Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

bedankt marjolein!

Vlieg :-* hopelijk gaat snel goed met je en met een super resultaat :pray: :-*

@Tierrr wrote:

Mim, ik ben toch zo blij voor jouā€¦ na al die maanden dan eindelijk raak!! Dringt het al een beetje door?

Nee, nog steeds nietā€¦ Mijn mannetje doet er ook nog heel nuchter over dus het is nauwelijks gespreksonderwerp op dit moment. Ik ga woensdag nog een kv test doen om hem te ā€˜overtuigenā€™. Hij gaat trouwens wel mee naar het intakegesprek bij de vk dus dan moet hij er wel aan geloven :smiley: Ik ben blij dat ik hier mā€™n verhaal een beetje kwijt kan want anders kon ik het dus nog met niemand delenā€¦

Marjolein, bedankt! Goed te horen dat het er goed uit zag bij Vliegje. Nu maar hopen dat het resultaat oplevert!! :pray:

Haha, kan het me voorstellen dat het maar moeilijk tot je doordringt, zoietsā€¦ het is me ook niet niks! Wel jammer dat je er met niemand over kunt praten, ik zou mijn mond echt niet kunnen houdenā€¦

Ik vond het vandaag ook wel moeilijkā€¦ ik was heel verdrietig om die negatieve test, maar moest de hele tijd de schijn ophoudenā€¦ :?

marjolein, bedankt voor je berichtje!!

Vlieg fijn dat het goed is gegaan, hoop dat de pijn snel minder is. En dat het snel een heel mooi resultaat mag geven! :hug:

even gauw een berichtje.

Alles goed gegaan, heb alleen best veel pijn.

Operatie is goed gegaan, eileiders zagen er verder ook goed uit en goed doorgankelijk. Doorgespoten.

Heb 3 wondjes, 1 in mijn navel, 1 boven mijn schaamstreek en 1 boven mijn lies, net boven mijn tattoo. Gelukkig hebben ze ernaast gesneden hahaha.

Na de operatie ben ik lang suf geweest. Heb ook veel krampen en echt last van de wondjes. Verder het gevoel te overreden zijn door een trein.

Ik ga nu naar bed, ben echt zo moe en mijn buik gaat zeer doen van het staan.

Morgen horen jullie weer van me.

Mar, dank je wel voor de updates!

oh vlieg fijn even wat van jou zelf te horen!

minders dat je je zo voelt! :-* :hug:

Dat je je snel weer beter voelt en geen/minder pijn hebt! :hug: :-*

Vlieg, hoe is het nu? En wat zijn nu de vervolgstappen? Ik heb eerlijk gezegd zelfs even gemist waarom deze operatie noodzakelijk is :oops: waarschijnlijker is het dat ik het gewoon vergeten benā€¦ :eh:

Hoe is het verder met iedereen? Het is hier rustig!!

hoi Vliegje,

wat fijn dat de operatie achter de rug isā€¦ik ken die wondjes, die had ik ook toen ik geopereerd werd aan mijn cystesā€¦zelfs lachen is pijnlijk hahahaha :silenced: en voelt als hele erge spierpijnā€¦

rust maar lekker veel uit en laat je lekker vertroetelen :-*

Debbert en Mim, gefeliciteert !!!

Wij zitten in onze klusweek. Dit keer op de 11 dag begonnen. Vandaag en donderdag gaan we er weer tegenaan :lol: en hopelijk heeft het dan een positief resultaat :pray:

Dank je Yinyang! Ik :thumbup: :thumbup: voor jou dat het inderdaad na 3x scheepsrecht is!! :pray:

@Mim74 wrote:

Dank je Yinyang! Ik :thumbup: :thumbup: voor jou dat het inderdaad na 3x scheepsrecht is!! :pray:

Dat hoop ik ook :pray: Kun je niet wat HCG-tjes deze kant op sturen?? :wink:

Tuurlijk!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: :mrgreen:

:mrgreen: Bedankt !!! Ik heb ze allemaal gevangen. En laat ze nu hun werk maar doen dan :dance:

Vandaag vriendinnetje langs geweest (van de overleden baby) met haar kindje. Kereltje is helemaal weg van Johan, leuk om hem weer eens met een kindje te zien :slight_smile: Hij zou een super papa zijn.

Verder is tie zo lief voor me!

Buik is nog beurs, wel gedouched vandaag en de pleisters vervangen.

Vooral het wondje in mijn navel en onderin mijn buik doet zeer. Zijkant valt wel mee.

Buik is ook nog flink opgezet.

Blijf morgen nog thuis. Hopelijk kan ik donderdag of vrijdag weer aan het werk, maar betwijfel hetā€¦

Zaterdag heb ik zowieso een shootā€¦ā€™

Sohpie, klopt ja! Johan maakte me net steeds aan het lachen, maar moest huilen van de pijn hahahaha, zo dubbel.

Mim, ik heb ook hormoontjes gevangen :slight_smile:

Door mijn PCO heb ik veel te veel onrijpe eiblaasjes, daarvan hebben ze er een aantal weggebrand in de hoop dat mijn cyclus even regelmatig wordt.

9 april moet ik terug voor controle en voorlopig moeten we gewoon kijken hoe mijn cyclus het gaat doenā€¦

Paar maandjes afwachten denk ikā€¦

Betekent het dan dat er gewoon teveel onrijpe eitjes tegelijk waren en dat ze nu hopen dat er maar een paar echt gestimuleerd worden om door te groeien?? Sorry hoor als ik een beetje blond over kom maar ik probeer het te begrijpen!! :wink:

jep klopt :wink:

Ben ik toch niet zo blond :mrgreen:

Goedenmorgen allemaal, wat is het hier rustig!!?

he mim hoe voel je je? :mrgreen:

ben ik weer :mrgreen:

ik had gister de hele dag teamdag en daarna zijn we lekker met alle collegas uit eten gegaan nou ja lekker was het helaas niet maar wel gezellig :mrgreen:

hele dag tegen zwangere collega aan kijken dus had het wel ff gehad gister :oops:

ben vandaag en morgen lekker vrij heerlijk! ben net al om boodschappen geweest

wat duren die wachtweken toch altijd lang he bah bah bah maar goed we blijven hopen op een mooi wondertje :inlove:

@Mim74 wrote:

Goedenmorgen allemaal, wat is het hier rustig!!?

Inderdaad rustig zegā€¦ en net nu ik vrij benā€¦

Roosje, lekker hoor, even vrij! En ook leuk van de teamdag!! Alleen wel confronterend van die zwangere collegaā€¦ maargoed, misschien ben jij deze ronde ook wel zwanger!! :pray:

Ik ben net terug van de huisarts. Ze heeft gevoeld en alles voelde goed, maar ze vond het wel raar dat het zo onregelmatig was, dat de ovulatietestjes niets aangeven en dat ik soms bloedingen tussendoor had. En de huidige cyclus heb ik aan mijn temperatuur gezien inderdaad geen eisprong gehad, zei zeā€¦ Dus ik heb gelukkig een doorverwijzing naar de gyn gekregen!!

Eerst zei ze dat ze niks kon doen, maar toen ik alles had verteld en hoeveel we er mee bezig waren, deed ze het toch.

Ze wist alleen niet zeker of de gyn er direct verder iets mee wilde doen omdat ik nog maar 7 maanden bezig ben, maargoed, dat zie ik dan wel!

Ik ben voor mijn gevoel in elk geval weer een stap verder!! :slight_smile:

(Wie weet ook hoe lang het nog duurt voordat ik er kan komen, dusseā€¦)