedaan…

Ben op dit moment trouwens nog druk bezig met het inrichten van het huisje, we hebben net geschilderd en dergelijke, dus ik verveel me niet…



Vind het echt leuk om hier mensen te zien die vlakbij wonen, voel me best wel een beetje eenzaam zo in een nieuwe provincie… :slight_smile:



Oh en Sophie, mijn vorige cyclussen waren normaal, daarom snap ik er ook niks van…

Altijd een cyclus van rond de 28 dagen…

Plus ik ben na het stoppen met de pil (dec 2008) nog gewoon 1 keer ongesteld geworden op de goede tijd… En sindsdien niet meer…

he artistique, mooie nickname hoor

wat toevallig bij mij precies hetzelfde verhaal!!

ben 2 en half jaar geleden gaan samenwonen in friesland…

hub is geen fries maar ook hier terecht gekomen!!

ik kom ook oorspronkelijk uit de randstad…het heeft bij mij een jaar geduurd voordat ik me thuis ging voelen :?



heb je nog maar 1 keer getest?? want sommige testen pas na 2 weken ofzo positief

@sophie wrote:

he artistique, mooie nickname hoor

wat toevallig bij mij precies hetzelfde verhaal!!

ben 2 en half jaar geleden gaan samenwonen in friesland…

hub is geen fries maar ook hier terecht gekomen!!

ik kom ook oorspronkelijk uit de randstad…het heeft bij mij een jaar geduurd voordat ik me thuis ging voelen :?



heb je nog maar 1 keer getest?? want sommige testen pas na 2 weken ofzo positief


Ja ik ben bang dat het bij mij ook een hele lange tijd gaat duren voordat ik me echt thuis ga voelen…

Ik mis mijn familie en vrienden best wel heel erg en ken verder nog weinig mensen hier…

Maar ja je moet wat over hebben voor de liefde he! :slight_smile:



En ja ik heb nog maar 1 keer getest, ik ben al zeker 3 weken overtijd, je zou toch zeggen dat de test het dan wel zou aangeven als ik zwanger ben… :slight_smile:

kan zijn dat je cyclus overslaat ja!!

maar dan kan je soms maar beter ongi worden, want dan kan je opnieuw beginnen met de ronde!!

ja sterkte met het wennen!! ik weet hoe je je voelt op het moment, maar gaat goed komen :wink:

Wat een mooi lijstje!! Petje af!



Artistiqua, welkom!



Jane, je moet wel het andere topic even laten sluiten door de modjes :wink:



Nieuw deeltje en meeeeeer zwangeren he!

Ja ik heb het al aangevraagd, meteen nadat ik nieuwe had geopend…

Mooi lijst! :thumbup:

Jane, wat creatief. Super zeg!! :thumbup:



Ik ben 34 jaar (vandaar die 74 achter mijn naam, wordt in november 35) en mijn NOD is 16 maart.

Ha, zie dat je net weer aan het invullen bent geweest!

Jup en zal die 15 even 16 maken :wink:

EDIT: gewijzigd :wink: :inlove:

Wat grappig sophie en artistiqua, hier eigenlijk ook een beetje hetzelfde verhaal!

Ik kom ook uit de randstad (Rotterdam om precies te zijn) en ben 5 jaar geleden naar Friesland verhuisd, ook voor de liefde… :slight_smile:

Nu had ik er trouwens niet zo veel moeite mee om Rotterdam te verlaten, voelde me hier eigenlijk al snel meer thuis dan daar… maar ik heb inderdaad ook wel ondervonden dat het soms lastig kan zijn om ergens tussen te komen, waardoor ik nog steeds niet heel erg veel vrienden heb in Friesland… vind het daarom ook leuk om hier wat Friezen tegen te komen! :slight_smile: Ik woon op ongeveer 15 minuutjes van Leeuwarden, dus we wonen allemaal redelijk dicht bij elkaar!



Ik ben trouwens ook nog eens ongeveer even oud als jij, artistiqua, ik word dit jaar 24. En ik ben ook op zoek naar een vaste baan in de zorg, ik heb net SPH afgerond! Als je het leuk vindt, kunnen we misschien wel ff wat pb-en! :slight_smile:



Goed balen trouwens van die cyclus… dan denk je eerst dat je een mooie regelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil en dan krijg je ineens zo’n idioot lange… :?



Ik voelde vanmiddag trouwens voor het eerst weer wat lichte pijntjes links onder in mijn buik… kan niks zijn, maar kan ook te maken hebben met de eisprong?? Ben benieuwd… :roll:

jane ik vind dat de lijst er super mooi uitziet

Wat een prachtig lijstje Jane, mijn complimenten meid!



Mijn aanvullende gegevens: ronde 8, NOD ergens rond 20 maart hoop ik. Oh ja, en ik ben sinds deze maand 33 ipv 32 :shifty: :mrgreen:

van het weekend op kraamvisite geweest bij vrienden. was heel erg leuk, maar het enige wat ik kon denken was: IK WIL OOK!!! hhahaha, wel erg leuk om ongegeneerd in babywinkels te kunnen lopen!

Ha, Fluppie. Wij hadden afgelopen zaterdag visite met een kleintje van 6 maanden maar ik kon er toch nog niet erg warm van worden. Ze ging niet huilen bij mij op schoot (dat gebeurt anders meestal wel) maar ze begon wel te spugen… :roll:



VanHolland en Belly, hoe staat het ervoor?? Wanneer gaan jullie eventueel testen?

Hey dames,



Ik meld me ook bij deze…

Wij gaan ook voor ons 1e kindje, spannend allemaal.



8 maart in mijn NOD, ik ben 25 jaar, mocht je dat nog willen verwerken in dit lijstje…



Wanneer zijn jullie allemaal gestopt met anticonceptie?

Wij in september.

breekt even in



Wouw Jane, ook hier zo een mooi lijstje :inlove:



Veel succes alle meiden! :thumbup:



breekt snel weer uit