Jeetje meiden,
wat wordt hier veel geschreven!!!moet elke keer wel een pagina of 5 doorlezen.
Hier nog steeds geen :evil: :evil: .
Begin nu toch wel te denken dat de bloeding van 2 weken terug toch echt mijn menstruatie is geweest.
dus wij zijn gewoon druk aan de klus
en ga ik er maar van uit dat maandag 9 april mijn nod is.
is het anders dan merk ik het vanzelf wel.
spannend angela ik duim voor je :thumbup:
Ik blijf morgen toch nog een dagje thuis.
Buik voelt nog steeds niet goed, pijnlijk rond de wondjes ook nog. Spierpijn neemt gelukkig al wel iets af.
Vanaf vandaag ook alle pleisters eraf gehaald, durfde niet goed omdat ik bang ben dat de draadjes aan mijn kleding blijven hangen.
Maar loop nu toch in pyama en het moet ook wat luchten he.
Zo nu en dan vloei ik ook nog licht. Maar ja, het zal allemaal wel wat tijd nodig hebben denk ik.
Angela, spannend hoor
Het is evengoed niet niks hoor, zo’n ingreep! Nog maar even rustig aan doen!
Goed zo, vlieg… rustig aan doen, ook al is dat misschien lastig!! :-*
Mim, hoe is ie met jou?
En met de rest?
Ik heb de afspraak bij de gyn gemaakt, vrijdag 10 april… bij dokter Zelm… kent iemand die? Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen… nu dag 40, nog steeds geen bloed en geen hogere temp… wel continu gerommel in mijn buik… echt heel vaag…
Wat leuk om te lezen dat hier best wel Friese dames zijn
Ik ben zelf een geboren en getogen Friezin, maar woon nu in Brabant.
Maar als jullie het over het MCL hebben weet ik precÃes waar jullie het over hebben :mrgreen:
Ben er de afgelopen 7 weken een aantal keren geweest om mijn paps te bezoeken. Hopelijk kunnen we voorlopig gewoon bij hem thuis op visite das toch gezelliger dan in zo’n steriel ziekenhuis.
Hier is 't verder rustig. Zitten midden in de klusweek. Vandaag nog en dan maar weer wachten wachten wachten…
Ik zo dat we binnenkort mijn vader en schoonouders heel erg leuk nieuws kunnen gaan vertellen. Drie maal scheepsrecht???
Ik hoop het voor je Ying yang, het valt niet mee.
Maar begrijp goed dat je nog maar in de 3e ronde zit, ik weet niet of je aan de pil bent geweest?
Maar dan kan het ruim een half jaar duren voordat je lichaam ontpilt is, ik was ook na een half jaar zwanger.
Maar ik hoop het voor je meid… mijn :thumbup: :thumbdown: heb je!
tier die naam ken ik wel en hoor er goede verhalen over ik heb diegene nog nooit gehad dus kan niet meekletsen hihi :lol:
hier gaat het wel lekker de eerste wachtweek is al bijna voorbij maar goed de tweede duurt altijd langer he pff :roll:
@Tierrr wrote:
Mim, hoe is ie met jou?
Met mij prima. Borsten beginnen wel iets gevoeliger te worden maar verder nog weinig last :think:
Mijn vriend wil niet dat we dit weekend gaan vertellen dat ik zwanger ben… Pff, nou ja, dan zien we wel hoe ik het regel. Ze gaan het in de gaten krijgen, kan niet anders! Ik heb net wel al laten vallen dat ik niet zoveel ga drinken dit weekend omdat ik last van m’n maag heb en de laatste paar keren een kater had van maar een paar glazen alcohol. Maar dan nog… Mijn vriend vindt het overigens ook onzin dat ik helemaal geen alcohol meer wil drinken: “Vroeger wist men nog niet dat ze zwanger waren en toen ging het toch ook goed?”. Zucht…
Hmm, dat vind ik wel erg makkelijk gedacht van je vriend mim…
Ik zou inderdaad niet moeilijk doen om wat alcohol in gerechten ofzo, maar glazen zou ik echt niet drinken. Ik zou gewoon het risico niet willen nemen… dan kun je inderdaad beter zeggen dat je de laatste tijd wat last hebt van je maag en je niet zo goed tegen alcohol meer kan… :roll:
Tja… En het grappige is dat hij het bekend zou maken na het eerste gesprek met de VK over 2 weken… Hij snapt het echt nog niet! Ik heb hem dus uitgelegd dat we dan nog niets zien of horen en dat je, wat miskramen betreft, pas bij een week of 12 ‘veilig’ zit. Dus pas vertellen na de echo! Hopelijk krijgen we die vlak na de Cuba reis, want als die echo goed is dan mag iedereen het weten van mij :mrgreen:
haha mannen komen echt van mars wel lief dat ie er ook zo over meedenkt toch? ben bang dat als wij zwanger zijn , mijn hub het van de daken gaat schreeuwen haha nou weten veel vrienden het al natuurlijk bij ons dat we in de mmm zitten dus dat scheelt…en een paar houden we ook echt bij wanneer we weer naar het zkh moeten!!
