nana kruidvat etos en ga zo maar door!!!
van holland: spannend zeg ik wil je niet ontmoedigen hoor maar ik ben wel eens 15 weken niet ongi geweest dus ik zou je niet langer in de stress laten zitten want waarom zou je tenslotte he!
het maakt het er niet makkelijker op
succes :dance:
ja en in bijna alle drogisterijen wel
van holland, wat knap dat je zolang kan wachten!
YinYang, welkom terug enne, testen!!! We zijn benieuwd! Klinkt hoopvol!
Nana, al test gevonden??? Wat spannend hier zeg!!
Ik ben aan het leren voor de examens morgen, assurantien. We moeten ons diploma geldig houden… betekent dus 1x per jaar examens. En het is zoooooooo moeilijk. Heb al zoveel moeite gedaan om te slagen en nu ieder jaar weer dat gezeik…
Nee nog geen test gevonden, in onze apotheek hadden ze geen digitale, dus moet ik verder op zoek.
Ik kijk morgen wel even bij de DA, misschien dat ze hem daar hebben?
Maar die zit hier in de buurt, en ben altijd zo bang daar bekenden tegen te komen.
Ik test morgen ook nog even weer met mijn eigen testjes, even kijken of de streep nu duidelijker is.
Heb net even online een digitale test besteld, van Clear Blue, zie het niet zitten om hier naar de plaatselijke drogist te gaan, veel te veel bekenden, het gaat nog niemand iets aan dat wij er mee bezig zijn, roddels heb je snel… haha! :lol:
@nana wrote:
Heb net even online een digitale test besteld, van Clear Blue, zie het niet zitten om hier naar de plaatselijke drogist te gaan, veel te veel bekenden, het gaat nog niemand iets aan dat wij er mee bezig zijn, roddels heb je snel… haha! :lol:je hebt groot gelijk wanneer krijg je hem
Ik denk dat hij morgen verstuurd wordt, en hem woensdag in huis heb.
Is dan nog wel even wachten, maar goed…
Ik ga dit weekend een weekend weg, en wil gewoon voor de tijd weten waar ik aan toe ben.
Zit me nu al af te vragen hoe ik mijn familie dit weekend dan moet vertellen dat ik geen wijntje of biertje wil drinken… zonder :oops:
Hmmm… :think:
Ja lastig is dat he? Dat je geen alcohol kan drinken… ik had dat van het weekend ook… steeds werd me maar wat voor gezet en ik steeds maar zeggen dat ik echt liever dubbelfris had…
Vliegje, spannend zeg. Sterkte alvast.
Verder ben ik het even vergeten. Wel spannend hier in het topic!
Ik heb vandaag mijn ei gevoeld. Gisteren een posi ovutest gehad. Dus m’n nod wordt nu 22 maart. Denk wel genoeg geklust dus het wordt weer spannend!
Wowh spannend Naatje, duim voor je!
Een keer extra klussen kan geen kwaad, en is geef straf… haha
Vliegje, mocht je dit nog lezen… Veel succes met je examen!
Tja, dat ‘alchol-probleem’ ken ik ook wel… Ik hou best wel van een biertje of een wijntje en als ik niet drink dan valt het vrij snel op… Drink het laatste jaar al veel minder (vaak) maar vind het toch te ver gaan om helemaal te stoppen. Verder leef ik vrij gezond dus als het dan alleen daar vanaf zou moeten hangen? :think:
Nana, we willen een positieve test zien!! Bedenk me nu wel dat het misschien handig is om zo’n digitale alvast in huis te hebben… Ik zou namelijk ook niet naar de plaatselijke drogist gaan :roll: Maar ja, de kans dat je 'em dan te snel gebruikt is ook wel weer groot :eh:
Morgen meiden,
Nana, Vanholland, Yinyang hebben jullie al getest!!
Ik in ieder geval wel
en hij was negatief dus door naar de volgende ronde
Maar Jane, je moet toch nog een paar dagen tot je NOD?? :think: Niet iedereen test zo vroeg positief hoor!
Nee maar heel veel wel… :think: :wall:
Hai hai,
Ja ik heb vanmorgen weer getest, dit is de foto (nou ja, van wat je ervan maken kunt) van de test van vandaag.
Morgen komt als het goed is de digitale, en dan weten we het helemaal zeker.
Maar eigenljk is mijn twijfel al wel een klein beetje verdwenen, de streep zat er vanmorgen ook weer.
Balen Jane, :hug:
Volgende rond meer geluk! :-*
@Jane_S wrote:
Nee maar heel veel wel… :think: :wall:
hoop blijven houden hoor! de kans dat je voor je nod positief test is erg klein en de kans dat het dan goed blijft gaan ook!
het is dan nog zo vroeg in je cyclus dat je nog gewoon ongesteld kan worden geen bloed geeft hoop meid!
nana volgens mij mag ik je wel heel voorzichtig al feliciteren! :inlove:
Bedankt meiden.
Ja hoor Nana dat is toch echt een streep hoor!!
GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: