Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

@Tierrr wrote:

Gelukkig dat je het niet brutaal vond, ik ben gewoon altijd wel benieuwd hoe mensen tot het besluit van wel of geen kinderen komen, en zeker op een wat latere leeftijd vind ik dat wel interessant. Maar een heel duidelijk antwoord! Ik hoop voor jullie dat het - zeker gezien de leeftijd - snel lukt!! :slight_smile:

Waar woon je ergens trouwens?

Ben wel blij met dit forum, heb al zoveel forums voorbij zien, maar hier staat echt veel op!

Ik woon in Alphen aan den Rijn.

BIANC!!! Wat een toeval! Ongelooflijk!!! Wij kennen mekaar dus al enige jaartjes en wisten niet van elkaar dat we bezig waren.

Wat is de wereld toch klein :slight_smile:

Heel veel succes meis!!

@vliegje wrote:

BIANC!!! Wat een toeval! Ongelooflijk!!! Wij kennen mekaar dus al enige jaartjes en wisten niet van elkaar dat we bezig waren.

Wat is de wereld toch klein :slight_smile:

Heel veel succes meis!!

Hey meis,

leuk zo hƃĀ©! Jullie ook heel veel succes meis! Gun het jullie van harte!

en ik jullie! Vind het zooooo leuk!

Welkom Bianca (eros) :dance: (zal ik je ook op het lijstje zetten eerst pagina?)

Hihi grappig dat jullie elkaar al kennen joh!

Volgens mij heb ik op dit moment echt mijn menstruatieā€¦

Het is alleen zo enorm weinig, ik zou bij wijze van spreke niet eens mijn maandverbandjes hoeven te verschonenā€¦

(Doe ik natuurlijk wel hoor! 8) )ā€¦

Maar ik ga er maar vanuit dat het wat op gang moet komen en dat het daardoor deze keer nog zo weinig isā€¦

Heb mijn banner veranderd, en als mijn cyclus nu weer normaal gaat doen dan is mijn volgende NOD op 24 april ongeveerā€¦

Dan word dit eigenlijk onze eerste echte poging! Spannend! :smiley:

(Maar ik juich nog niet te vroeg, eerst maar eens kijken of mijn cyclus idd weer goed is)ā€¦

:hug: Voor iedereen!

pff apart arti, hopelijk is dit dan je laatste cyclus :mrgreen:

ik zal het vanavond aanpassen!

@Jane_S wrote:

Welkom Bianca (eros) :dance: (zal ik je ook op het lijstje zetten eerst pagina?)

Dank je wel Jane_S,

je mag mij ook op het eerste lijstje zetten hoor!

Vliegje en ik hebben dezelfde passie, namelijk onze hondjes zijn van hetzelfde ras Shar-pei en wij zitten op hetzelfde forum over de hondjes.

Vliegje heeft al een keer mooie fotoā€™s van onze hondjes gemaakt.

Jeetje Arti, wat moet je daar nou weer mee he?

Op zich goed nieuws dat je ongi bent, maar wel heel raar dat het maar zo licht isā€¦ nouja, ik hoop dat je nu een normale (9 maanden!!) cyclus krijgt!!

Arti, zo kl*te voor je :frowning:

Hoop zo dat er snel meer duidelijkheid in je cyclus komt :frowning:

Ik hoop met je mee voor mezelf gelijk, dat we maar snel een mooie kans krijgen he!

eros welkom

Goedemorgen dames. Vandaag weer aan het werk, heb een makkelijke rok aan, zonder panty die super dun isā€¦ KOUD! Maar ja, zit toch lekker in mijn eigen kantoor, dus hup kachel hoog :slight_smile:

Fijne dag allemaal!

@Eros wrote:

@Jane_S wrote:

Dank je wel Jane_S,

je mag mij ook op het eerste lijstje zetten hoor!

Vliegje en ik hebben dezelfde passie, namelijk onze hondjes zijn van hetzelfde ras Shar-pei en wij zitten op hetzelfde forum over de hondjes.

