ego: het was weer niet goed dit heb ik nog nooit meegemaakt was maar 2 mm gegroeid iets meer
ze wou me morgen weer zien maar dat red ik gewoon niet met me werk dus we vertrouwen er nu op dat het goed door groeit(want dat is tot nu toe elke keer zo geweest)
ik mag dus zaterdag zelf de pregnyl zetten baal er wel van hoor!! er zaten nu ook best veel kleine follikels en 1 grote maar goed we moetenhet maar weer in spanning afwachten :roll:
Ik ben vanmiddag maar eens bezig geweest met de a.s verrassing voor de opa’s en oma’s, zie ons showforum van de november mama’s wat ik heb gemaakt voor ze.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3531687#3531687
leuk gedaan nana
dank je wel!
:-*
Roosje, balen zeg!! Wat lijkt me dat vermoeiend zeg, en dan elke keer zo’n tegenvaller :hug: En klaag maar lekker raak hoor, ego-berichtjes zijn welkom!
@Mim74 wrote:
Roosje, balen zeg!! Wat lijkt me dat vermoeiend zeg, en dan elke keer zo’n tegenvaller :hug: En klaag maar lekker raak hoor, ego-berichtjes zijn welkom!
ik baal als een stekker echt! het zit gewoon niet mee op me werk is ook allemaal gezeur hoe langer in de medische molen hoe meer onbegrip lijkt het wel :roll:
moet zo ook weer naar me werk en heb er echt geen zin in!! maar goed misschien is afleiding ook wel even goed niet waar?
Ziet er trouwens mooi uit Nana, je kado voor de oma’s en opa’s. Kan me voorstellen dat het een leuke verrassing voor ze wordt! Wanneer ga je dat geven?
Wel een beetje confronterend voor mij… Mijn moeder is overleden en mijn vader woont in Frankrijk dus ik hoop dat ik het op emotioneel gebied een beetje trek de komende maanden Ego berichtje van mij…
mim das ook klote :hug: :hug: om het nog maar zachtjes uit te drukken :hug: voor jou
Owh Mim, wat vreselijk om te horen, nu baal ik een beetje dat ik het hier neer gezet heb.
Sorry!
Ik ben mezelf heel bewust hoe ik van geluk mag spreken dat mijn ouders er allebei nog zijn, hoe vaak hoor je inderdaad wel niet dat één van beide of beide ouders al overleden zijn, of uit elkaar zijn.
Ik wil het ze geven na de echo, dus na 20 april, pffff waarom duurt dat nou nog zo lang??
Ik ben ook van plan om mijn schoonmoeder (met vriend, heb schoonvader nooit gekend) en mijn stiefvader (2e man van mijn moeder, ouders waren ook nog gescheiden) met vriendin voor een etentje te vragen na de echo. Ze zullen het absoluut leuk vinden maar toch voelt het voor mij vreemd en weet ik nog niet hoe ik er emotioneel gezien op ga reageren. En mijn vader ga ik denk ik maar gewoon bellen… Kunnen jullie het nog volgen?
Trouwens ook een reden waarom ik nooit graag kinderen wilde, ouders zijn vroeg gescheiden (ik was een paar maanden) en mijn moeder is alweer bijna 10 jaar geleden overleden. Verder kan ik er prima mee leven maar dit is natuurlijk wel een bijzondere situatie…
Ah Roosje wat kt zeg! jeetje :- :hug:
Wat een weertje he? Net maar eens even een stuk met de honden gelopen, heerlijk zeg!!
Roosje, wat balen zeg!
Mim, lijkt me idd best wel moeilijk dat je het niet meer met je moeder kan delen. Mijn vader werkt in het buitenland. Dus als ik straks goed nieuws zou hebben moet ik ook maar eens gaan bedenken hoe ik dat ga vertellen…
roosje ook al zon… bericht
hier vandaag ook geen verandering
ze vermoeden dat ik gewoonweg niet reageer op de puregon en dat het eitje wat er zit ingekapseld zit
ook al zagen ze die bij de uitgangsecho niet
en dan zon bericht van je familie ja wij zijn toch ook gewoon zwanger geworden dat gaat jullie ook wel lukken
grrr na zon bericht heb je daar even geen hoop op wil je gewoon een knuffel
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou
en de rest die het nodig heeft :hug: :hug:
ik ga weer lekker verder hiero heb de kriebels mooi weer enzow heb vanmiddag lekker wat kunnen doen in huis
nu zo tv kieken met mn mannetje
ow ja zaterdag heb ik weer echo
Jeetje Hollow… En wat is dan eventueel de volgende stap?
Vervelend zeg, die reactie van je familie :naughty: Ik vond het al niet vanzelfsprekend om zwanger te raken (mijn moeder heeft er 6 jaar over gedaan, als ik daar nu aan denk zou ik GEK geworden zijn) en ik heb zelf ook ondervonden dat het niet vanzelf gaat… Dikke :hug: voor jou!
Hoi meiden,
ik wil me hier ook even melden.
Wij gaan ook voor een eertse kindje.
Zit nu te wachten op mijn :evil: :evil:
ben nu 3 dagen overtijd maar mijn test is negatief.
Dus ik hoop dat de :evil: snel doorzet dan kunnen we de volgende ronde in!! :lol:
Mim hier ook nog een keer gefeliciteerd!!
Echt super voor jullie! Lekker ook inderdaad, straks op vakantie, kunnen jullie het samen helemaal tot jullie door laten dringen en dan daarna de echo en het aan iedereen kunnen vertellen… heerlijk! Geniet er van om op dat wolkje te zitten. Wow, jullie eerste kindje! :inlove:
roosje en hollow balen meiden :hug:
angela welkom hier op het forum :thumbup:
hopelijk blijft je ongi toch weg
Alicia, welkom hier!!
Verder heb ik nog weinig nieuws, het is ook nog vroeg… haha!
Ik heb gisteren les gehad met mijn paard, en ik ben toch helemaal mijn vertrouwen kwijt, door het idee dat ik zwanger ben.
Ik zat me toch te prutsen voor de hindernisen, vind alle hindernissen ineens te hoog…
Snap er niks van, zo ben ik helemaal niet, zelfs mijn instructeur snapte niet wat er met mij aan de hand was, maar ja… ik kon het niet vertellen natuurlijk.
Morgen heb ik ook nog eens een wedstrijd… ben benieuwd!
Ik heb voor mezelf besloten om het morgen nog een keer aan te kijken met een wedstrijd en als het niet gaat, dat ik dan voorlopig stop met wedstrijden rijden, en nadat ik het mijn ouders verteld heb, zet ik hem te koop.
Het gaat me wel aan mijn hart, maar soms moet je keuzes maken in het leven.
Dames, Alicia had zich hier al eerder gemeld hoor… Angela is nieuw
Goh, Nana… Dat is nogal wat. Maar ja, het paard heeft er ook niets aan als jij niet meer durft en ik kan het me wel voorstellen hoor. Ik heb vanochtend nog even m’n laatste dipstickje gebruikt, kan het nog steeds niet geloven, en het teststreepje was echt behoorlijk donker… ben benieuwd wanneer het echt tot me doordringt :think: