Dank je wel :-*
Het komt goed, we regelen wel wat met 't paardje.
Wil hem alleen nog graag een klasse hoger springen, maar ben bang dat ik dat nu niet meer durf, als ik wel zwanger ben…
@Naatje wrote:
Mim, ik dacht dat een ovutest wel voldoende ‘bewijs’ zou zijn dat je een eisprong hebt. Is dat niet zo?
Nou… ik heb natuurlijk weer gelezen dat je niet altijd een eisprong hebt ookal is je LH hoog geweest… Soms is je LH juist langer wat hoger omdat het eitje niet loskomt ofzo (en bij mij was-ie drie dagen donker). Zonder LH geen eisprong maar met LH niet altijd een eisprong. Weet niet of dat vaak voorkomt maar vind het wel erg vreemd dat mijn temperatuur nog niet gestegen is… Ach, gewoon maar weer afwachten :eh:
ik heb als het goed is deze week mn eisprong. dus wij zijn weer flink aan de konijn!
@fluppie wrote:
ik heb als het goed is deze week mn eisprong. dus wij zijn weer flink aan de konijn!
succes :lol:
gister hier mijn ei gehad en dan raak ik zo gefrustreerd…omdat ik het gewoon altijd voel…klap om van de pijn in mijn buik en het rekbare slijm…maar ja we kunnen er niks mee
elke keer raak ik er weer verdrietig van en hub wil ook niet meewerken omdat het toch zinloos is :?
sorrie voor mijn ego bericht meiden
sophie een dikke :hug: voor jou wat zal dat frustrerend zijn! ik wil zo graag een ei en kan er wat mee doen en jij krijgt er 1 en het maakt niks uit lijkt me heel erg meis :hug: sterkte nog met wachten duurt lang zo he!
trek je alles wel een beetje? :-*
@roosje83 wrote:
sophie een dikke :hug: voor jou wat zal dat frustrerend zijn! ik wil zo graag een ei en kan er wat mee doen en jij krijgt er 1 en het maakt niks uit lijkt me heel erg meis :hug: sterkte nog met wachten duurt lang zo he!
trek je alles wel een beetje? :-*
Inderdaad… super oneerlijk allemaal…
Dat juist jij je ei dan velt terwijl je er niks mee kunt…
En ik wil zo graag een ei maar bij mij komt ie volgens mij helemaal niet eens…
Sophie, heel veel sterkte ermee!! :hug:
Hoe is het met de rest?
ja het wachten breekt me zo op
ik wil een plan ik wil actie maar ja duurt nog tot eind april
maar ja ik moet ophouden met klagen!!
moet blij zijn dat ik een ei heb
klaag maar lekker hoor het is niet niks!!!
het is allemaal zo oneerlijk verdeeld begrijp je heel erg goed je wilt actie!!! :hug:
@sophie wrote:
maar ja ik moet ophouden met klagen!!
moet blij zijn dat ik een ei heb
Hee hee, houd eens op! Tuurlijk mag jij best wel even klagen… het is niet niks allemaal… al dat gewacht en dat er niks gebeurt terwijl je zo graag wilt… super frustrerend lijkt me dat…
dank je wel lieve meiden!!!
roosje vind het voor jou ook zo k*t dat het weer niet gelukt is!!! en dat lijkt me ook zo zwaar voor jullie elke keer weer die teleurstelling…
tierr hopelijk vind jij je ei nog wel
lucht al op als je het even neerschrijft allemaal
sophie de dingen opschrijven werkt idd goed het is ook klote maar goed we moeten verder krijgen morgen uitslag van zaadonderzoek van me vriend dus wel spannend
ja roosje dat is zeker spannend
hopelijk is dat wel goed!!
zal voor je duimen!!
en zo heeft iedereen wel z’n eigen sores eigenlijk he
Hee meiden, klaag maar lekker raak hoor!! Daarvoor zijn we hier toch? Als we af en toe de leuke dingen maar niet vergeten!
Sophie, klaag maar hoor! Jij, Roosje en nog een aantal zitten toch wel in een andere situatie als de meeste hier.
Al jaren bezig etc.
Dus lekker klagen.
Kan het me voorstellen ja, je blijft hoop houden he en wilt toch voor de zekerheid klussen.
Dat wachten is echt een ellende.
ongie is losgebarsten. Vind het allemaal meevallen wat de ongie is Dus door naar de volgende ronde
@vanholland wrote:
ongie is losgebarsten. Vind het allemaal meevallen wat de ongie is Dus door naar de volgende ronde
jammer op naar de volgende ronde :hug:
balen vanholland
succes in de volgende ronde
Hai dames…
Uhm… :oops: :oops: :oops:
WIJ ZIJN ZWANGER!!!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Ik weet gewoon niet hoe ik het heb, wil het het liefst van de daken schreeuwen… haha.
Nou ja, dan maar hier schreeuwen!!
De test was voor mij zelf wel even een bevestiging maar ook voor mijn man.
Iedere keer als ik hem zei dat ik dacht dat ik zwanger was, was hij wel blij, maar het drong niet écht tot hem door…
Nu wel! haha!
Hij is dolgelukkig, en heeft me denk ik wel 100x :-*
nana nu doe ik het volop::
Gefeliciteerd meis!!!