Vliegje heeft al een keer mooie fotoā€™s van onze hondjes gemaakt.

:thumbup: ga ik doen(vanavond).

Oh leuk joh! :mrgreen:

hoe is het nu met iedereen?

111??? waar ben je? :pray:

Middag!! :mrgreen:

Ik heb lekker een vrije dag en ik ben veeeeeels te luiā€¦ :oops:

Heb heel lang uitgeslapen en nu zit ik ook een beetje te niksen steedsā€¦ terwijl ik eigenlijk toch wel een aantal dingen moet doen in het huishouden enzoā€¦ :roll:

Verder dag 44 vandaag en tot nu toe geen bloed of hoge temp gezienā€¦ het blijft vaag! Ook heel irritant dat je op deze manier niet gericht kunt klussen, omdat je niet weet of en zo ja wanneer er een ei komtā€¦ maarja, dan gewoon alleen maar doen wanneer we echt zin hebben en er het beste van hopen! :slight_smile:

@vliegje wrote:

Arti, zo kl*te voor je :frowning:

Hoop zo dat er snel meer duidelijkheid in je cyclus komt :frowning:

Ik hoop met je mee voor mezelf gelijk, dat we maar snel een mooie kans krijgen he!

Ik hoop het ook voor ons allebei en ook voor Tierrr! :hug: :slight_smile:

Ik begin iets geruster te worden, had net bij mijn toiletbezoek duidelijk meer bloed dan de afgelopen dagenā€¦

Het was nog steeds niet schokkend maar goedā€¦

Volgens mij komt het wel goedā€¦ :smiley:

Hoe is het nu met jou Vliegje, nog pijn?

En Tierrr, lekker toch, uitslapen? Mag best een keer lijkt meā€¦ Niks mis meeā€¦ :inlove: :lol:

@Artistiqua wrote:

Ik hoop het ook voor ons allebei en ook voor Tierrr! :hug: :slight_smile:

Ik begin iets geruster te worden, had net bij mijn toiletbezoek duidelijk meer bloed dan de afgelopen dagenā€¦

Het was nog steeds niet schokkend maar goedā€¦

Volgens mij komt het wel goedā€¦ :smiley:

Lief!! :-*
Ik duim ook voor jou, en voor vlieg, en voor alle anderen die het nodig heben!! Dat we maar snel allemaal een tweede streepje piesen!! ;)

Enne, wat fijn dat er nu dan toch wat meer bloed komt... dus toch een echte menstruatie... eindelijk!! Op naar een gezonde cyclus!! :thumbup:

ik meld me ook even ben aan het werk geweest vandaag en het weekend dus ben nu doodmoe haha

dit is me tweede wachtweek weer dus erg spannend allemaal :pray:

fijne dag dames :-*

Hier komt mijn menstruatie nu ook op gang. Vanaf het weekend word het dus voor ons flink klussen!

Ik duim ook voor jullie meiden dat jullie allemaal gauw zwanger mogen worden!

hee meiden!

Zo dagje werken zit erop. Ben nu VRIJ :slight_smile:

Shoot is klaar, ouders waren helemaal happy met het album, kan ik einde van de week alles gaan bestellen.

Ik heb woensdag weer een communiekantje, hoop dus vrijdag 3 boekjes tegelijk te bestellen, net zo makkelijk :wink:

vandaag ging goed, pijn is zo goed als weg. Alleen rond de wondjes nog wat gevoelig.

Ik had ook weer een schimmelinfectie te pakken, ALWEER! Zalf gebruikt en hopelijk is het nu weer over.

We staan al 2 weken droog, en we hebben toch zin :oops: :oops: Vanavond maar eens kijken of mijn buikje het toe laat hihi.

Fijne avond meiden!

Enne, we duimen voor elkaar, deal?! :dance:

By the way, wie vroeg naar 111?

Volgens mij is die nog op vakantie?