Fjin Tier, wanneer mag je naar de gyn, weet je dat al?
tier moet je dan naar mcl? daar ben ik ook in behandeling hoop dat ze je verder willen helpen vast wel heb je al gebeld naar welke arts je kan? en wanneer?
Jep klopt, moet naar MCL, moet nog even bellen voor een afspraak, dus daarna weet ik pas wanneer en bij wie… heb je nog tips wat betreft welke gyn ofzo??
Tierr, wat goed dat je je niet af hebt laten wimpelen en een doorverwijzing hebt!! Heb je tenminste iets om weer naar toe te leven zonder het gevoel te hebben dat er niets gebeurd! :thumbup:
Met mij gaat het nog steeds prima. Vanochtend, zoals vorige week aangekondigd, nog een KV test gedaan en de teststreep knalde er bijna meteen vanaf dus het kan niet missen. Gelijk aan m’n mannetje laten zien en hem verteld dat-ie het toch echt moet gaan geloven :mrgreen: Vrijdag een lang weekend weg met vrienden, we gaan lekker kokkerellen met wijntjes e.d. erbij dus ik weet niet of ik het nieuws voor me kan houden. Ga niet tegen m’n wil in toch maar wijn drinken dus ik denk dat zij de eersten worden die het nieuws gaan horen… Maar dan moeten ze nog wel heel lang hun mond houden tegen anderen
Ook een afspraak met mvm gemaakt, die komt volgende week dinsdag langs dus het begint steeds echter te worden
@Tierrr wrote:
Jep klopt, moet naar MCL, moet nog even bellen voor een afspraak, dus daarna weet ik pas wanneer en bij wie… heb je nog tips wat betreft welke gyn ofzo??
weet niet of je bij gewone gyneacologie komt of bij de fertilitiets poli daar zit ik die anderen ken ik niet
@roosje83 wrote:
weet niet of je bij gewone gyneacologie komt of bij de fertilitiets poli daar zit ik die anderen ken ik niet
Oh, ik kom bij de gewone volgens mij, dus dan merk ik het wel gewoon…
Wat goed dat je een afspraak met MvM hebt gemaakt mim, helemaal super!!
Ik heb zelf een beetje ondervonden hoe frustrerend het kan zijn als het wat langer duurt om zwanger te worden dus als ik andere vrouwen kan helpen dan doe ik dat graag natuurlijk!!
Tierr, Alhafidh is een hele vriendelijke man en Perquin, maar die is voor fert.
Ik vond Santema een oude onvriendelijke man :?
@sophie wrote:
Tierr, Alhafidh is een hele vriendelijke man en Perquin, maar die is voor fert.
Ik vond Santema een oude onvriendelijke man :?
Ok, thanks, altijd handig om te weten!! Dat kan ik dan in mijn achterhoofd houden als ik straks bel voor een afspraak!!
santema moet je goed kennen hij is heel direct maar wel erg begripvol hoor!
hij komt in het begin wel stug over
ben ik het niet mee eens
het is gewoon een onpersoonlijke man en ik voelde me erg vies na de controle bij hem…
helaas heb ik meer vrouwen erover gehoord…
maar ja iedereen zijn eigen ervaring.
Ok, nou ja, als ik een keuze kan maken, dan kies ik voor de zekerheid dus maar niet voor Santema…
Vandaag goed nieuws gehad. De examens die ik 2 weken geleden voor kantoor moest doen, heb ik eindelijk weer gehaald
Mijn diploma is dus weer anderhalf jaar geldig (we moeten iedere anderhalf jaar leren om ons diploma geldig te houden). Maar ik ben er dus voorlopig weer even vanaf.
Heerlijk, gezien mijn drukke agenda de komende maanden
Heb vandaag nog geen pijnstiller op, tis goed vol te houden.
Heb net 2 van de 3 grote pleisters vervangen voor kleintjes. Wil ze wel op houden, ben anders bang dat de draadjes aan mijn shirt blijven hangen ofzo… :sick:
Hahaha, dus het is wel bedekt.
Alleen het wondje bij mijn navel doet erg zeer.
Had ook direct na de operatie mijn piercing terug gezet en die ligt nu wat dubbel door die pleister. Niet echt fijn, maar wilde mijn gaatje niet dicht laten gaan.
Mim, ik persoonlijk zou ook geen alcohol meer pakken, hoe vroeg in de zwangerschap ik ook zou zijn. Maar das een gevoel hoor.
Over welke mensen praten jullie nu eigenlijk? :think:
Over gyns in het MCL… ik mag namelijk bellen voor een afspraak, en wil niet bij een engerd terecht komen…
Gefeliciteerd vlieg!! Fijn dat je het gehaald hebt!!
En balen van de pijn enzo… wel rustig aan doen he?? Denk om jezelf!! :hug:
Vlieg gefeliciteerd!! :dance: :mrgreen:
tier je moet het maar lekker op je af laten komen meis je kan je wel enorm druk gaan maken over welke arts je krijgt maar de ene ervaart het zo en de andere weer zo daar heb je geen zeggen van
het is al fijn dat ze je willen helpen en daar gaat het tenslotte om niet waar? als er maar resultaat komt :inlove:
vliegje fijn dat je al wat opknapt en dat het maar snel het gewenste resultaat geeft! flink klussen ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent toch? of zou het een fabeltje zijn? :oops:
Ja ik heb het ook gehoord, maar klussen wil ik voorlopig niet hoor! Buik doet nog te zeer hahaha.
@vliegje wrote:
Ja ik heb het ook gehoord, maar klussen wil ik voorlopig niet hoor! Buik doet nog te zeer hahaha.
:lol: eerst maar lekker bijkomen!
@roosje83 wrote:
tier je moet het maar lekker op je af laten komen meis je kan je wel enorm druk gaan maken over welke arts je krijgt maar de ene ervaart het zo en de andere weer zo daar heb je geen zeggen van
het is al fijn dat ze je willen helpen en daar gaat het tenslotte om niet waar? als er maar resultaat komt :inlove:
Je hebt gelijk hoor!! Ik ben allang blij dat ik heen mag. En iedereen ervaart zo'n arts natuurlijk anders, dus ik ga me er zeker ook niet druk om maken... maar als ik nou toch enige invloed kan uitoefenen heb ik liever een arts waar de mensen hier enthousiast over zijn... snap je? :)
haha das waar nou ik kanje wel een paar aanraden van de ferti poli en van de gewone als je dan toch mag kiezen ging ik voor spinder :mrgreen: