Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

Ik duim ook voor iedereen! :pray: :slight_smile:

Als ik hier zie hoe lang sommige van jullie al bezig zijnā€¦

Echt ik hoop het zo voor jullie!

Voor iedereen natuurlijkā€¦ :hug:

Ook hier even de ā€˜uitslagā€™ van mijn ovutestenā€¦ Links is vorige week woensdag, dan vrijdag, zaterdag, zondag (niets!), maandag, dinsdag en vandaag. Vandaag WEER een vrij donkere streep :shock: Dan kan ik mijn ei gisteren nog niet gehad hebben want daarna daalt je LH volgens mij weer drastischā€¦ :think:

oh wat apart mim, indd die streep van zaterdag is dan weer donkerder.

test je altijd rond hetzelfde tijdstip? en ongv 2 uur van te voren niets drinken? (had ik ergens gelezen als tip)

ik test altijd rond 6 uur en drink dan zeker 2 uur van te voren niets, zodat ik zeker weet dat het niet door te veel drinken testen lichter uitkomenā€¦

mijn testen vorige ronde:

nee indd zover ik weet heb je je ei binnen 24/48 uur nadat het streepje het donkerste wasā€¦

Die laatste lijkt op de foto lichter dan die daarvoor, is dat in het echt ook zo?? dan betekent het dat je binnen 24 ƃĀ” 48 uur je ei hebt :mrgreen: :dance:

hoi

Nog steeds geen ongie te zien, en ik heb ook geen ongie klachten maar ik wacht af. Zit nu nog op mijn werk en ben effe tussendoor naar kok aan het kijken en ik moet effe uikijken dat mijn collega niet binnen komt

Maar ik hou jullie op de hoogte en ik en mijn man wachten samen af ga nog niet testen ik durf het aan de ene kant niet want straks test ik posi en wordt ik ongie net als de vorige keer

Moet gaan doei

Ohh Vanholland ik hoop het echt zooo voor je dat je die positieve test gaat krijgen over paar dagen!!! :pray: :pray:

en ik vind ook goed van je dat je pas test op moment dat je denkt dat het echt overtijd is en geen plotselinge latere ongi aan kan komen.

ik :thumbup: voor je hoor! :pray:

Jane, de voorlaatste is inderdaad iets donkerder dan de laatste maar het scheelt bijna niets. Ik heb ze allemaal laat in de middag gedaan, alleen die van gisteren was om zes uur en die van vandaag dus om half vier (kon het niet langer ophouden :smiley: ). Morgen toch nog maar een keertje om te zien of het dan weer minder is. Wel goed dat ik doorgegaan ben met testen, ik had anders nooit mijn ei pas vandaag of morgen verwacht maar afgelopen weekend al :eh: Toch mā€™n banner maar even aanpassenā€¦

Spannend, Van Holland! :pray:

Oke dan zal die morgen nog lichter zijn, blijkbaar is de LH waarde bij jou langer hoger ā€¦? ik ben benieuwd!!

En Mim, bij mij verbaas ik mij ook telkens wanneer mijn ei komt, ronde 4 was die ineens 3 dagen later (had ineens ipv 25 dagen 28 dagen cyclus), ronde 5 precies wanneer ik hem verwachte dus daarom die 4 testjes :mrgreen: en deze ronde duurde het 5 dagen (heb dus een 30 dagen cyclus :shock: )

Bij mij wisselt de cyclus ook wel een paar dagen maar ik ging al van 34 dagen uit en dat zou nu dus 36 of 37 zijnā€¦ Ik heb mā€™n banner in ieder geval aangepast, NOD is nu 18 maartā€¦

Oja, en de vorige drie maanden had ik dus geen enkele keer een donkerdere teststreep dan controlestreep dus waarom het nu opeens wel er vanaf knalt?!? :think:

ik heb ook van die rare testen, snap er helemaal niets van. een paar dagen al een hele lichte streep maar dan moet je goed kijken hoor.

heb met mezelf afgesproken dat ik tot en met zondag test en dan kap ik er mee en dan zie ik wel.

van holland :pray:

mim als ik een 30 dgn cyclus heb dan hebben we op 1 dag verschil dezelfde nod

hoi meiden

bedankt dat jullie reageerde nu ben ik al wat opgeluchter hahahahah

nou ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn.

het is spanend wand het is de eerste dus dat is toch een mooi moment

nou ik ga weer hoop jullie snel weer te spreken

groetjes jumper

ja vliegje ik ben normaal altijd regelmatig hoorā€¦ben ook al ongie geworden hoor, maar pas na 16 dagen overtijdā€¦je zit toch te denken zal het eens!!

toen we nog niet wisten waarom het niet lukte heb ik de persona gebruiktā€¦deze helpt je je ei te vindenā€¦heeft bij mij altijd heel erg geholpen!! het is een apparaatje die je groene dagen en rode dagen aangeeftā€¦rode dagen zijn dagen dat de kans dat je zwanger wordt na gemeenschap groot is!! Je werkt ook met persona staafjes die je erin doet!!

ik heb er nog 1 in de aanbieding hihihi

sophie wat wil je ervoor hebben :wink:

je moet nog wel persona staafjes kopen ervoor maar die zijn niet duurder dan gewone volgens mij

Is het net ovulatietesten dan? Of niet?

Mim74, mag ik vragen wat voor ovutestjes je gebruikt? Want ik test al gigalang, maar ik heb met mijn sensitestjes nog geen ei kunnen ontdekkenā€¦en begin er een beetje onzeker van te worden, HEB ik wel een eisprong? :frowning: :think:

(Sorry, ik ben erg moe, dus ff egoā€¦ vandaag kraamvisite geweest, doet toch wel wat met je! En heel lange reis heen en terug, dusseā€¦ ik post morgen wel weerā€¦)

ja vliegje het is eigenlijk een middel om juiste te helpen om niet zwanger te rakenā€¦maar veel gebruiken hem juist om wel zwanger te rakenā€¦hij geeft je dag van je ei precies aan en de dagen ervoor en erna dat je het vruchtbaarst bent!! Vond het heel handig, hielp alleen geen snars bij ons hihihi

Tierr, ik heb de mijne besteld via babyboomshop.nl Je krijg er best veel voor niet al te veel geld en ik heb aldoor nog een verkleuring gespot alleen nog nooit zo duidelijk als deze keer :wink:

Ik kan niet slapenā€¦ Zit even niet zo lekker in mijn velā€¦

Heb redelijk wat kramp in mijn onderbuik, wat ook een beetje naar de zijkanten trektā€¦

Ik word boos op mijn lichaam, word gewoon ongesteld! of kap met die krampen, 1 van de 2ā€¦