he loesje alles goed??
bijna op de helft he
@fluppie wrote:
ik gebruik geen ovutesten. ik wil het nog enigzins romantisch houden hihihihi! misschien als het nog langer duurt, dan gaan we er misschien wel aan.
Hier wil ik graag nog even op reageren. Ik snap namelijk heel goed dat mensen zo denken en zo dacht ik eerst ook. :roll:
Maar... ik werd er juist erg onrustig van dat ik niet wist wanneer ik vruchtbaar was... en 2 weken lang verplicht om de dag klussen om je ei maar niet te missen, verhoogt de gevoelens van romantiek ook niet echt, hahaha. Die testen kunnen (als ze werken) wat dat betreft veel rust bieden. En het is ook niet zo dat ik direct moet en zal klussen als ik een piek signaleer, want het hoeft sowieso niet elke dag... als je gewoon een voorraadje hebt liggen is er niks aan de hand, haha. Maar je weet in ieder geval een beetje van hoe of wat. En daarbij.... het kan best een romantisch idee zijn dat je op dat moment een nieuw leventje kunt hebben verwekt samen! :mrgreen:
Vliegje, wat ontzettend fijn dat het beter lijkt te gaan met Joost, zou inderdaad best eens stress kunnen zijn van die operatie enzo, je weet het niet he? Hoop dat het goed blijft gaan!!
vanholland, jeetje, wat spannend, hoop het voor je!!
Ik heb nog steeds geen ei kunnen spotten en ik zit al op dag 19 en het streepje lijkt ook steeds geleidelijk aan lichter te worden... echt heel apart... ik weet het allemaal niet meer...
Oh, en ik ben al heel zenuwachtig voor morgen (rij-examen... duimen jullie allemaal?), ben al tig keer naar de wc geweest...
@Tierrr wrote:
@fluppie wrote:ik gebruik geen ovutesten. ik wil het nog enigzins romantisch houden hihihihi! misschien als het nog langer duurt, dan gaan we er misschien wel aan.
Hier wil ik graag nog even op reageren. Ik snap namelijk heel goed dat mensen zo denken en zo dacht ik eerst ook. :roll:
Maar... ik werd er juist erg onrustig van dat ik niet wist wanneer ik vruchtbaar was... en 2 weken lang verplicht om de dag klussen om je ei maar niet te missen, verhoogt de gevoelens van romantiek ook niet echt, hahaha. Die testen kunnen (als ze werken) wat dat betreft veel rust bieden. En het is ook niet zo dat ik direct moet en zal klussen als ik een piek signaleer, want het hoeft sowieso niet elke dag... als je gewoon een voorraadje hebt liggen is er niks aan de hand, haha. Maar je weet in ieder geval een beetje van hoe of wat. En daarbij.... het kan best een romantisch idee zijn dat je op dat moment een nieuw leventje kunt hebben verwekt samen! :mrgreen:
Vliegje, wat ontzettend fijn dat het beter lijkt te gaan met Joost, zou inderdaad best eens stress kunnen zijn van die operatie enzo, je weet het niet he? Hoop dat het goed blijft gaan!!
vanholland, jeetje, wat spannend, hoop het voor je!!
Ik heb nog steeds geen ei kunnen spotten en ik zit al op dag 19 en het streepje lijkt ook steeds geleidelijk aan lichter te worden... echt heel apart... ik weet het allemaal niet meer...
Oh, en ik ben al heel zenuwachtig voor morgen (rij-examen... duimen jullie allemaal?), ben al tig keer naar de wc geweest...
Dat had ik ook eerst...Maar ineens op dag 22 werd ie echt donker! Heb helaas geen foto meer...Maar meid, gewoon even doortesten...Komt vanzelf goed :mrgreen: Dat gevoel wat je beschrijft is dan ook heel herkenbaar hoor :shifty:
Hier zal ik hard voor je duimen :pray:
spanned hoor dames hier is ook nog niks te zien erg spannend ga maandag testen of dinsdag als er dan nog niks is
@tierr veel succes morgen met je rijexamen ik :thumbup: :thumbup: voor je
@vanholland wrote:
@tierr veel succes morgen met je rijexamen ik :thumbup: :thumbup: voor je
ik ook :thumbup:
Heel veel succes morgen Tierrr! Heb vertrouwen in jezelf!
Ik kwam er net op het toilet achter dat ik wat bloed verliesā¦
Hopelijk word ik nu dus echt ongesteldā¦
Als dat zo is dan kan mijn volgende NOD op 1 aprilā¦
tier veel succes morgen!!
vanholland
arti het zou fijn zijn als het nu door zou zetten, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
vliegje wat superfijn dat het met joost beter gaat! Weer een klein geruststellinkje.
denk dat ik vandaag met mijn ei heb gespot. Heb de test wel pas om 19 uur gedaan, terwijl ik hem de rest van de week in de middag heb gedaan. De streep was ook niet helemaal helder wel helderder dan eerder, maar misschien dat de piek al geweest wasā¦
Ook heb ik de hele dag rechts onderin wat druk en had was het met paardrijden pijnlijk. Dus morgen komt het eitje denk ikā¦
Debbert, klus ze!
Tierr, veel succes morgen :thumbup: :thumbup:
Mijn ovutest was weer een stuk lichter dus ik zal mijn ei nu toch wel eens gehad hebbenā¦ :think:
Debbert, succes en Mim, succes met wachten
Temperatuur vanochtend nog niet gestegenā¦ :think: Ach, we hebben er deze ronde in ieder geval alles aan gedaan dus daar heb ik wel een goed gevoel over!!
Tierr, hoe is het gegaan???
Arti, is het doorgezet?
Tier, succes!!
@Mim74 wrote:
Tierr, hoe is het gegaan???
Ik moet pas om 3 uur, dus jullie mogen nog even doorduimen! ;)
Hier de temperatuur ook nog niet gestegen trouwens, dus ik denk dat we nog even door zullen moeten klussen Mim! ;)
tierr succes vanmiddag!!
Tierrr succes! :dance:
Ik loop nog steeds een beetje te rommelen, tot nu toe is het nog niet echt losgebarstenā¦ 8)
Maar daar heb ik wel vaker last van, dat het een dag nodig heeft om op gang te komen, dus ik wacht het ārustigā afā¦
Heb ook gelezen dat de temperatuurstijging pas 2 dagen na je eisprong inzet dus dan zou het wel weer kloppen. Kan me ook niet voorstellen dat ik 'em nog niet gehad heb. Dinsdag had ik de dikste streep op mijn ovutest en dan heb je normaal gesproken binnen 2 dagen je ei, dus dat moet uiterlijk gisteren geweest zijnā¦ En anders betekent het ook nog dat mijn cyclus 37/38 dagen gaat duren en dat is een stuk langer dan gemiddeld :think: Ik ga dus ook nog niet op 16 maart testen want dat is dus te vroegā¦
Vanholland??
Tierrr succes vanmiddag! :mrgreen: :-*
@Mim74 wrote:
Heb ook gelezen dat de temperatuurstijging pas 2 dagen na je eisprong inzet dus dan zou het wel weer kloppen. Kan me ook niet voorstellen dat ik 'em nog niet gehad heb. Dinsdag had ik de dikste streep op mijn ovutest en dan heb je normaal gesproken binnen 2 dagen je ei, dus dat moet uiterlijk gisteren geweest zijnā¦
Ok, dan zul je hem inderdaad al wel gehad hebben ja!
Ik heb dus ook nog geen dikke streep gezienā¦ grrr!!
tier succes vandaag!
en roosje zondag is de dag he
spannend?