@Mim74 wrote:
@Naatje wrote:Mim, ik dacht dat een ovutest wel voldoende ‘bewijs’ zou zijn dat je een eisprong hebt. Is dat niet zo?
Nou… ik heb natuurlijk weer gelezen dat je niet altijd een eisprong hebt ookal is je LH hoog geweest… Soms is je LH juist langer wat hoger omdat het eitje niet loskomt ofzo (en bij mij was-ie drie dagen donker). Zonder LH geen eisprong maar met LH niet altijd een eisprong. Weet niet of dat vaak voorkomt maar vind het wel erg vreemd dat mijn temperatuur nog niet gestegen is… Ach, gewoon maar weer afwachten :eh:
Hmm… nou lekker is dat! Ik was juist zo blij met de uitslag van de testjes. :think: Ik ga er toch maar gewoon ff van uit dat ik alle twee de keren wel gewoon en ei heb gehad.
Fluppie, succes met klussen!! :mrgreen:
Sophie, dat zal idd wel heel erg frustrend voor je zijn zeg. :hug:
Vanholland, balen zeg. Succes alvast in de volgende ronde.
Nana,
GEFELICITEERD!!!
joepie nana gefeliciteerd
en nu gauw je banner veranderen meis :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ja mijn banner is veranderd, kon natuurlijk niet achter blijven.
Ben dol gelukkig, al voel ik me ook wel een beetje dubbel omdat jullie het ook allemaal heel graag willen…
:?
kan je het al wat bevatten??
als je het in woorden ziet dan geloof je het toch eerder dan met die strepies of niet dan??
lief van je hub dat ie je wel 100x gekust heeft
staat je mooi die banner
enne onze tijd komt nog wel hoor hihihi
ik snap je gevoelens wel maar je moet goed onthouden dat onze tijd ook komt! alleen duurt het bij de ene wat langer dan de andere
ik ben zelf iemand waarbij het al heel lang duurt maar ik wens je we een hele fijne en mooie zwangerschap toe!!
lekker genieten meis het is je gegund :-*
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, :-*
Ik kan het niet bevatten, ik kijk de hele tijd naar de test, geweldig!
Vind het eng, maar dat zou wel zo zijn doordat het de 1e is denk ik!
@nana wrote:
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, :-*
Ik kan het niet bevatten, ik kijk de hele tijd naar de test, geweldig!
Vind het eng, maar dat zou wel zo zijn doordat het de 1e is denk ik!
heb je de test al op foto want deze gaat na een dik uur weer van het scherm!
Jazeker, al wel 20x denk ik! haha :lol: :lol: :roll:
gelukkig maar haha is wel zo leuk he
ik had hem toen ook meteen op de foto gezet en na een dik uur ging het van het scherm af wel zonde als je het niet op foto had niet waar?
]
Foto!!! We willen ff met je meegenieten! :mrgreen:
Ja nou weet je wat het probleem hier is, mijn foto heeft teveel pixels, en dat pas hier niet in dit forum zegt hij…
Iemand tips?
moet je ff verkleinen of vanuit mijn album doen
je mag hem mij ook wel mailen hoor dan maak ik een link voor je
Ik moet toch wel gewoon een foto kunnen plaatsen?
Ik kan hem ook niet kleiner maken dan zoomt hij heel erg in, en kun je er niks meer van lezen.
eerst verkleinen dan wil het wel
Ik ben niet zo heel handig met computers, maar hoe verklein ik een foto??
Want ik heb het geprobeer om hem bij te snijden maar dan zoomt hij in, ik heb Window Fotogalery
Eens kijken of het gelukt is…