tierr ik ken die naam niet zegt me even niks, maar fijn dat je op zo korte termijn al terecht kan :thumbup:
yinyang spannend he die wachtweken ik ga hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik zit er helemaal doorheen…
Niet ongesteld, heb sinds gister griep en word net gebeld door mijn vriend…
De auto is weer kapot…
Twee weken geleden reden we over een brug en toen zei hij opeens dat de auto het niet meer deed…
Dus ik had zoiets van ‘hoezo de auto doet het niet meer, we rijden toch…’…
Nou niet dus, het gaspedaal deed niks meer, dus hij maar remmen en hem aan de kant zetten…
Nog een keer starten, gebeurde niks…
Dus ik baalde als een stekker, de wegenwacht gebeld… Die zag zo wat er mis was…
En het zou een behoorlijk duur grapje worden… Fijn… Geweldig…
Dus de auto laten maken, hij heeft anderhalve week bij de garage gestaan en de rekening was ongeveer net zoveel als een maandsalaris…
Maar goed, nu was die wel helemaal goed en nagekeken en konden we er weer een tijd mee vooruit…
Nou 2 weken dus en dat kl*teding is weer stuk, weer hetzelfde probleem!
Ik ben er echt even helemaal klaar mee…
Denk maar niet dat we ook maar 1 cent gaan betalen…
Stomme gedoe…
he gatver wat rot allemaal meis…zit je ff niet mee
dikke knuffel :hug: :hug:
die ongi van je is ook irritant zeg pfffff
Artis, heb je garantie op de reparatie, want inderdaad, niks betalen hoor!!
he vliegje hoest met jou en de pijn?
arti dat is idd flink balen van je auto vind het altijd erg handig vervoermiddel maar domme kosten bah :hug:
vliegje: ben je wat aan het genieten van je vrije dag of heb je nog veel pijn?
mim: ik had nou ook nog niks verteld het is nog zo ontzettend pril ik moet het wel meteen vertellen want me omgeving weet precies hoe het met ons is vind het erg jammer want veilig is het niet de vorige keer had ik het de naasten verteld en paar dagen erna kon ik vertellen dat ik een miskraam had
drank had ik zeker niet genomen, je wilt geen risicos nemen en dat zal je niet krijgen bij een glaasje maar liever niet als wel
sophie hoe gaat het met je ? je reageert wel veel maar vertel es hoe is het met jou? kom je de weken wat door wanneer mag je nu heen eind april toch? wat gaan ze dan precies doen?
ja roosje lief dat je ernaar vraagt, maar heb weinig te melden hihi
het gaat best hoor, nog 1 maandje en dan mogen we weer!!
het staat een beetje stil zo he…maar ja we houden moed en ik had deze maand mooi 30 dagen mijn cyclus dus dat is ook super :thumbup: na die rare uitschieter van vorige maand
maar we wachten gewoon door :mrgreen:
kan me voorstellen dat het wachten je wel op breekt maar goed je hebt een streven!
met hopelijk een snel en prachtig resultaat :inlove:
ja dat is waar en we hebben lekker veel afleiding, leuke feestjes, weekendjes weg enz. dus dan vliegen de weken ook voorbij hoor :thumbup: