hahaha mim na 10 testen? of pas met de echo? hihihihihi
Ik denk toch pas bij de echo… Komt ook omdat het het eerste kindje is en het allemaal nieuw is. En daarnaast… er kan nog veel fout gaan, daar ben ik me ook bewust van dus eerst die 12 weken maar eens doorkomen :roll:
Heb me net, ondanks dat ik het nog niet geloof :lol: , aangemeld bij moeders voor moeders… Heb zelf ervaren hoe het is als het wat langer duurt dus als ik andere vrouwen kan helpen dan lijkt me dat heel mooi!
heel goed van je Mim en dan krijg je ook nog een mooie bevestiging dat het echt waar is
Ja, precies! Dan gaat het vast meer leven!
Wat is het weer een lekker weer buiten!! 8) Wat zonde dat ik de hele dag moet werken… :eh:
nou meiden, ik heb getest…
ik ben zwanger!!! :inlove: :inlove:
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee debbert
GEFELICITEERD MEIS
@Mim74 wrote:
Ja, precies! Dan gaat het vast meer leven!
Wat is het weer een lekker weer buiten!! 8) Wat zonde dat ik de hele dag moet werken… :eh:
Ja ik ben ook op werk, gelukkig om uur of half 3 vrij :dance:
Debbert, wat geweldig!! Jeetje, wat een goede week zeg!!
Debbert gefeliciteerd
Debbert… GEFELICITEERD!
Wat een goed nieuws zeg!!
Graag een foto van de test, we zijn niet snel overtuigd… haha :lol:
Heb niet alles goed bij kunnen lezen, maar allereerst een proficiat voor mim en Debbert!!! Goed zeg, 2 zwangeren erbij! Geniet ervan!
Hoe is het hier verder meiden??
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, lekker gerust.
Kom ik net thuis en ik run een groot sharpeiforum, was daar weer een rel, zucht… maar mijn team heeft het goed opgelost. Maar altijd balen als je dan zo thuis moet komen he.
Ik moet helaas vanmiddag al weer wat werken, morgen een shoot met kinderkleding (en echte kindjes) die ik zondag af moet werken want maandag is de operatie.
Kan iemand me ff bijpraten??
Hoi Vliegje! Wat goed om te horen dat jullie lekker uit hebben kunnen rusten!! Lekker van het weer genoten? 8)
Hoe is het met Joost?
Zoals je dus gelezen hebt… ik ben zwanger! Kan het nog steeds niet helemaal bevatten maar begin me vandaag wel zo te voelen… Hoofdpijn en :sick: Moet het nog even een paar uurtjes uit zien te zingen op m’n werk. Net de vk gesproken, 9 april een eerste gesprek. Nog net ingepland voordat we de 11e twee weken op vakantie gaan, prettig idee
Spannend… nog een paar dagen en dan de operatie :roll:
Hoera, gefeliciteerd Mim en Debbertje :thumbup: :dance: :dance: :dance: Ik duim voor jullie dat alles goed gaat.
debbert gefeliciteerd
gefeliciteerd debbert
AAAAAAAHHHH DEBBERT!! WAT GEWELDIG GEFELICITEERD MEIS!! :-* :inlove: :-* :dance: :dance: :dance:
morgen kan ik de pregnyl zetten ben benieuwd of het dan wel goed is maar goed dat kom ik dus niet te weten helaas
voel wel van alles in me buik dus hoop maar dat me follikel aan het groeien is
ik heb me nichtje vanacht bij me te logeren van 9 zo gezellig :inlove:
wens jullie allemaal een goed begin van het weekend! :-*
Mim, ben zo blij voor je!! Duurt lang nu he, tot je 1e afspraak.
Roosjes succes!
En Regje met verlof, heerlijk zeg! Als ik naar jou banner kijk krijg ik altijd weer hoop
Dames, ik ga jullie weer verlaten. Morgen vroeg eruit, grote shoot met véél kindjes hahaha.
Joost mag trouwens morgen weer naar huis!! We zijn blij, maar ook bang wanneer hij wéér in het ziekenhuis beland… Maar goed, we blijven positief.