Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

Naatje, welkom terug :slight_smile:

regje, wat fijn dat het zo goed gaat. nog maar een paar weekjes!

Weet je wat het wordt?

vrijdag was heel vreemd eigenlijk. ik moest eerst naar een co-assistent die allerlei vragen stelde, en die heb ik dus alles verteld.

toen moest ik weer de wachtkamer in en toen naar de gyn. hij heeft gekeken en alles zag er erg rustig en mooi uit. hij heeft nog een uitstrijkje gemaakt, en toen was het weer feest. ik ging onwijs bloeden! dat hele papier waar ik op lag, was rood en ik kreeg nog een stapel gaasjes mee. het bloeden heeft nog het hele weekend geduurd (niet zo veel, maar telkens kleine beetjes).

nu moet ik over 2 weken terug voor de uitslag van de kweek en hij gaat dan ook kijken of er wat aangedaan kan worden. hij vertelde wel dat het bij een zwangerschap geen kwaad kon, dus dat is wel fijn om te weten. ik heb nog verteld dat mn moeder heel moeilijk zwanger kon worden, en dat ik me daar ook best zorgen om maakte, maar hij ging daar niet echt op in.

al met al heb ik bijna 2 uur in de wachtkamer gezeten en was ik met 5 minuten klaar! ik weet dus nog niet veel. hopelijk over 2 weken meer!

Fluppie, afwachten dus maar weer… Het lijkt wel alsof het leven alleen uit wachten bestaat :roll:

mim het is nu goed los helaas heb net het zkh gebeld en ik mag morgen weer beginnnen met spuiten en volgende week dinsdag heb ik dan weer een follikelmeting ik moet eerst 6 x deze kuur hebben gedaan voordat we op iui mogen gaan mijn lutale fase verlengen is ook nog niet nodig want die blijft steken op dag 11 op 12 en dat doen ze pas vanaf voordat je op cd 10 of eerder ongi word

naatje welkom terug

fluppie: vervelend zeg zit je nog in onzekerheid :hug:

En wat doen ze bij IUI, ik heb er wel eens over gelezen en ik kan natuurlijk even googlen maar waarschijnlijk heb jij het zo uitgelegd… En op hoeveel kuren zit je nu?

@Mim74 wrote:

En wat doen ze bij IUI, ik heb er wel eens over gelezen en ik kan natuurlijk even googlen maar waarschijnlijk heb jij het zo uitgelegd… En op hoeveel kuren zit je nu?
met iui is de voorbehandeling hetzelfde ook spuiten enz alleen word het zaad dan meteen in me baarmoeder geplaatst maar dit doen ze meestal als het zaad niet goed is en dat is bij ons wel zo

ik heb nu 10 kuren clomid gehad en begin morgen met de vierde kuur puregon

Morgu meiden,

Roosje balen hoor! :hug: Het werd nu wel eens tijd om raak te zijn!!! :-*

Fluppie, jmmr dat je niet echt iets bent opgeschoten voor nu in het zkh. :hug:

Naatje Welcome Back

NANAAAA WEET JE AL MEER?? :pray: :mrgreen:

Ja, ik heb vanmorgen weer getest, weer hetzelfde lichte streepje als gisterochtend… :think:

Ik wil straks even een digitale halen, dan test ik morgen opnieuw, wordt ondertussen wel gek van de spanning :wall:

Ik wil gewoon zwart op wit, wel/niet zwanger, vandaar dat ik nog even testen wil met en digitale.

Moet deze trouwens ook altijd met ochtend urine getest worden??

ooohhh wat spannend!! :pray: :pray:

kun je er geen foto van maken?? :mrgreen:

Heb ik geprobeerd, maar krijg hem er niet duidelijk op, dus helaas!

Maar als de digitale morgen positief is, dan zet ik hem hier direct op!

Blijven duimen dan maar!

oh jammer :frowning:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: ze draaien vollop hoor!! :pray: :mrgreen:

Vanholland?? :pray:

je zei ons op de hoogte te houden, maar je moet toch ondertussen al getest hebben?? :pray: :pray: :pray: :mrgreen:

je kan vanmiddag ook wel testen met digi hoor heb ik ook gedaan en stond duidelijk zwanger op (wat helaas mk is geworden)

he roosje balen die stomme ongi ook!!!

al die hormonen in je lijf zo snel achter elkaar zeg pfffff lijkt me niet best!!

zitten er helemaal geen rustweken tussen??

nana spannend hoor hopelijk is je digitale morgen positief en geeft ie zwanger aan :lol:

fluppie fijn dat er nu naar gekeken is, hopelijk komt er iets uit de kweek :pray:

vanholland al getest???

sophie ik wil er zelf geen rust pauze tussen door want daar word ik alleen maar onrustiger van wil zo graag en zo houd ik het nog wel ff vol alleen het moment dat de ongi toch weer door zet dan heb je wel weer ff een klap te verwerken :cry:

Ja ik weet dat ik inderdaad ook overdag kan testen.

Maar wil toch graag wachten tot morgenvroeg, ga ik er samen met mijn man uit, en dan testen we samen.

Ik wil dit graag met hem delen, hij glunderde gisteren al van oor tot oor toen hij een licht streepje zag… haha :wink:

Schatje is het, hij wíl het ook zo graag, gelukkig maar! haha!

maar het is dus ook lichamelijk verantwoord volgens de artsen? :shock:

sophie wrote:
maar het is dus ook lichamelijk verantwoord volgens de artsen? :shock:[/quote

ja dat is het zeker het mag zolang je lichaam het allemaal trekt ik heb verder geen last van de puregon enzo alleen het emotionele is wel zwaar

hey roosje

ik zie net ineens 83 staan bij je naam

je bent dus even oud als ik

ik begrijp uit je verhaal dat je ook pco hebt?

bij mij is de officiele diagnose pas afgelopen vrijdag dus gegeven

maar toen mocht ik al beginnen met puregon voor de 1e IUI

verschil zal bij ons wel zijn dat manlief zn zaad niet goed is

best veel dames uit friesland in dit ene topic

ag ja ik ga weer verder duimen dat mn sollicitaties vanavond of woensdag morgen wat worden

heftig hoor roosje lijkt me zowel lichamelijk als geestelijk :cry: