@sophie wrote:
tierr spannend hoor ms was dat bloed wel de innesteling
Kennelijk nietā¦ Ik ben verdrietigā¦ vandaag dag 37 en een spierwitte zw-testā¦
En nee, hij zal heus niet over een paar dagen toch positief zijn, als ik kijk naar temperatuur enzo is mijn cyclus gewoon ĆĀ©cht van de regelā¦
Ik ga vanmiddag de huisarts maar even bellenā¦
Kijken of ze iets voor me wil doen en anders of ze tips heeft er wat minder mee bezig te zijn, want dit is echt kl*teā¦
Hoe is het met de rest??
balen tierr, maar ja zolang er nog geen bloed is!!!
hopelijk kan de huisarts er wat meeā¦ :hug:
Tierr, wat waardeloos zeg!! Ik had op dag 34 een teststaafje er tegenaan gegooid en daar was ook noppes op te zien dus toen dacht ik ook dat het niets was. Op dag 37 had ik dus wel een positieve test en nu knalt het er vanafā¦ Dus het kan echt binnen een paar dagen helemaal veranderen, had ik ook niet verwacht. Bij mij bleef mān temperatuur wel hoogā¦ :think:
Ik hoop dat de HA iets voor je kan/wil doen
tier een dikke :hug: voor jouw meis het is idd geen slecht idee om naar de huisarts te gaan jullie zijn toch ook al eventjes bezig?
wens je veel sterkte toe! laat je weten hoe het is gegaan meis?
ego: hier zijn de wachtweken gister ingegaan me ei is geweest genoeg geklust dus nu is het spannend weer :dance:
Ik duim weer heel hard voor je Roosje!! :thumbup: :thumbup:
@Mim74 wrote:
Ik duim weer heel hard voor je Roosje!! :thumbup: :thumbup:
dank je wel kan je niet wat HCG hormoontjes naar me toe sturen?? :lol:
VANG!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :mrgreen:
@Mim74 wrote:
VANG!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :mrgreen:
heb ze goed opgeslagen hoor :inlove: :inlove:
thanx :-*
Roosje, succes!
Tier, balen meissie. Maar zoals Sophie zegt, geen bloed geeft moed!
Maar de huisarts raadplegen kan nooit kwaad denk ik!
Sophie, 4 april komt steeds dichterbij! Nog een dikke week.
hoe is het met de rest?
Ik ben misselijkā¦zenuwen of honger, weet het niet. Ik kon nog eten tot 8u maar was te laat wakkerā¦ En kon tot 10u drinken, maarā¦ juist, te laat wakker hahaha.
Dus helaas moet ik het tot vanavond zonder eten doen en ben normaal zoān vreetzak haha.
Ik probeer vanavond wel even online te komen!
@Mim, ja moeilijk he niks te zeggen, dat had ik ook maar aan de andere kant dacht ik steeds als het nog fout gaat zou ik het ook tegen iedereen weer moeten vertellen. Ik vond het super lang duren voordat de 12 weken voorbij waren. En oja, ze zien het echt niet aan je hoor, zo voelt het alleen :mrgreen: Ik kreeg pas rond 6 a 7 weken zwanger te zijn allemaal klachten dus wacht nog even met juichen :lol:
@Tierr, vervelend zeg idd eens langs de HA kan vast geen kwaad, al moet ik zeggen dat mijn eerste cyclus 65 dagen lang was en mijn 2de cyclus 46 dagen lang was (die cyclus ben ik zwanger geraakt). Maar ik had vroeger ook altijd al van die mega lange cyclussen.
vliegje moet nog ietsje langer wachten tot 27 april
@Regje wrote:
@Mim, ja moeilijk he niks te zeggen, dat had ik ook maar aan de andere kant dacht ik steeds als het nog fout gaat zou ik het ook tegen iedereen weer moeten vertellen. Ik vond het super lang duren voordat de 12 weken voorbij waren. En oja, ze zien het echt niet aan je hoor, zo voelt het alleen :mrgreen: Ik kreeg pas rond 6 a 7 weken zwanger te zijn allemaal klachten dus wacht nog even met juichen :lol:
Tja, heb blijft gewoon afwachten. Heb met ff ruim 7 weken mān eerste āintakeā gesprek bij de VK en dan gaan we twee weken naar Cuba. Ik hoop natuurlijk niet dat ik dan heel veel last van kwaaltjes heb, zou zonde van de vakantie zijn, maar als het zo is dan is het zo. Heb afgelopen zaterdag stoelen met extra beenruimte geboekt (we zijn allebei aan de lange kant) en die plekken zijn tegenover de wcās dus ik hoef niet ver te lopen mocht ik wel :sick: wordenā¦
Zo ik moest veel bijlezen, ben 6 dagen niet online geweestā¦
Maar ik ben bij! :lol:
Mim gefeliciteerd!!!
Debbert gefeliciteerd!!!
Voor de rest een dikke knuffel voor iedereen die zich wat minder goed voeltā¦
:hug: :hug: :hug:
Ik ben nog steeds niet ongesteldā¦ Naar de huisarts geweest, maar die wil er nog niks aan doenā¦
Ik moet het nog maar even aankijkenā¦
Ik word er niet goed vanā¦ :x
vreemd zeg dat je HAer nog niks aan wilt doen hoe frustrerend ik ben zelf al eens 14 wkeen niet ongi geweest nou dan voel je je knap ellendig
:hug: :hug:
Nah wat raar dat de HA er niets aan wil doenā¦ :hug: :-*
Arti :hug: wat jammer zeg dat de HA nog niets voor je wil doenā¦ Lijkt me echt superfrustrerend!!
Hee!!
Thanks allemaal voor de lieve woorden!! Doet me goed!! :-*
@Mim74 wrote:
Dus het kan echt binnen een paar dagen helemaal veranderen, had ik ook niet verwacht. Bij mij bleef mān temperatuur wel hoogā¦ :think:
Ja, als mijn temperatuur hoog was geweest had ik nog wel wat hoop gehad inderdaad, maarja, mijn temperatuur is helemaal nooit hoog geweest deze cyclus... dus waarschijnlijk tot nu toe dan ook helemaal geen eisprong gehad... :?
@roosje83 wrote:tier een dikke :hug: voor jouw meis het is idd geen slecht idee om naar de huisarts te gaan jullie zijn toch ook al eventjes bezig?
We zijn inderdaad al eventjes bezig nu, maar ook nog niet heel lang... 6, bijna 7 maanden nu. Ik voel me zo ontzettend ego om daarover te klagen, terwijl sommigen van jullie al veel langer bezig zijn...
Maarja, het is ook niet zozeer dat ik nu nog niet zwanger ben, maar meer dat mijn cyclus nog steeds zo van de regel is... dat mag na 6 maanden toch eindelijk wel eens goed wezen?? Nouja, ik heb de huisarts gebeld en ik mag daar woensdagochtend heen. Ben benieuwd of ze me serieus neemt... en of ze wat voor me kan doen...
Vliegje, jeetje, wat mag je dan lang niet eten en drinken zeg... moeilijk hoor!! Ben erg benieuwd hoe het is gegaan en hoe je je voelt...?
Mim, ik ben toch zo blij voor jou... na al die maanden dan eindelijk raak!! Dringt het al een beetje door?
Arti, jeetje, wat frustrerend zeg dat je huisarts niets voor je wilt doen... niks aan... :( :hug:
`tier: goed van je dat je toch een afspraak hebt gemaakt mocht er niks aan de hand zijn dan moet je cyclus na 6 maanden toch wel een beetje een rechte lijn in zitten maar goed je weet het nooit natuurlijk zolang er geen bloed is kan je er nog een testje tegen aan gooien
Breekt in
Een update van vliegje. Het gaat goed met er. Ze is inmiddels weer thuis. Alles is goed gegaan. Ze heeft wel veel pijnā¦spierpijnā¦en pijn van de wondjes. De eierstokken zagen er goed uit, iets vergroot maar dat komt door de pco. Verder dus alles goed.
Breekt uit
marjolein dank je wel voor je berichtje
vliegje hopelijk voel je je snel wat beter en geeft het goed resultaat