Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

he bah artistiqua dat is balen!!

je wilt uit die onzekerheid en dan maar ongi of zekerheid dat je zwanger bent maar dit is niks :hug:

@Tierrr wrote:

Mim74, mag ik vragen wat voor ovutestjes je gebruikt? Want ik test al gigalang, maar ik heb met mijn sensitestjes nog geen ei kunnen ontdekken…en begin er een beetje onzeker van te worden, HEB ik wel een eisprong? :frowning: :think:

(Sorry, ik ben erg moe, dus ff ego… vandaag kraamvisite geweest, doet toch wel wat met je! En heel lange reis heen en terug, dusse… ik post morgen wel weer…)

Ik zal deze maand ook wel even mijn testjes plaatsen…Ik test ook met sensitest maar heb wel mijn ei gespot hoor…>maar ik had mijn ei best laat, namelijk pas op dag 22 :shock:

Ik heb de testjes afgelopen maand niet bewaard namelijk :shifty:

Ik ga deze maand ook over de 22 dagen heen qua ei… :roll: Dinsdag was dag 21 met die dikste streep en volgens mij zou ik uiterlijk vandaag m’n ei moeten hebben… Vanochtend nog geen gestegen temperatuur gespot, hoewel ik ook gelezen heb dat die pas een paar dagen na je eisprong stijgt. Pfff, wat een onduidelijkheid. In ieder geval vandaag (op m’n werk) nog één keer een ovutest doen om te zien of de teststreep afneemt. Ben benieuwd!! :think:

ik gebruik geen ovutesten. ik wil het nog enigzins romantisch houden hihihihi! misschien als het nog langer duurt, dan gaan we er misschien wel aan.

morgen dan eindelijk naar de gyn. ik ben erg benieuwd! heb steeds van die krampen in mn buik (onderin) en rommelende darmen. maar ik word toch steeds ongesteld.

dus, laat maar komen die gyn! dan wordt er een keer goed naar gekeken (neemt niet weg dat ik peentjes sch$#t)

Hopelijk spot je hem! Wilde van de week nog ovutestje doen, maar had niks meer in huis. Gelukkig ook maar. Geven bij mij toch vaak vals positief, dus moet er niet eens aan beginnen…

fluppie, succes morgen!

Mim, zit net je testen te bekijken, je zou toch goed dinsdag positief getest kunnen hebben hoor. Die vind ik het duidelijkst. Dus dan zou je temp dit weekend toch echt moeten stijgen lijkt me.

Vliegje, ik denk ook dat dinsdag de piek moet zijn geweest hoewel ik die van gisteren ook nog erg donker vond… Maar voor zover ik heb begrepen daalt je LH drastisch nadat je ei is gesprongen, dus als de test vandaag weer stukken lichter is dan heb ik 'em gisteren gehad. Dit is wel de laatste keer dat ik die ovutesten doe denk ik, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het wel leuk is om het verloop te zien maar je weet natuurlijk nog steeds niet precies wanneer de eisprong is. We hebben in ieder geval vanochtend nog even geklust, just in case :wink:

Fluppie, ik hoor graag hoe het je morgen vergaan is bij de gyn!!

Net uitslag van scan binnen van Joost, alles goed. Geen verhoogde druk.

Zo raar… wát heeft ie dan?

Hij eet nu wel super goed en het infuus is er net uitgehaald. Kijken hoe hij daarop reageert.

Ligt nu ook half op zijn rug… hopelijk knap hij gewoon op…

Zo raar dat ze niks vinden…

Zeker raar!! Je wilt natuurlijk altijd weten wat het is maar dit is in ieder geval goed nieuws :dance:

vreemd vliegje maar toch goed nieuws

hier is me vriend ziek de griep steeds :sick: hoop maar dat ie me niet aan gaat steken

@roosje83 wrote:

vreemd vliegje maar toch goed nieuws

hier is me vriend ziek de griep steeds :sick: hoop maar dat ie me niet aan gaat steken

Ik ben er gelukkig net weer vanaf…Ben nog wel erg moe, maar ook dat gaat goed komen…heb morgen lekker vrij genomen en ga er van genieten ook…

Lekker uitslapen, ontbijten en dan lekker in bad :inlove:

je hebt groot gelijk belly ik voel me ook niet erg fit maar of dat nu komt doordat me vriend de griep heeft of me nod bijna is het is allemaal zo spannend!

Joost zit al enige tijd in zijn stoel! Hopelijk blijft dat goed gaan… hij was ook vrolijk. Misschien toch een trauma cq langzaam herstel van de operatie en longontsteking?

fluppie succes morgen

Vliegje wat leuk dat joost weer vrolijk is en dat hij weer in de stoel zit hopelijk blijft het zo voor joost

Oh vlieg gelukkig gaat beter met Joost! :dance:

Vanholland… al tekenen van de :evil: ?? :pray: niet!! :pray:

niks te zien van de :evil: :twisted: ben alleen sinds vanmiddag misselijke en dat vind ik niet zo leuk maar ja als het zo is dan hoort het erbij

zit je nu op 34 dagen vanholland??

vliegje wat fijn dat het beter gaat met Joost!!

fluppie succes morgen bij de gyn

@van holland… wanneer ga je er een testje tegenaan gooien???

Zou ondertussen echt te nieuwsgierig zijn hoor!!! Hoe lang was je vorige ronde? :pray: :pray:

@vliegje… wat fijn dat het met je broer iets beter gaat! Hopelijk blijft het nu de goede kant op te gaan!

x

Ik zit onderdaad nu op 34 dagen mijn cyclus is normaal 30 dagen en de test die laat nog even op zich wachten want de laatste keer dat ik overtijd was en ik wou testen werd ik ongesteld dus ik wacht nog even