@sophie wrote:
ja dat is waar en we hebben lekker veel afleiding, leuke feestjes, weekendjes weg enz. dus dan vliegen de weken ook voorbij hoor :thumbup:
gelukkig :dance:
@sophie wrote:
ja dat is waar en we hebben lekker veel afleiding, leuke feestjes, weekendjes weg enz. dus dan vliegen de weken ook voorbij hoor :thumbup:
Maar hoe gaat het met jou dan Roosje!?
pff wat duurt wachten dan super lang he Sophie?
maar wat gaan ze dan precies doen??
@sophie wrote:
@Jane_S wrote:
Maar hoe gaat het met jou dan Roosje!?
het gaat wel goed met me! voel me prima en voel van alles krijg weer zere borsten ben steeds zo moe en vind al het warm eten zout smaken ineens :roll: wil me er niet teveel mee bezig houden maar goed dat is niet zo makkelijk me lichaam kan me zo ontzettend goed voor de gek houden morgen is de eerste wachtweek alweer voorbij maar goed de tweede week vind ik altijd het ergst
pff wat duurt wachten dan super lang he Sophie?
maar wat gaan ze dan precies doen??
Gelukkig gaat het goed met je, hmm erg spannend dus.
Nee ik doe dat ook niet meer me ermee bezig houden , lichaam kan je soms behoorlijk voor de gek houden… :wall:
maar wanneer is je NOD precies? 4 april?
volgende week zaterag is me nod dan is het idd 4 april maar goed elke keer word ik het 2 of 3 dagen eerder dus is wel weer erg spanned
oke! :mrgreen: goed als ik het op het lijstje erop zet?
ik hoop dat het deze keer eens raak mag zijn voor jullie!!! :-*
ja hoor je mag het wel op het lijstje zetten
ja ik hoop het nu ook vind het nu elke maand weer zwaarder worden nu al dik 25 maanden bezig :roll: en ben zwanger geweest dus het moet goed komen het kan wel had niet gedahct dat het nu weer zolang zou gaan duren
ik had altijd wel een banner maar die heb ik nu niet meer die klopte nooit en werd het toch altijd eerder dus nu heb ik er niet 1 meer hopelijk over een dikke week een zwangerschapsbanner :inlove:
oke pas het meteen aan!!
Ohh ik hoop het zoooo Roosje!! :inlove: dat zou echt super zijn!!
Mijn ongi komt ook vaak 1 dag eerder maar dan weet ik al dat ik er 13 dagen ervoor een eisprong had.
gebruik je nog ovulatietesten??
nee die testen zijn niet betrouwbaar bij iemand met pco dus die bespaar ik me
duim ook voor jou meis :-*
misschien stomme vraag maar wat is pco nou precies?
oh jammer zeg!
ik heb daar zo’n goede kijk mee op mijn cyclus :inlove:
Bedankt! :-*
ik vind het na 6 cyclussen al lang duren laat staan bij jullie :hug:
pco kan je wel eens googlen dan krijg je heel veel info maar goed ik krijg dus geen eisprong van mezelf dat is nog het allerbelangrijkste
Oh oke… :? :hug:
@Jane_S wrote:
Oh oke… :? :hug:thanx :-*
@Vliegje, Fijn dat het wel beter met je gaat na die operatie. Hopelijk krijg je nu wel een goede eisprong, iemand die ik ken heeft het ook laten doen en die was daarna heel snel zwanger. Dus ik heb goede hoop voor je.
@Mim, tja mannen begrijpen dat veel minder goed, maar het zit dan ook niet in hun buik, dat is al een mega verschil. Je kan ook zeggen dat je blaasonsteking hebt en dat je aan de antibiotica zit dan mag je namelijk ook geen alcohol. En wees erop bedacht dat ze gaan vragen of je zwanger bent, dus heb al een goed antwoordt klaarliggen
@Tierr, fijn dat je nu doorgestuurd wordt, want dat wachten wekt ook stress op en dat heeft ook weer een nadelig gevolg op je cyclus.
Ik schaam me echt rot als ik zie hoelang sommige van jullie erover doen om zwanger te raken, bij mij was het de 2de cyclus raak (ik had dan wel hele lange cyclussen maar toch) en ik weet nog hoe lang ik het vond duren en hoe ik er over zat te klagen :oops: :oops: :oops:
gekke regje, je hoeft je toch niet te schamen!! het is iedereen van harte gegund…nog een paar weekjes en je kan je kleintje in je armen sluiten!!
ben je er een beetje klaar voor???
alles voor mekaar??
succes met de laatste loodjes :thumbup:
liefs sophie :-*
Hihi inderdaad regje wees super blij en gelukkig dat het zo snel gelukt is en ik gun jou en iedereen die voor kindje gaat dat, want zo lang moeten wachten om uberhaupt zwanger te worden gun je niemand! :-*
Oh spannend zeg, inderdaad ben je er helemaal klaar voor?? :inlove:
Arti, wat vervelend… dat kun je nu net even niet gebruiken natuurlijk… :hug:
Roosje, spannend!!
Hier nog steeds veel gerommel in mijn buik, maargoed, grote kans dat ik dat zelf opwek… Verder nog geen bloed en een lage temperatuur… dag 41 inmiddels…
@sophie wrote:
gekke regje, je hoeft je toch niet te schamen!! het is iedereen van harte gegund…