vliegje was je vakantie leuk? lekker tot rust gekomen? fijn dat joost weer naar huis toe mag en mg blijven
heel veel succes en sterkte maandag!
Vliegje, fijn dat Joost weer naar huis mag!! Hopen dat het nu een beetje goed blijft gaanā¦ succes vandaag!!
Debbert, had ik jou al gefeliciteerd?? :think:
Ik ben trouwens gisteravond om half 9 naar bed gegaan en er vanochtend om half 11 weer uitgekomenā¦ Als ik niet getemperatuurd zou hebben, had ik gedacht dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijnā¦ moe, af en toe pijntjes, op dag 35 nog niet ongiā¦
Maar mijn temperatuur is de tweede helft van mijn cyclus alleen maar gedaald in plaats van gestegen, en dat vind ik zo ontzettend vreemdā¦
En sja, 3 keer tussendoor bloedverlies klopt natuurlijk ook niet. En dan is er nog die negatieve test van donderdagmiddagā¦
:think:
Lastig hoorā¦ nouja, als er vandaag geen bloedverlies meer komt morgenochtend misschien maar weer even een testje er tegenaan gooienā¦
Nou, fijn weekend allemaal met dit mooie weer!! Heerlijk!! :dance:
spannend tier ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Tier, wat balen dat het zo lekker onzeker blijftā¦
Ben net thuis van de shoot, pfff wat een kinders Leuk! Maar vermoeiend.
Nu hard aan het werk!
Ik vloei trouwens ineens! :think: Heel raarā¦
de pregnyl is weer gezet er kan weer gericht geklust worden
haha wel spannend weer :inlove:
Debbert, GEFELICITEERD!!!
Meidenā¦ de :evil: is er weer. Had al zoān vermoeden dat het eraan zat te komen. Was de hele dag al een beetje chagerijnig om niks. Dat is bij mij altijd een teken dat het weer zover is. Ik zit nu dus op 29 dagen. Dat is in ieder geval iets positiefs. Nieuwe NOD is dus 19 april.
Verder heb ik wel besloten dat ik een ronde pauze neem van het kokforum. Ik ben er op deze manier gewoon te (obsessief) mee bezig. We gaan het komende ronde gewoon eens anders proberen. Een aantal van jullie āzieā ik wel op hyves. Voor de rest: succes de komende maand! Als ik nieuws heb zien jullie me hier weer terugā¦ of eerder als ik jullie echt niet kan missen!
@vliegje wrote:
Mim, ben zo blij voor je!! Duurt lang nu he, tot je 1e afspraak.
Bedankt Vliegje, ik blijf :thumbup: :thumbup: voor jou! De eerste afspraak is dus 9 april. Ik vind het niet zo heel ver weg, moet in de tussentijd nog aan het idee wennen en nog eens een testje doen of het nog steeds zo is Ik krijg 3 weken later pas de eerste echo, maar dan zijn we ook al lekker op vakantie geweest. Hoewel ik daar nu wel iets meer tegenop zie, had niet verwacht zwanger naar Cuba te gaan :think:
Roosje, ook voor jou weer spannend :thumbup: :thumbup: Gelukkig zie je het nog positief in
Naatje, ook hierā¦ tot gauw hoop ik! Hoewel, ik ben met vakantie tijdens jouw NOD maar dan lees ik het wel terug :mrgreen:
hey meiden weer lekker veel gepost kan het amper bijbenen
De IUI is Mislukt in die zin dat mn eitje uit zichzelf is gesprongen
een goed teken dat mn lijf het zelf kan
maar ja wel balen
hebben wel geklust maar met 1 mil zwemmers is die kans erg klein
afwachten maar tot 4 april ongeveer en dan nieuwe poging
@Vliegje, wat fijn dat je zo goed uitgerust bent en idd de moed niet opgeven hoor. Ik had ook een mega lange cyclus (altijd al gehad) en toch heel snel zwanger geworden (geen idee hoe het kan).
Hollow, wat balen meis gelukkig is 4 april al over anderhalve week!
Regje, inderdaad, ik houd hoop
Ben inmiddels weer doodmoe. Gister van 9u tot 13.00 gewerkt en van 13.30 tot 00.30 achter de pcā¦Had enorme spierpijn en hoofdpijnā¦
Vandaag uitgeslapen tot 11u en daarna gaan wandelen met ons sharpeiforum.
Nu nog eventjes werken en dan klaar.
Ik ga morgen eerst nog een paar uurtjes werken en dan de operatie. Ik kom morgenochtend nog wel even langs!
vliegje heel veel sterkte morgen!!! :hug: :hug:
hollow voor jou ook een dikke :hug:
Debbert gefeliciteerd!!! :dance:
Hollow, balen dat het mislukt isā¦ :hug:
En Vliegje heel veel succes met de operatie. Sterkte ook want het lijkt me wel heel erg spannend.
Vliegje, heel veel succes morgen!! Hopelijk ben je niet al te zenuwachtig :shifty:
Hollow, balen zeg! Dubbel ook inderdaad dat je lichaam het opeens dan weer zelf doetā¦?
Hier verder alles rustig, nauwelijks kwaaltjes eigenlijk. Niemand in onze omgeving weet het ook nog. Vanochtend nog 6 vriendinnen van āvroegerā op de brunch gehad maar heb me niet laten verleiden iets te zeggen. Het ging uiteraard wel over kinderen en zwangerschap maar geen rechtstreekse vragen aan mij gelukkig :roll:
Zal best moelijk geweest zijn Mim. Volgens mij wil je dan je blijdschap delen met heel de wereld. :inlove:
Goed van je dat je het voor je hebt kunnen houden.
Lekker dat je nog geen kwaaltjes hebt. Dat vroeg ik me nog af. Had je dat voor je testte ook nog helemaal niet? kwaaltjes bedoel ik? (waarschijnlijk niet als je ze nu ook niet hebt :doh: )
mim dat zal niet makkelijk zijn geweest
toen ik zwanger was me broer jarig op die dag getest en avonds naar feest toe en vond het zo moeilijk om niks te zeggen
en had het idee of zag iedereen het aan me maar goed niemand had iets door
vliegje sterkte morgen
Nee, het vreemde is dat ik de afgelopen maanden meer last had voor mijn NOD van mān boops bijvoorbeeld. Had wel af en toe eens van die vage steken in mān lies, maar dat viel me alleen maar op omdat ik gelezen had dat dat een kwaaltje kon zijn. Anders had ik er vast geen erg in gehad. Afgelopen vrijdag heb ik me overdag wel een hele tijd misselijk gevoeld en behoorlijk hoofdpijn gehad maar daarna is het weer prima gegaan. Maar realiseer me wel dat het allemaal nog kan komen, maakt me op zich niet (zou op vakantie niet fijn zijn) als het maar goed blijft gaan!!
Ik heb overigens geen idee of mijn vriendinnen het zouden verwachten, ik ben nooit zo enthousiast geweest met betrekking tot kinderen maar aan de andere kant wordt ik er niet jonger op dus misschien vermoeden ze wel iets. Het scheelt natuurlijk dat ik me goed voel, heb alleen wel de rosbief laten staanā¦ Vind ik eigenlijk erg lekker :drool:
Vliegje heel veel sterkte morgen
Ik hoef morgen toch niet naar kantoor, papa wilt me niet zien en vindt dat ik me gewoon mentaal moet voorbereiden haha.
Dus dan slaap ik lekker even wat uit en doe nog wat in huis voor we naar het ziekenhuis gaan.
Thanks dames.
Mim, knap om je mond te houden
Maar tis ook nog wel heel pril he. Wanneer vertel je het?
Vliegje sterkte morgen! :-*
zo lekker druk weekend gehadā¦
hollow balen meid dat het niet gelukt is, maar wie weet meisā¦
vliegje succes met de operatie morgen :-
naatje balen die stomme ongi ook :? succes in je rustmaandje :-
tierr spannend hoor ms was dat bloed wel de innesteling