Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

hoi atje welkom, hopelijk heb ben je gauw zwanger

Welkom Atje!



:smiley:

Welkom atje, het wordt gezellig druk hier! :slight_smile:



Hier op dag 17 nu en nog geen eisprong gespot…

welkom atje





zo hier gaat het iig weer wat beter

nog zwaar hoesten maar mn neus is weer open dus dat scheelt



wel nerveus voor vrijdag

prikken vind ik toch wel eng

Welkom Jumper en Atje!



Ik heb na mijn werk nog een ovutestje gedaan en hij is nog nooit zo postief geweest!! Gelijk even geklust natuurlijk :mrgreen: Ook een fijn idee dat die testen goed werken, heb ik tenminste weer het gevoel dat mij cyclus in orde is :smiley:

Dan heb je waarschijnlijk vandaag je ei!! Spannend :slight_smile:

Je banner moet je dan 2 dagen later zeggen denk ik?

Nog 2 weekjes wachten…

spannend mim hopelijk is het deze maand raak dan hoeven jullie niet de mmm in, ik zou morgen ook nog klussen voor de zekerheid…

om de dag hihihihihihi nooit verkeerd toch? :oops:

vrijdag naar de gyn. vind het toch wel erg spannend moet ik zeggen. ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten en wat er gaat gebeuren. mn lief kan ook helaas niet mee, maar heeft me al wel op het hart gedrukt dat als er iets is, dat ik moet bellen want dan komt hij gelijk naar huis.

hij heeft nog steeds de hoop dat de gyn een zwangerschap constateert. heel schattig dat hij dat denkt, maar ik ben toch voorzichtig bezig dat uit zn hoofd te praten.



wat ik wel fijn vind, is dat de gyn misschien mijn spookbeelden dat er vanalles met me mis is misschien kan wegnemen. al ben ik nog steeds erg bang voor pcos.

ik had al om jullie gezocht kreeg geen berichtjes meer sorry :oops: gaat alles goed? met iedereen nog nieuwtjes zal nu even bijlezen

welkom voor alle nieuwelingen en bijna allemaal friezinnen! :dance: leuk zeg :lol: (meeting houden met alle babys? :inlove: )



ik kan nu niet op iedereen reageren maar ik zal nu weer actief meelezen, mijn eerste wachtweek zit er weer op me nod is 9 mrt erg spannend allemaal :pray:

wanneer ga je testen roosje?



fluppie ik denk dat ze inwendig een echo zal gaan doen!!! en kijken of alles goed is!! ms even bloedprikken enzo…

valt achteraf best mee hoor!!

spohie ik weet nog niet wanneer ik ga testen ik focus me elke keer zo op die dagen en elke keer word ik veel te vroeg ongi zet alles een beetje vn me af mischien vreemd maar weer een fikse teleurstelling heb ik ff geen zin in maar goed die kans zit er natuurlijk wel in maar goed wel zo rond maandag dinsdag als er fan nog nks is



hoe is het met jou

ja dat is wel zo, maar er niet mee bezig zijn is zowat onmogelijk toch?

maar goed begin volgende week hopelijk ben je dan nog niet ongi



ja goed hoor, we blijven wachten, nog 7 en halve week en dan mogen we weer naar zkh

onmogelijk is het wel maar ben er wel iets minder mee bezig in de trant van alles wat ik voel probeer ik te negeren wat niet echt lukt hoor maar ik kan wel weer van alles gaan bedenken waar elk krampje zere borsten etc weg komt maar weet je me lichaam heeft me nu al zovaak voor de gek gehoude :frowning: maar moeilijk is het wel wou dat deze week om was!

ja ik ken het heel goed!!!

afgelopen maand was ik ook ruim twee weken over tijd en ik had symptomen weer die bij een zwangerschap horen…maar ja toch weer niet!!!

maar ja ik ben niet meer zo bezig…meestal kom ik na een paar dagen erachter van goh ik had ongi moeten worden hahaa

@sophie wrote:

ja ik ken het heel goed!!!

afgelopen maand was ik ook ruim twee weken over tijd en ik had symptomen weer die bij een zwangerschap horen…maar ja toch weer niet!!!

maar ja ik ben niet meer zo bezig…meestal kom ik na een paar dagen erachter van goh ik had ongi moeten worden hahaa




en dan positief testen :inlove:



duim voor je hoor meis! hoop dat snel jullie wens ook in vervulling mag gaan!

wanneer zou je NOD zijn Sophie? Bij jou werkt alles goed toch? Regelmatige cyclus enzo?

Vanholland, hoe is het met jou??? :pray: :pray:

Zo, meld me ook weer even. Vliegje, ik denk inderdaad dat mijn banner moet worden aangepast. Zelf denk ik dat ik gisteravond laat m’n ei gehad heb, had wat zeurende pijn links onderin. Ik heb wel wat tegengestelde berichten gelezen over de LH peik en de eisprong. Ik dacht dat je vanaf het begin van de piek (dus als LH begint te stijgen) binnen 24-36 uur je eisprong zou hebben en dus vanaf de echte piek nog hooguit 12 uur te gaan hebt… Dan zou ik gisteren overdag de piek hebben gehad en gisteravond dus de eisprong. Maar als je die 24 uur pas kunt rekenen vanaf de piek dan zou ik m’n ei ook vandaag nog kunnen krijgen… :think: M’n temperatuur was vanochtend ook ietsje hoger (maar die fluctueert best wel) dus nu ben ik wel benieuwd wat mijn ovutest vanmiddag aangeeft… Ik laat m’n banner voorlopig even staan, denk wel dat-ie één of twee dagen later zou moeten maar dat zie ik tegen die tijd wel…

Vandaag voor de zekerheid misschien ook nog even klussen :mrgreen: Als het mannetje nog zin heeft tenminste. Morgen heeft volgens mij geen zin meer…

als je temp iets gestegen is, kan het zijn dat je gister je ei hebt gehad ja, of hij komt nog vandaag en dan moet morgen je temp flink stijgen :slight_smile: