Nana, gefeliciteerd meid! Als jij het zelf al begint te geloven dan durf ik het ook aan :dance:
Ik wil wel blij zijn, maar kan het nog niet Ă©cht.
Ik ben vreselijk onzeker, en wil morgen gewoon Zwanger of niet zwanger op mijn digitale test hebben, dan ben ik pas overtuigd!
Je wil gewoon niet geloven dat er Ă©cht een klein wondertje in je groeit.
Ik maak me ook al om van alles druk, stel dat het wel zo is.
Hoeveel moet ik gaan werken.
Hoe regelen we de oppas.
Ik zou mijn paard moeten verkopen, omdat ik er dan toch voorlopig geen tijd meer voor heb
Pff, niet niks allemaal mân hoofd loopt er helemaal mee over, was net nog even bij mân paard, en kan gewoon niet de moed krijgen om te gaan trainen, ik heb hem wat geborsteld en voor de rest kon ik niet, omdat ik toch mijn aandacht er niet bij heb.
Dan krijg hij straks de schuld als het niet goed gaat, en reageer ik het op hem af.
nana ik zie toch echt een streep hoor
enne het komt vast allemaal op zijn plek
He meiden
Het ziet ernaar uit dat ik ongie ga worden. Ik baal wel
Het ziet ernaar uit dat ik ongie ga worden. Ik baal wel[/quote
nee toch? heb je bloeding,kramp?? :hug: :hug: :hug: voor jou
Dat is zeker balen Van Holland!! Dikke :-* en :hug: voor jou!!
Vanochten bloed met afvegen
En ik heb donker slijm dus ik verwacht wel dat het doorzet. Krampen heb ik geen last van dus ik vind het wel raar
Bij mij was de test ook niet nodigâŠ
Ik ging vanmorgen naar het toilet, test in de aanslag. Netjes in een potje geplast. Maar toen ik afveegdeâŠbloed :twisted:
wel heel frappant, op het toilet ongesteld worden, weer 's wat anders.
Maar we moeten dus weer door naar de volgende ronde
Nana gefeliciteerd!!! En Vanholland, de moed niet opgeven hoor :hug:
Ik denk dat ik mijn examens heb gehaald.
Liep een man rond die wel een beetje liet doorschemeren of je antwoorden correct waren⊠hopelijk wel. Want dat leren, dat ligt me totaal niet meer. Terwijl ik vroeger een echte stuud was hahaha.
Ik hoor het binnen 2 weken.
De 2e toets heb ik echt veel gegokt, maar die man zei ĂÂŽmijn complimentenĂÂŽ ⊠nou, dan heb ik wel heeeeel goed gegokt hahahaha.
We zullen het zien.
Nana, spannend hoor! Ik zeg toch gefeliciteerd!!
Hoelang was je nu bezig??
Enne, kan je geen verzorger zoeken voor je paard die je laat meebetalen in de kosten? Doen er veel hoor!
Heb ook jaren paardgereden, ook L gereden
Yinyang en van Holland, klote zeg! Van Holland, wat heb je onregelmatige cyclussen zeg, echt vervelend!
@vanholland wrote:
He meiden
Het ziet ernaar uit dat ik ongie ga worden. Ik baal wel
NEEEEEE :hug:
NEEEEEE Yinyang niet jij ook al!! :hug:
Jee, wat een nare berichten allemaalâŠ
Yingyang, vanHolland, wat ontzettend balenâŠ
Ik hoop nog voor jullie dat het niet echt doorzet en wat anders betekent (er zijn wel meer zwangere vrouwen met bloedingen), maarja⊠de kans op een menstruatie is dan inderdaad wel het grootst, ben ik bangâŠ
He verdorie⊠:hug: :hug:
Jane, ik zei het in het andere topic al, maar ik zou als ik jou was nog niet teveel waarde hechten aan deze test⊠was wel erg vroeg he? ik zou gewoon even afwachten⊠voor jou ook een :hug:
Maar er was ook een positief bericht!!
Nana, het is een ontzettend vage foto, maar zelfs daar zie ik een streepje op, dus volgens mij ben jij echt zwanger⊠gefeliciteerd, hartstikke super!!
Ik hoop je snel achterna te gaan, maar ik ben nu ff heel onzekerâŠ
Ik zit met een heleboel vragen⊠Wat was dat ene druppeltje bloedverlies op dag 21? Waarom gaat mijn temp maar niet omhoog? Wat heeft dit allemaal te betekenen? Heb ik dan geen ei? Wat gaat mân cyclus nu verder doen? Wat moet ik doen?
Jakkes, niks aan⊠en ok, een half jaar is niet heel lang, maarja, als je lichaam zo raar doet ga je je zorgen maken dat het misschien wel veel langer kan gaan durenâŠ
Vanmiddag ook sollicitatiegesprek gehad en ik weet niet precies hoe het ging⊠had er niet een heel positief gevoel bij, veel pittige vragen en er waren gister al 6 sollicitanten geweest⊠Ă©Ă©n van de mensen die erbij zat leek wel enthousiast, maar de ander wat minder⊠ben dus bang dat het hem niet wordt⊠maargoed, Ă©Ă©n voordeel: ik hoor het morgen al! En heb morgen dus nog een gesprek⊠spannend allemaal hoor!!
Tierr, vervelend hĂš, die onzekerheid⊠Ik ben deze maand ook voor het eerst aan het temperaturen en ik heb ook geen verhoging gezien nog :roll: Sterker nog, was juist wat lager de afgelopen dagen. En ik heb mijn ei juist zo goed kunnen spotten door die superpositieve ovutesten dus ik vroeg me ook al af of mân ei dan niet is âlosgekomenâ ofzo⊠Maar goed, misschien moet ik gewoon op een andere manier temperaturen, doe het nu in mân mond en dat schijnt toch minder betrouwbaar te zijn.
Ik heb wel weer eens zin om er een zwangerschapstest tegenaan te gooien dus misschien test ik volgend week wel, ook al denk ik dat het toch niet raak is⊠:eh:
tier waar heb je gesolliciteerd? zelfde werkgever als mij?? :lol: pb mag ook hoor!
Ongie wil nog niet doorzetten heb alleen nu al de hele dag slijm wat donkerbruin is maar voor de rest helemaal niks. Geen krampen helemaal niks ik vind het wel een beetje raar maar ik wacht af tot dat het goed doorzet.
Ho ho ho, willen jullie me morgen pas feliciteren?? haha, morgenavond weet ik definitief of we wel/niet zwanger zijn.
Ik vind het super lief van jullie allemaal, maar ook wel een beetje eng⊠:oops:
Ik vind het hele idee nog een beetje eng, en zou blij wezen als ik morgenavond een bevestiging in mijn handen heb.
Zondagavond hebben we samen nog een keer geklust, en toen had ik na de tijd een enorme druk op mijn baarmoeder, het gevoel dat ik ongesteld moest worden maar dan heel heftig, wat kan dit zijn??
Balen van Holland en Ying Yang, getverderrie waarom wil het nog niet mee zitten voor jullie??
Ik hoop dat je je examen gehaald hebt vliegje, je hebt er in ieder geval een goed gevoel over!
Vliegje, ik hoop dat je het hebt gehaald.
Aan de meiden die de :evil: op bezoek hebben⊠:hug: Knuffel voor jullie!
Mim, ik dacht dat een ovutest wel voldoende âbewijsâ zou zijn dat je een eisprong hebt. Is dat niet zo?
@nana wrote:
Ik zou mijn paard moeten verkopen, omdat ik er dan toch voorlopig geen tijd meer voor heb
Pff, niet niks allemaal mân hoofd loopt er helemaal mee over, was net nog even bij mân paard, en kan gewoon niet de moed krijgen om te gaan trainen, ik heb hem wat geborsteld en voor de rest kon ik niet, omdat ik toch mijn aandacht er niet bij heb.
Dan krijg hij straks de schuld als het niet goed gaat, en reageer ik het op hem af.
Nana, waarom zou je hem verkopen, je kunt het ook proberen te combineren. Eventueel samen met iemand anders. Heb er zelf 3 ( :oops: ) en ik zou hun echt niet op kunnen geven hoor! Als ik met de beesten bezig ben kan ik ff alles vergeten en ik zou het tegen die tijd (hoop dat dat heel snel mag zijn) gaan combineren. Ik wil er alleen maar mee zeggen, probeer het te combineren voordat je de keuze maakt om hem definitief te verkopen, want dat is een zware keus.
Wel wil ik je ook alvast feliciteren
voor de andere dames :hug:
Debbert, ik twijfel ook nog enorm hoor.
Het was wel de planning dat hij dit jaar weg zou gaan, mooie leeftijd en niveau.
Maar zie het mij niet combineren met werk e.d als ik wel een kleintje zou hebben.
En samen met iemand rijden vind ik niet Ă©cht wat, zo makkelijk is ie niet, ik weet dat dit paard meer kwaliteiten heeft als mij, dus wou hem zowiezo niet zo lang meer houden.
We zien wel, zo ver is het ook nog nietâŠ
ok dan is het inderdaad een ander verhaal en dan heb je min of meer de keuze al gemaakt. Begrijp me niet verkeerd! En als je weet dat hij meer kwaliteiten heeft dan dat jij eruit krijgt is het misschien wel de juiste beslissing!
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik samen met iemand ook altijd moeilijk vind, mede omdat je het liefst alles zelf wil doen :lol:
Fijne avond en ben benieuwd naar de uiteindelijke uitslag morgen, al weet ik al wel wat ie is