Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

@Jane_S wrote:

Tierrr, vreemd want mijn cyclus is 30 dagen deze keer :shock:

dus wat ben jij laat dan :shock:

ik ga pas testen paar dagen na mijn NOD.

dus laat het eerst maar eens duivelvrij zijn volgend weekend en dan kijk ik wel wanneer ik ga testen :stuck_out_tongue:

Verstandig hoor Jane!!

En ja, ik ben laat, maarja, ik heb afgelopen 2 cycli al 33 dagen cycli gehadā€¦ en deze keer weer minstens 33 dagen, dus ja, dan krijg je dat he?

Hmm, ik wil klussenā€¦ NU!! :oops: :mrgreen:

(Nu mijn vent nog zover krijgenā€¦ :think: )

Hahaha Tierrā€¦ Ik heb mijn mannetje de afgelopen dagen ook behoorlijk laten werken :mrgreen: Het ging hem helemaal moeite kosten terwijl hij normaal gesproken meestal iets te vlot is :wink:

Mijn cyclus is meestal ook zoā€™n 33 dagen en ik heb mijn ei dit keer vrij laat gehad dus het wordt nog een paar dagen later :eh: Dan duurt het echt lang hoor en zak je in het overzichtslijstje zo hard! Maar goed, bij ons is het nu ff twee weken afwachten en dan contact opnemen met de HA. Ben reuze benieuwd hoe dat dan gaatā€¦

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: verlies al wat bloed/rozig met afvegen het zal toch niet? ben zo bang om weer ongi te worden :frowning:

:hug: Ach Roosjeā€¦ Tja, ik hoop natuurlijk dat het niets te betekenen heeft.

@Mim74 wrote:

:hug: Ach Roosjeā€¦ Tja, ik hoop natuurlijk dat het niets te betekenen heeft.
hoop het niet nee maar ben zo bang van wel :frowning:

:hug: :hug: :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug: :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug: :hug: voor je

Ik voel me op het moment zƃĀ©ĆƒĀ©r onzekerā€¦ :frowning:

Ben inmiddels op dag 22 en heb met ovutesten nog geen ei gespot en geen temperatuurstijgingā€¦ en nuā€¦ nu had ik net een beetje bloed.

Innesteling kan het niet zijn, want wat moet er innestelen zonder ei?

Dus waarschijnlijk een menstruatie en een cyclus zonder ei gehadā€¦

Baal baal baalā€¦ :cry:

Wacht evenā€¦ Zou het kunnen zijn dat dat kleine beetje bloed van mijn eisprong is? :pray: Ik heb even gegoogled en het schijnt dat sommige vrouwen een beetje bloed verliezen tijdens de eisprongā€¦ en ik verwacht hem wel nu ongeveer, gezien het feit dat mijn temp net vanochtend een beetje steegā€¦ :roll:

Verdorie, ik wil NU klussen, voor het geval dat, maar we moeten zo op verjaardagsvisiteā€¦ zou het ook nog op tijd zijn als we daarna klussen?

He jakkie, niks aan allemaal dat onzekere gedoeā€¦

Ik wil zo graaaaaaag!!

Tierrr en Roosje! :hug: :hug: :hug:

Ik voel met jullie mee!

Tierr :hug: Ik snap je heel goed hoor!

Ik baal ook dat mijn dagen steeds langer worden waardoor ik ook langer op de wachtbank zit tot mijn ei en vanaf mij ei :cry:

Ik kan ook echt niet wachten tot het zover is :pray:

Tierr ik herken dat wel hoor!

Ik wil ook zo graaaaag!!

en dan indd die onzekerheid, ik heb sinds vandaag al wat krampjes gevoeldā€¦ :cry: wordt daar dan weer zooo verdrietig van!

voor iedereen :hug: die er 1 nodig heeft of meer het is allemaal zo onzeker he!

ben bang dat hier de ongi door zet :frowning:

Balen Roosjeā€™! :hug:

ik heb hier hetzelfde gevoel, terwijl het pas 8 dagen na ei is en nog geen bloedā€¦ :roll:

Roosje :hug: Sterkte!

Is het zaad van jouw man goed? Ligt het alleen aan jou zeg maar, bij jullie?

Tier, gewoon klussen, probeer niet te verplicht te zijn (hoor wie het zegt haha).

Een eitje leeft 24 uur, zaad kan veel langer leven. Dus als er al een leger ligt te wachten is het prima hoor :wink:

Morgen ga ik naar een fotobeurs, heb er zin in. Nieuwe ontwikkelingen van mijn trouwalbum leverancier bekijken, andere dingen bekijken, seminars bezoeken, leuk leuk :slight_smile:

vliegje het zaad van me vriend is wel goed donderdag krijgen we weer uitslag omdat ik toch nog wel graag wou dat het nog eens werd gecontroleerd voor de zekerheid

Jee wat spannend hier allemaal, allemaal eisprongen overal, haha!

Probeer inderdaad niet te klussen omdat het ā€˜moetā€™!!

Ik loop alweer aardig achter hier zie ikā€¦

Hmmm, hoe moet ik nou weer zo snel bij kletsen?

Hier alles rustig, had gisteren wat bruin verlies, maar vandaag eigenlijk weer nergens last vanā€¦ vreemd.

Roosje, gelukkig. Maar toch altijd weer spannend. Het is toch ook wel een beetje een momentopname denk ik?

Nana, test je morgen?? spannend!!

Jane die krampjes kunnen ook wat anders zijn he :wink:

Vandaag de buurvrouw verteld van manliefs superzaad. Zij zijn ook zwanger, al 20 weken bijna. Ze voelt de baby nu ook sinds kort.

Wat lijkt me dat toch een geweldig gevoelā€¦ ik verlang er zo naar heā€¦

Na het goede nieuws heb ik wel weer wat hoop, maar zie wel enorm op tegen de operatie.

vliegje elke 3 maanden veranderd de zaadkwaliteit van je man/vriend dus de ene keer kan het super goed zijn en de andere keer een stuk minder (of beter)