Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

@Jane_S wrote:

Nee ik doe dat ook niet meer me ermee bezig houden , lichaam kan je soms behoorlijk voor de gek houden… :wall:

Hmm, hoe doe je dat? Je er niet mee bezig houden...?

Ik hou me er nu ook veel te veel mee bezig, vind het zelfs mogelijk dat ik mijn eigen cyclus in de war schop door me er zo mee bezig te houden... maarja, door te tempen word je er elke dag mee geconfronteerd en als je dan op dag 41 nog steeds geen ei signaleert wordt gewoon wachten op je NOD zonder je met je lichaam bezig te houden wel lastig... :?

ego heb vandaag wat krampjes hele middag al ben nog maar 5 dagen na me eisprong dus kan nog niet of het is innesteling? :pray: verloor ook klein beetje bloed leek het wel :think: vind het nu wel weer erg spannend worden :dance: :pray:

Regje, thanks, geeft me weer hoop :slight_smile:

Hoe gaat het met je??

Al zenuwachtig voor de bevalling?

Weet je eigenlijk wat het wordt?

Het lijkt me zoooo geweldig de baby te voelen… een ongelooflijk gevoel denk ik.

Nee, we weten niet wat het wordt, maar zelf denk ik een jongen, maar goed dat is dus nog nooit bevestigd :smiley:

Het wordt wel allemaal wat zwaar met zo’n buik dus ik hoop dat het wel binnen een paar weken zich gaat melden :smiley:

Ik zie niet echt tegen de bevalling op, waarschijnlijk ook omdat ik niet precies weet wat ik moet verwachten. En die schopjes worden ook best pijnlijk dus van mij mag het volgende week al komen hoor :smiley:

hoe is het hier vandaag tis rustig

hier gaat alles prima moet straks aanhet werk heb weekenddienst

fijne dag allemaal

Net shoot gehad, ging gelukkig goed. Wel hulp gehad van mijn vriendinnetje, die kan altijd heel goed helpen!

Nu ben ik met de foto’s bezig.

Alles oke hier?

Hee dames!

Inderdaad rustig hier… hoe is het met iedereen?

Hier alles ok, lekker rustig aan dit weekend! Alleen morgenavond een afspraak staan en verder gewoon een beetje het huishouden enzo.

Mooi dat de shoot goed ging, vlieg! :slight_smile:

Hee, misschien heb je het al verteld, maar ik heb het even niet meer paraat… hoe gaat het nu verder met jou? Je hebt die operatie gehad… en nu?

Ik ben erg benieuwd wat er met mijn cyclus gaat gebeuren… tot deze cyclus had ik geen goed gevoel erbij, maar dacht dat ik me misschien aanstelde… ik was wel onregelmatig ongesteld en ik kon mijn ei niet opsporen met ovutestjes, maar ok… dat hoeft nog niet alles te zeggen natuurlijk. Maar nu zit ik dus al op dag 42 van mijn cyclus en ik heb nog steeds geen temperatuurverhoging gehad… nou dat is echt niet normaal. Gelukkig dat ik die afsprak met de gyn heb staan… ben benieuwd hoe het er dan voor staat!

Heb nu wel besloten dat ik ga proberen er verder niet meer aan te denken. Ik ben zeker weten niet zwanger, dus nu is het gewoon afwachten wanneer ik ongi word… of eventueel dat mijn temperatuur eerst nog stijgt…

Tier, wanneer moet je ook alweer (ook ik vergeet wel eens wat hahahaha, of lees ergens overheen).

Ik hoop niet dat je PCO hebt… maar aan de andere kant is het goed te behandelen en veel vrouwen reageren goed op hormonen zoals Clomid. Ik toevallig niet.

Ik had ook van die cyclussen toen. Heb een keer op dag 44 een ei gehad.

Cyclussen van meer dan 50 en zelfs meer dan 70 dagen :frowning:

En de laatste keren werd ik niet uit mezelf ongesteld, maar met behulp van pillen.

Maar met mij gaat het wel goed. Heb nog steeds last van mijn wondjes, maar goed, gaat iedere dag een beetje beter.

Ze hebben nu dus eiblaasjes weggebrand omdat ik er zoveel had en daarmee hopen ze dat mijn cyclus (al dan niet tijdelijk) op gang komt of dat ik (ook al dan niet tijdelijk) een ei krijg.

Het is nu dus een paar maandjes afwachten.

Doet mijn cyclus niks, dan weer aan de pillen in de hoop dat ik daar dan beter op reageer.

Er kan dus nog niet gezegd worden of de operatie geslaagd is helaas… Hopelijk krijg ik binnen een maand netjes een ei :slight_smile: Hoop het zo!

Hmm, echt afwachten dus, Vlieg…

Hoe wordt er gekeken of je cyclus op gang komt? Moet je daarvoor naar de gyn, moet je zelf thuis testjes doen of is het enkel en alleen afwachten op je ongi? Nouja, ik hoop van harte voor je dat je cyclus goed op gang komt en je snel zwanger bent!!

Ik moet 10 april naar de gyn, is dus al binnen 2 weken, mooi snel!

Ik hoop inderdaad niet dat ik PCO heb, al is dat aan de andere kant inderdaad over het algemeen wel goed te behandelen en kunnen ze me dan dus helpen… dus ja, ik weet niet… hoop in ieder geval dat ik gewoon wel snel zwanger kan zijn! Het sterkt me in ieder geval dat de huisarts zei dat alles op zich wel goed aanvoelde daarbinnen…

Ik vind het trouwens alleen zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren… zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot…)? En kan het uberhaupt dat je van het één op het andere moment PCO ofzo hebt? Of zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of…?

Zoveel vragen…

geen idee hoe je PCO krijgt, ik denk dat je het dan langer moet hebben hoor. Hoe waren jou cycli vroeger, toen je nog geen pil slikte?

Ik heb geen idee wat ik moet doen, denk afwachten… moet 9 april terug voor controle, dus zal dan wel meer horen denk ik.

Vliegje, ik hoop voor je dat de operatie geslaagd is! :pray: :hug:

Tierrr, jij krijgt hopelijk ook snel meer duidelijkheid, zou wel prettig zijn he… :hug:

Regje, bijna bevallen! Spannend! :smiley: :dance:

Roosje, spannend hoor! Hopen op een positieve test!

Ik ben nog steeds ziek, heb vannacht eindelijk wel een paar uur kunnen slapen, maar ik loop echt op mijn laatste restje energie…

Baal er wel van, want heb morgen eigenlijk autorijles, maar die moet ik helaas afzeggen, kan amper uit mijn ogen kijken dus lijkt me niet echt verstandig nu haha! :lol:

En voor de rest heb ik maar even mijn banner weggehaald, ik werd er niet goed van om elke keer te zien hoeveel over tijd ik ben…

Plus… Ik heb sinds eergisteren af en toe héél erg licht bloedverlies…

Ik durf het eigenlijk geen menstruatie te noemen want daar is het echt veel te weinig voor, maar alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar…

Hopelijk betekent dit dat mijn cyclus zich nu weer gaat herstellen… :pray:

Vliegje hopelijk komt je cyclus nu goed op gang en wordt je snel zwanger. Dat zou wel geweldig zijn na alle ellende van de afgelopen tijd.

Verder voor iedereen die het nodig heeft… :pray: of :hug:

Ga weer even verder met m´n huishouden, gister niet zoveel tijd voor gehad.

Arti, balen dat je nog steeds ziek bent… niks aan zeg… maar inderdaad maar even goed uitzieken!! :hug:

En het klinkt stom hier, maar ik hoop voor je dat het bloeden doorzet en dat je dan eindelijk door kunt naar een normale cyclus!!

Hallo dames,

mag ik gezellig met jullie meekletsen?

Mijn naam is Bianca en ik ben 36 jaar. Ben getrouwd met Mattheo en nog geen kindjes.

Afgelopen donderdag mijn laatste pil geslikt en we gaan het nu proberen.

We zijn al bij de dokter geweest ivb met onze leeftijd en hij zag geen redenen waarom we het niet zouden proberen, slik ook al foliumzuur.

Even kijken wat mijn cyclus allemaal gaat doen, omdat ik al zeker 20 jaar de pil slik.

Hey Eros!!

Gezellig dat je mee komt kletsen hier, welkom!

20 jaar aan de pil? Nou hopelijk heb je straks niet al te veel last van een ontregelde cyclus! :slight_smile:

@Artistiqua wrote:

Hey Eros!!

Gezellig dat je mee komt kletsen hier, welkom!

20 jaar aan de pil? Nou hopelijk heb je straks niet al te veel last van een ontregelde cyclus! :slight_smile:

Ik hoop het ook allemaal niet, maar ja dat nemen we dan maar voor lief allemaal!

Hee Bianca, welkom hier!! Zozo, 20 jaar aan de pil is wel lang zeg… maargoed, volgens mij maakt het op zich helemaal niet zoveel uit of je nou 5 jaar aan de pil hebt gezeten of 20… het is toch ook een kwestie van geluk hebben! Fijn dat de huisarts geen redenen zag om het niet te proberen!! :slight_smile:

Is er een speciale reden waarom jullie ‘nu pas’ aan kinderen willen beginnen, of is dat een te brutale vraag? :oops:

@Tierrr wrote:

Hee Bianca, welkom hier!! Zozo, 20 jaar aan de pil is wel lang zeg… maargoed, volgens mij maakt het op zich helemaal niet zoveel uit of je nou 5 jaar aan de pil hebt gezeten of 20… het is toch ook een kwestie van geluk hebben! Fijn dat de huisarts geen redenen zag om het niet te proberen!! :slight_smile:

Is er een speciale reden waarom jullie ‘nu pas’ aan kinderen willen beginnen, of is dat een te brutale vraag? :oops:

Hoi Tierr,

nee hoor, ik vind het geen brutale vraag.

Wij zijn dus nog maar 5 jaar bij elkaar en nu kennen we elkaar heel goed. Wij hebben veel tegenslagen gehad waardoor wij in eerste instantie zelfs helemaal geen kinderen wouden. Er is wel altijd een hele grote twijfel geweest bij ons. Er is in onze familie pas een sterfgeval geweest en die hadden dus geen kinderen en dat heeft ons aan het denken gezet.

Mijn tante is nu dus helemaal alleen en heeft haast ook geen kontakt met familie enzo alleen met ons en mijn moeder en mijn zus en mijn nichtje.

Toen zijn wij dus echt goed over onze kinderwens gaan praten en natuurlijk ook alle risico’s die er bij komen enzo.

We gaan het nu gewoon proberen en lukt het ons dan niet dan leggen wij ons daar bij neer.

welkom eros :wink:

hopelijk zijn jullie gauw zwanger

Gelukkig dat je het niet brutaal vond, ik ben gewoon altijd wel benieuwd hoe mensen tot het besluit van wel of geen kinderen komen, en zeker op een wat latere leeftijd vind ik dat wel interessant. Maar een heel duidelijk antwoord! Ik hoop voor jullie dat het - zeker gezien de leeftijd - snel lukt!! :slight_smile:

Waar woon je ergens trouwens?