Ik heb vandaag te horen gekregen hoelaat ik de 23e geopereerd wordt… 12.15u moet ik me pas melden in het ziekenhuis, dus op z’n vroegst rond 13.30 geopereerd. Baal wel hoor, ben al zo zenuwachtig en dan pas in de middag geholpen… maar ja, tis niet anders.
Roosje, balen meis.
Maar nu al gelijk beginnen met spuiten joh, je bent nog maar net ongie toch? Dan zit je volgende week dus toch pas op dag 7?
hoeveelste ronde wordt dit dan?
Nana, je houdt het wel spannend hoor
Spannend Vliegje! Pfff, nog twee weken wachten. Komt toch ook wel weer snel dichtbij!
Roosje, lijkt me erg moeilijk hoor… Vooral omdat je vorig jaar augustus een miskraam hebt gehad en het dus toen toch gelukt was :roll:
mim dat is het idd het voelt allemaal erg dubbel omdat je wel weet dat het kan!
vliegje morgen zit ik op dag 3 van de cyclus en ik spuit van dag 3 tot dag 10 dan is de eerste fm en zien ze of het goed is zo niet spuit ik door tot dag 12 dan weer fm en dan is het de meeste keren goed!
hollowglade dus jij komt ook uit friesland ik ben idd 25 waar woon je ergens in friesland? (mag ook wel via pb hoor heb ook wel hyves mocht je dat leuk vinden)
roosje jups
je hebt pb
vliegje spannend allemaal
heb je toegevoegd
Hier ben ik ook weer eens. Een poosje niet zovaak achter de pc gezeten.
Als eerste een hele dikke :hug: voor iedereen die het kan gebruiken, en ik las dat 111 het behoorlijk zwaar gaat krijgen de komende weken. Een extra :hug: voor jou dus.
Ik heb geprobeerd niet teveel met zwanger willen worden bezig te zijn, en het lijkt wel gewerkt te hebben.
Vorige maand werd ik 2 dagen tevroeg ongesteld en die duurde maar 2,5 dag…
En nu zit ik al op dag 30 en nog steeds geen spoor van de :evil: te bekennen :think: Ik heb niet echt kwaaltjes volgens mij, wel krijg ik ineens overal kleine pukkeltjes en ben heel moe, maar dat is al een tijdje zo. Ik durf al bijna niet meer te hopen dat het nu misschien dan toch…
Vanochtend heb ik vriendlief gesmst dat als ik morgen nóg niet ongesteld ben, dat we dan maar 's gaan testen. Want wellicht is die bloeding van de vorige keer dan tóch wel een innesteling geweest.
Mijn cyclus is namelijk nog nooit zolang geweest, ik zit altijd netjes op de 27 dagen.
Ik dacht vorige maand eerst nog dat het met de stress van de ziekenhuisopname van mijn vader te maken kon hebben, maar nu…? Ik begin nu toch wel te twijfelen…
Hey Yinyang welcome back!
oohhh spannend, ik zal je dan nadat je getest hebt op het lijstje plaatsen, goed? :mrgreen:
maar wat spannend zeg al 2 dagen overtijd!
Ja natuurlijk is dat goed. Ik hoop stiekem dat ik in het bovenste lijstje kom :mrgreen:
Ik durf nog niet te enthousiast te zijn, want een lichaam kan je natuurlijk flink voor de gek houden. Maar zolang die :evil: er niet zijn, is er hoop
ja daarom wil ik nog even wachten :mrgreen: want dat hoop ik uiteraard ook!!
zou zo super zijn!
en dan Vanholland en Nana morgen ook even positief testen
Zou super zijn Yinyang!! We zijn hier wel weer aan een positief testje toe!!
Ik lees het morgen wel!
De test ligt hier op tafel en kijkt me steeds aan … Pak me nou pak me nou … :oops:
Ik wil zowieso tot vanavond wachten als vriendlief thuis is, dus mss / ik verwacht dat we vanavond al wel wat meer weten.
Maar uiteraard hou ik jullie op de hoogte!!!
Zou leuk zijn als Nana en Vanholland, en ik dan dus ook, positief testen. Drie tegelijk :lol:
wat spannend yinyang
He meiden
Heb nog niet getest hubbie wil nog effe wachten tot halverwege de week ik hoop dat ik heb kan overhalen het eerder te doen. Maar ik wil het graag wel samen met hem doen. Dus jullie moeten nog even afwachten
argh holland das best lang wachten nog zeg…
je houdt het wel spannend hihihi
Hee, wat is hier gezellig veel gekletst!! Leuk!!
Jeetje, wat een spanning hier zeg, wat zou dat gaaf zijn, drie positieve testen achter elkaar!!
Hier alles ok. Mijn temp was vanochtend 36,5. En de laatste dagen was dat steeds 36,3. Dus wel ietsje hoger, maar kan er nog niet echt wat over zeggen, want er zit wel eens vaker een uitschieter tussen… de komende dagen maar es even zien of ie hoog blijft.
Mijn ovutestje van net was minder donker dan die van gister, dus ik ga er vanuit dat gister mijn LH-piek was en dan vandaag mijn eisprong. Zaterdag geklust, zondag niet… dus nu moet en zal ik vanavond, of het nu uitkomt en we zin hebben of niet… ooooh, vreselijk ben ik!! :oops: :shock: :silenced:
Morgen trouwens een sollicitatiegesprek… spannend!! :roll:
jeetje wat is het hier spannend!!!
kreeg geen berichjes meer, moest dus meer dan 5 pagina’s terug lezen :think:
Maar ben bij, welkom voor de nieuwe.
111 heel veel sterkte!!! :hug: :hug:
de rest weet ik eigenljk niet meer zo goed :oops:
hier zitten we op wacht… :shifty:
en nu staan er ineens 4 mailtjes dat er nieuwe bierichten zijn :think:
Tierr succes morgen!!!
Tierr succes morgen!!
Vanholland, argh die vent van je… :evil:
zeg maar dat we hier allemaal in spanning zitten en het NU willen weten want het wordt zo wel erg spannend!
Hey Ying Yang, ik had de vorige keer dezelfde menstruatie als jou, ook maar 2 dagen.
Ik heb 2x getest, 2x een lichte streep, wil nog wel een keer digitaal testen.
Waar haar ik de digitale testen?
Niet bij onze apotheek, ik wil een wel/niet zwanger test.
MEER DUIDELIJKHEID graag!!
Soms hebben supermarkten die ook gewoon in de winkel liggen (hier in ieder geval wel)…??