Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

O jeetje, dat lijkt me helemaal vervelend, als je man pas zo laat thuis komt… :shock:



En geeft niet hoor, snap dat je anoniem wil blijven. Je woont dan trouwens aan de andere kant van Friesland dan ik… :wink:

Meiden ik vind het raar dat ik nu niet ongie word wij hebben afgelopen maand niet zo veel geklust dus ik vind het vreemd dat ik nu niks heb. HEb ook geen last dat de ongie zou moeten komen meestal heb ik krampen en nu heb ik helemaal niks alleen last van mijn rug maar dat heb ik al een paar weken. Wel heb ik nu slijm wat zou dat wezen



Ik hou jullie verder op de hoogte ga nu eerst douchen ben net terug van sporten en daarna is het grey anatomy tijd



Doei

afgelopen maand was ik ook twee weken overtijd terwijl het bijna onmogelijk is en we weinig gemeenschap hebben gehad!! je lichaam kan rare dingen doen vanholland!

hopelijk is bij jou het wegblijven van de ongi een goed teken!!



ook hier een hub met onregelmatige diensten!! soms erg lastig

Hai allemaal,

Wat een warm onthaal… heerlijk!



Wij gaan voor ronde 6, en het 1e kindje.



Spannend allemaal he?

Ik kan het hier écht niet meer bij houden, als ik een halve dag niet heb gekeken moet ik al weer 3 of 4 pagina’s bij lezen… pff! haha.

Het is hier nog steeds rustig, nog een paar dagen wachten… spannend!

Wél heb ik al 3 dagen last van diaree, en erg winderig, (sorry voor de dames die net aan het ontbijt zitten) geen idee wat dit is.

Buikgriepje, of toch…??

We zullen zien, maak me er niet te druk meer om, heb al vaker teleurstellingen gehad, dus we zien het wel rond 8 maart.

Gelukkig heb ik na het stoppen v.d pil direct een regelmatige cyclus gehad, dus dat is erg prettig.

Het is toch elke keer weer spannend, ook al neem je jezelf nog zo hard voor om je er niet zoveel mee bezig te houden (dat lukt niet!!!) :smiley:

Nee Mim dat is waar, er NIET mee bezig zijn LUKT NIET!!

Ik hoor het best vaak van mijn vriend, terwijl hij er zelf ook te veel mee bezig is :mrgreen: (geeft ie ook toe)

O spannend meiden :slight_smile: Ik probeer het ook los te laten, maar het gaat bijna niet…

Ja spannend blijft het altijd wel!

Ik heb alleen nu niet zo’n goed gevoel deze ronde…

Maar goed… we wachten het af.

Het is zo 8 maart!!



Jullie ook sterkte met wachten meiden… :pray:

zelfs nu het bijna onmogelijk is op de natuurlijke weg houdt het me nog bezig!!

maar gelukkig niet zo erg als het eerste jaar!!!

hoi meiden ik ben jumper 1985 en wij gaan voor het eerste kindje

ik heb een vraag wand ik heb 13 jan me laatste pil op en 16 ong geworden en nu ben ik 18 dagen over tijd en heb 2 keer getest en die waren negatief maar weet iemand hoe dat dat kan was voor dat ik met me pil begon altijd op tijd snap er niks van dat ik al zo lang over tijd ben

ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantworden

alvast bedankt



groetjes jumper1985

16e januari?

Welkom trouwens.



Enne, grote kans dat je aan het ontpillen bent!

hoi vliegje



ja 16 januari maar weet je ook hoe lang dat kan duren?

word er gek van :lol: maar bedankt

groetjes jumper1985

@jumper 1985 wrote:

hoi vliegje



ja 16 januari maar weet je ook hoe lang dat kan duren?

word er gek van :lol: maar bedankt

groetjes jumper1985




Ze zeggen dat je er zo een 3 maanden voor uit moet trekken :wink:

Heb zelfs halfjaar gehoord. geef het even de tijd dus, waarschijnlijk is je lichaam gewoon helemaal van slag en krijg je een paar onregelmatige cyclussen.

welkom jumper!!!

hopelijk raak je gauw ongi!!

maar het klinkt als ontpillen

succes meid

Hallo allemaal!!



Ik ben atje 29 jaar en ook wij gaan voor ons eerste kindje.

Lijkt me leuk om ook met jullie mee te schrijven!



Ik ben half januari gestopt met de pil en had toen een nette cyclus van 28 dgn. Hopelijk nu ook weer, maar dat is afwachten.

We zijn wel gewoon bezig met klussen zeg maar.



Mijn NOD is 11 maart, en ik heb voorals nog in vergelijking met de vorig mnd weinig kwaaltjes.

Nu na mijn eisprong wel af en toe wat steekjes maar dat zegt natuurlijk niks(al hoop ik stiekum van wel :wink: ).



Jumper, jij ook hier gezellig! :smiley: Kan me voorstellen dat je er gek van word!



Voor iedereen hopelijk gauw positieve testen! Ik heb een beetje begrepen dat er een aantal al lang bezig zijn…hoop dat et snel raak is!



liefs,

Welkom Atje!

atje welkom en succes

atje, welkom!