Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

@nana wrote:

Hey dames,



Ik meld me ook bij deze…

Wij gaan ook voor ons 1e kindje, spannend allemaal.



8 maart in mijn NOD, ik ben 25 jaar, mocht je dat nog willen verwerken in dit lijstje…



Wanneer zijn jullie allemaal gestopt met anticonceptie?

Wij in september.




Welkom Nana!



Ik zal het meteen verwerken met de rest!



En wanneer iedereen gestopt is staat in het lijstje!! :wink: (vind ik zelf errug handig!!)



Bedankt allemaal! (en Miekje!! :inlove: )

Hier nog geen tekenen van een naderende ongi…maar ik verwacht dat het vanavond dan wel morgen doorbreekt hoor :think: Wel balen want dan zit ik dit keer op 36 dagen :shock:



Mocht ik woensdag nou nog niet ongi zijn dan ga ikdonderdag testen, maar heb afgelopen vrijdag getest en die was negatief, dus ga eigenlijk er niet vanuit dat het raak is

oh belly dacht eerst wat spannend! en dan zeg je negatief getest te hebben, balen! maar misschien was dat nog te vroeg… :pray:

Vanholland, hoe is het bij jou?? :pray:

hIER NOG GEEN :evil: :evil: TE ZIEN MAAR IK WACHT RUSTIG AF WANT DE VORIGE KEER WERD IK NA EEN WEEK ONGESTELD DUS IK GA DEZE WEEK NOG NIET TESTEN

Oke gelukkig nog niets! :pray: :pray:

:thumbup: ik wacht het sinds ronde 4 ook allemaal af tot NA mijn NOD…

Even ego…



Joost is weer opgenomen :frowning: Hopelijk vinden ze de oorzaak van deze klachten.

Hij wilt alleen maar liggen op zijn buik. Niet zitten, niet op z’n rug. Het gaat gewoon echt niet goed.

Of hij is heel ziek of hij is zwaar aan het achteruitgaan…



Mij kun je ook opvegen binnenkort, alles komt tegelijk.

Familieproblemen, zwanger worden, Joost, het verlies van Djara… :frowning:





Nana, welkom. Hoeveelste ronde is dit voor jullie?

Jeetje vlieg! :hug: :hug: :hug:

ik heb er geen woorden voor, behalve heel veel sterkte! :hug:

Heel veel sterkte Vliegje! :hug:

Vliegje, heel veel sterkte! Een mens kan heel veel hebben maar soms houdt het wel eens een beetje op. Dikke :hug: voor jou!



Ik heb bij een ander topic de foto’s van jou en Joost bij Tarzan gezien. Zag er echt heel gezellig uit!!



Verder waren mijn ovutesten dit weekend erg vaag… Zaterdag een lichte toename in kleur en gisteren helemaal niets :think: Heb ook nog geen slijmwaarneming dit keer dus ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet :eh:

jeetje vliegje, weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je wel een dikke :hug: geven!!!



Nana welkom!!!



Vanholland en belly, ik blijf voor jullie :pray: !!



Jane wat een mooi lijstje, wat een werk heb je er van gemaakt! :thumbup:



Mim ik ben ook met de ovulatietesten aan de slag gegaan en dacht gister van ach we zitten nog best vroeg in de periode en er waren maar minimale streepjes vantevoren te zien, dus een dagje overslaan. Ik vandaag de test gedaan is er helemaal geen streepje meer te zien :? :?

Zou het dan toch gisteren zijn geweest… Of misschien dan toch vandaag, blijf nog maar ff testen en dan wachten we maar ff af :roll: En inderdaad ook nog geen slijm gehad :think:

hoi iedereen hier



eigenlijk moet ik gaan slapen en uitzieken maar ja KOK kriebelt weer



ik ben hollowglade 25 lentes jong

ook voor de liefde naar friesland gekomen;)



dec 2006 gestopt met de pil

en maart 2009 1e ronde IUI





grtjs

Ja leuke foto’s waren dat he.



Hollowglade welkom! En volgens mij klopt je onderschrift niet, staat maart 2008 :wink:

Maare, succes! 1e IUI poging dus?

Waarom lukt het niet bij jullie?

Welkom Hollowglade!

he hollow jij ook hiero :wink: ben je al ongi geworden?



vliegje dikke knuffel voor jou :hug:



vanholland toch weer spannend, hopelijk ga je nu echt positief testen :pray:



nana jij ook welkom

dank je vliegje

ben niet helemaal helder typfoutje dus hihihi



het lukt bij ons niet omdat we te weinig zwemmertjes hebben tik met sophie in een topic daarover





enne idd sophie je las het al in ons topic maar ben vanacht om 6.00 ongesteld geworden

damn na dik 2 maanden is het toch weer vreemd die megakrampen in je buik

Hee dames!!



Leuk, zo’n gevuld lijstje! Erg handig!! :slight_smile:



Hollowglade, welkom! Wat een Friezinnen hier zeg, ongelooflijk… :wink: Waar woon je precies? :slight_smile: Balen dat het bij jullie zo lang duurt… hoop dat het snel lukt!!



Vliegje, heel erg veel sterkte, ik kan me voorstellen dat het je allemaal even teveel is… ik hoop voor jullie dat Joost ‘gewoon’ ziek is en dat ze erachter komen wat ie heeft en het kunnen genezen… :hug:



debbert, lastig soms he met die ovutesten? Ik kon er vorige ronde ook niks ervan maken… ben nu weer bezig en ik blijf mssr stug doortesten, dan kan ik in ieder geval niets gemist hebben ofzo…



Hier alles wel ok, alleen wel wat moe en snel geirriteerd/verdrietig…

Gister ook een kluskans gemist omdat ik een beetje boos was op mijn lief… hij had een heel mooi duur trouwcadeau laten vallen en dat was stuk… en ik had nog zo gezegd dat ie voorzichtig moest zijn… dus ik boos, hij boos, niet klussen… :roll:

Gelukkig hadden we het zaterdag nog gedaan… :mrgreen:

En nu moet het gewoon vanavond weer, haha. 't Is bij ons alleen echt wel een probleem dat ik zoveel slaap nodig heb en hij juist graag laat naar bed gaat… hebben meer van jullie dat?

Ohhh, herkenbaar!!! Mijn mannetje is een avondmens en ik niet… Mijn wekker gaat om half zeven en hij blijft nog minstens een uur liggen. Voordat wij er samen in liggen is het vaak al dik elf uur geweest en dan ben ik soms al zo chagrijnig dat ik geen zin meer heb in een vrijpartij :snooty:

hoi tierrr inderdaad balen maar wel blij dat we beginnen kunnen



laat ik het zo zeggen ik woon in het gebied wat uitkijkt op de dijk

blijf graag wat anoniem hier











en hier is het tijdstip om te klussen een nog grotere ramp manlief komt pas half 2 snachts thuis

word meestal wakker geknuffeld dan dus kan zelf eerst slapen en daarna doorslapen

@hollowglade welkom en succes



@vliegje sterkte :hug: :hug: