Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

Goedemorgen

Hier nog geen :evil: te zien, alleen hubbie wil nog wachte met testen dus ik weet nog steeds niks

@vanholland wrote:

Goedemorgen

Hier nog geen :evil: te zien, alleen hubbie wil nog wachte met testen dus ik weet nog steeds niks
waarom zou je nog langer in onzekerheid willen zitten? doe gewoon een testje dan weet je het toch zeker??

Ooooh Vanholland!! :pray: :pray: :pray: (ik heb er al 6/7 dagen een goed gevoel bij, bij jou… :pray: :pray: )

Ik meld me hierbij: IK kon het vanmorgen niet laten om te testen.

Nog niks lijkt op een komende menstruatie namelijk.

Op de test zie ik toch écht een hele licht roze streep, trots liet ik hem mijn man zien, hij zag hem ook.

Maar hij was nog heel licht, en ik krijg hem niet op de foto.

Ergens hou ik nog wel in mijn hoofd dat je ook wel heel graag een streep ‘wil’ zien, misschien later nog maar eens weer testen???

Ik zou ook testen als ik jou was vanHolland, waarom zul je nog zo lang in de onzekerheid willen zitten?

spannend nana!! maar een streep is een streep hoor je kan morgen altijd nog een test doen!

@Jane_S wrote:

Ik wil ook zo graaaaag!!

Sja, wie hier niet, haha? :roll:

Jane, hoe is het nu met de krampjes?
Bij 8 dagen na ei zóu het ook wat anders kunnen betekenen he? :pray:

Aaargh Roosje, heeft de ongi inderdaad doorgezet? :( :hug:

Vanholland, jeetje, waarom inderdaad zo lang wachten? Huppp!! Testen jij!! Wij zijn nieuwsgierig! ;)

En nana, jeetje, wat ontzettend spannend zeg!! Een voorzichtige felicitatie alvast voor jou!! Ik hoop dat die streep en dus je buik veel dikker worden!! :)

Hier dus gisteravond om half 8 een heeeeel klein beetje bloed en toen ik daarna rond 10 uur weer naar de wc ging weer een beetje.... maar sindsdien helemaal niet meer... :roll:
Ik hoop dan dus ook maar dat dit geen menstruatie, maar juist iets positiefs betekent... zoals een eisprong of een innestelbloeding...
Al durf ik daar eigenlijk niet in te geloven omdat mijn temperatuur nog steeds erg laag is en ik met de ovutestjes ook niks gespot heb..

Jeetje zeg, wat duurt dat wachten lang op deze manier!
Maarja, geen bloed meer is goed nieuws... zullen we dan maar denken.

Ja ik zal eens even kijken wat ik doe, morgen of overmorgen weer testen.

Ben als nog bang dat ik weer teleurgesteld wordt als het niet zo is, maar ja, een streep is een streep natuurlijk.

We wachten het af.

Spannend nana :pray:

Gisteravond was ik aan het paardrijden, en toen moest ik ineens naar het toilet, dat gebeurd me nou nooit.

Ik moet voor mijn gevoel wel vaker plassen, en als ik dan moet, dan moet ik ook direct, is dat ook een verschijnsel??

@nana wrote:

Gisteravond was ik aan het paardrijden, en toen moest ik ineens naar het toilet, dat gebeurd me nou nooit.

Ik moet voor mijn gevoel wel vaker plassen, en als ik dan moet, dan moet ik ook direct, is dat ook een verschijnsel??
het kan wel een verschijnsel zijn maar als ik ongi moet worden moet ik ook steeds plassen dus het kan beide kanten op helaas

Ja maar ik heb dit nooit voor mijn menstruatie, ook helemaal geen menstruatie verschijnselen, alleen steken onderin mijn buik, maar anders als mijn menstruatie pijn.

We zullen zien.

oeh spannend nana!

en inderdaad een streep is een streep en als zelfs een man hem ziet :shock: :mrgreen: :pray:

@Tierrr wrote:

@Jane_S wrote:

Ik wil ook zo graaaaag!!

Sja, wie hier niet, haha? :roll:

Jane, hoe is het nu met de krampjes?
Bij 8 dagen na ei zóu het ook wat anders kunnen betekenen he? :pray:

nee alleen gisteravond, nu niet meer :D
maar hoezo kan dat iets anders betekenen?? :shifty: :pray:

Oh Tierr bij jou ook spannend, bloedverlies zo vroeg al..?? :pray:

@Jane_S wrote:

maar hoezo kan dat iets anders betekenen?? :shifty: :pray:

Innesteling kan ook gepaard gaan met krampjes heb ik gelezen...

Jeetje…heb een paar dagen niet gelezen…zoveel nieuwe berichten…

Nana! zoals de rest al zei, een streep is een streep!

Zou super zijn! :smiley:

Hier moet ik nog drie dagen voor NOD, beetje steekjes maar nog niet echt tekenen van een ongi…

Kan natuurlijk ook zijn dat mijn cyclus deze mnd langer zal zijn!

Dat hoop ik natuurlijk niet :wink:

Ster, welkom hier! Leuk nog iemand uit het noorden erbij!

Meiden succes allemaal!

me ongi is los helaas weet ff niet meer wat ik moet denken morgen het zkh maar weer bellen over hoe en wat :cry:

Leuk dat ik ook nog in het lijstje sta, ik doe me best om bij te blijven maar ik heb het ontzettend druk met me werk en ben 's avond erg moe. Ik moet nog 1 weekje werken en dan heb ik zw-verlof dus dan kan ik me weer helemaal op het forum richten.

Meiden allemaal ontzettend veel succes met het zwanger worden, het gaat echt wel lukken, ik zal nog wat hormoontjes sturen :: :: :**:

Oh Regje wat ben je al ver!! pff nog maar 1 week voor je zw. verlof! :shock: :inlove:

Bedankt hopelijk helpen de hormoontjes :wink: :-*

en uiteraard sta je op het lijstje!! 1 van onze zwangeren :wink: :dance:

Roosje, wat onzettend balen!!! :hug: Kan me voorstellen dat je toch goede hoop had dat het deze keer misschien gelukt was.

Ben benieuwd was ze vanuit het ziekenhuis te vertellen hebben…

Hier gaat alles z’n gangetje, ben helaas toch wel weer bezig met het ‘voelen’ van kwaaltjes… Pfff, begin mezelf langzaam aan weer gek te maken :roll:

Hey meiden, ik ben weer in het land! De wintersport was super. Veel sneeuw gehad en niks gebroken/geblesseerd. Morgen weer aan het werk. Ik heb nog niet alles bij kunnen lezen, dat ga ik morgenavond maar ff proberen.