Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

@sophie wrote:

en roosje zondag is de dag he

spannend?
officieel is dinsdag me nod heb maandag (aankomende) 2 weken terug de pregnyl gehad maar de vorige keren werd ik het altijd eerder dus deze dagen is het wel erg spannend!

al tekenen dat de ongi eraan komt??

zou wel eindelijk eens mooi zijn als het raak is

@sophie wrote:

al tekenen dat de ongi eraan komt??

zou wel eindelijk eens mooi zijn als het raak is
nee voel nog niks van een aankomende ongi voel wel van alles maar probeer het iets te onderdrukken vind het alemaal al eng genoeg weer een teleurstelling zit ik niet op te wachten :oops: maar goed we moeten realistisch blijven me arts ziet positieve kansen voor me in maar goed ben nu al zolang bezig dus tot wanneer blijven ze positief he( en ik?)

ja dat wordt steeds lastiger om positief te blijven he na al die tegenslagen

koppie omhoog en hopen op het beste :-*

ja doen we :inlove:

pff had net ook wat :roll: me vriend had zich gister ziek gemeld want hij deed niks anders dan overgeven de avond ervoor en in de nacht dus maar ziek hij werkt in de wegenbouw dus het weer werkt nu ook niet mee dus de baas had hem gister gebeld hoe het was en of die vandaag kwam nou die vond het ook beter dat ie thuis bleef vandaag want deze dag maakte ook niet uithij voelt zich vandaag prima waren we net ff naar de winkel toe is de arbo arts geweest :x en nu?? baal er wel van hoor hij is nooit ziek en goudeerlijk!

oeps dat is wel heel erg balen…hopelijk krijgt ie er geen problemen mee

@sophie wrote:

oeps dat is wel heel erg balen…hopelijk krijgt ie er geen problemen mee

vast niet hij is niet onbetrouwbaar of wat dan ook was vroeg in de morgen dus ik zei al je zegt maar dat je op bed lag :silenced:

ik hoop het maar :wink:

Roosje, spannend!! Ik hoop het zo voor je :pray: :thumbup: :thumbup: Kan me goed voorstellen dat je je probeert af te sluiten, want als je iets wilt voelen dan voel je ook van alles!!

Ik ben toch ook weer reuze benieuwd of het bij ons deze keer gelukt is, terwijl we al de nodige kansen gemist hebben… Als ik over twee weken ongesteld wordt dan ga ik contact opnemen met de HA, maar ik hoop zo dat het niet nodig is!! :pray:

Balen zeg, dat verhaal van je vriend!! Ohhhh, ik zou me ook verschrikkelijk voelen dan! Tja, wat moet je dan? Gewoon maar eerlijk vertellen dat hij zich goed genoeg voelde om even mee te gaan naar de winkel… Vervelend hoor!!

mim hoop ook dat deze ronde het raak zal zijn ik duim voor je!!

Nog steeds geen ongie te bekennen

Ben benieuwd of tierr haar rijbewijs heeft gehaald

Jeetje Van Holland, dat duurt lang… Je langste cyclus van de laatste tijd was 36 dagen? En nu zit je op 35?

Ben ook benieuwd of Tierr aan een gebakje of een zakdoekje zit :smiley:

@vanholland wrote:

Ben benieuwd of tierr haar rijbewijs heeft gehaald

Heslaas, niet gehaald…

Dus nu heb ik geen ei en ook niet eens een rijbewijs… :cry:

Het ging stukken beter dan de vorige keer, was ook veel minder zenuwachtig, maar had een stomme examinator…

Waren ook wel kleine dingetjes die niet helemaal goed gingen, maar toch… nouja, mijn instructeur zou direct aanvragen en dan ga ik tot die tijd tijdens de lessen wel alleen maar invoegen en kruispunten doen, haha!

Nog bedankt voor het duimen!! Al ben ik er inmiddels wel achter dat dat geen zier uitmaakt, hahaha, je moet het toch echt zelf doen, heb ik nu in da gaten… :wink:

Spannend trouwens, vanholland!! :pray:

En van Roosje ook spannend! :pray:

En inderdaad lullig van je vriend… sja, je kan 2 dingen doen: zeggen dat ie in bed lag/onder de douche stond of eerlijk vertellen dat ie zich aardig voelde en dat hij dacht dat even eruit hem misschien wel goed zou doen…

Tierr, wat balen! :hug: Tja, is altijd maar weer afwachten of je het de volgende keer wel haalt (wat dat betreft lijkt het wel wat op zwanger proberen te raken, valt ook elke keer weer tegen…). Ik heb drie keer gedaan over mijn rijbewijs en ik werd er behoorlijk onzeker van (heb 'em ondertussen alweer 15 jaar). Mijn motorrijbewijs had ik wel in één keer, maar die heb ik pas een paar jaar dus daar was ik veel bewuster mee bezig…

De volgende keer duimen we gewoon vrolijk weer voor je! :thumbup:

@mim zit nu inderdaad op 35 dagen en de laatste keer was werd ik ongie na 36 dagen

hee meiden!

IK BEN ZOOOOO BLIJ!!! Zoveel goed nieuws gehad vandaag!

Allereerst, Joost is thuis!

En dan nog meer nieuws, Johan moest van de week zijn zaadjes inleveren, zaadonderzoek.

Dat hebben we dinsdag gedaan. en we kregen vandaag de uitslag…

ALLES GOED!!! De zaadjes zijn iets minder beweeglijk, maar het aantal was zo groot dat het geen probleem zou moeten zijn :slight_smile: 192.000.000 !!! hahahahahhahaha, super zaad :slight_smile:

Geweldig nieuws dus dat het alleen aan mij ligt (klinkt raar, maar ben echt blij :slight_smile: )

Tier, wat balen meis :frowning:

vanholland, heb je al wel getest?

Heb je een later ei gehad?

Vliegje wat fijn dat het goed gaat met joost

en ook leuk voor je man hij genoeg zwemmertjes heeft.

Ik heb nog niet getest en ik weet niet of dat ik mijn ei later heb gehad ik wacht nog even

vliefje fijn dat de uitslag goed is alleen is het niet in de miljoen? normaal is 20 miljoen al meer dan voldoende me vriend had een keer maar 6 miljoen maar is nog goed en de andere keer 28 :wink: hihi las het en d8 kan dat zoveel?

wij krijgen donderdag weer uitslag van de test is ook weer spannend

en wat fijn dat je broer weer thuis is geniet!

tier jammer meis :hug: ik heb er ook 4x over gedaan(zenuwen) hoe veelste keer was dit voor je?

het is echt 192 miljoen! veel he hahahahahaha, daarom zei ik al ‘superzaad’ hahahaha.

@vliegje wrote:

het is echt 192 miljoen! veel he hahahahahaha, daarom zei ik al ‘superzaad’ hahahaha.
das idd wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllll veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :lol: