Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

debbert voel je al iets wanneer ga je testen??

Debbert, ik :thumbup: voor jou!!

Wel lekker om dit nieuws alvast al te kunnen delen op het forum! :wink:

@ MIM!!!

Gefeliciteerd!!! Heerlijk!

Het is je zo gegund!!!

Genieten!!!

Liefs

ik denk dat ik morgenvroeg al een KV test ga doen en misschien nog een digiCB als het niet echt duidelijk is.

Heb eigenlijk bijna geen kwaaltjes alleen veel plassen en wat steekjes in mijn buik. Maar ja dat kan natuurlijk ook toeval zijn…

Mim, heb het net in het test topig ook al geroepen… maar hier nog een keer: GEFELICITEERD!!! Echt super! :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: Ik wordt echt helemaal blij van dit nieuws.

Bedankt allemaal, ik word echt superblij van al die felicitaties :mrgreen: Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat :pray: Mannetje reageerde niet erg enthousiast, wel zoals ik had verwacht, moet hem volgende week nogmaals overtuigen met een positieve test… Ach, dan doe ik dat wel natuurlijk :wink:

Binnenkort wel alvast contact opnemen met de vk, las dat ze een gesprek met je willen bij week 8/9 en dan zitten we precies op Cuba. Zou wel lekker zijn als dat daarvoor kan, lijkt mij wel handig :think:

Weltrusten allemaal of alweer… goedenmorgen! :smiley:

Loesje, ook voor jou was 13 een geluksgetal… :mrgreen:

Super Mim! Gefeliciteerd joh, nu lekker genieten op die roze wolk!

toch jammer mim dat je hub nog niet zo enthousiast reageerde :?

hopelijk trekt hij over een week bij

mim jammer zeg dat je hub zo koel reageerde ik vergeet de blik in mijn ogen zijn vriend nooit weer toen ik het zei (het het ook al telefonisch gezegd)

als je dan op cuba zit en je moet voor een echo denk ik eerder dat ze het erna doen ipv ervoor want dan is er nog weinig te zien met 7 weken

ego ik moet zo weer naar het zkh toe ben benieuwd of de follikel gegroeid is :pray:

Roosje, hopelijk is-ie nu groot genoeg :pray:

Bij de vk hier willen ze je op gesprek in week 8/9 en pas voor echo in week 11/12. Dus een weekje eerder gesprek kan geen kwaad, juist omdat ik naar zo’n eiland als Cuba ga…

Vriend vindt het gerust wel spannend hoor, vroeg gisteren of ik dan volgende week weer met een digitest moest testen om er 3+ op te krijgen en toen zei hij met enthousiaste pretoogjes ‘ja!’ :wink: Ik heb nog wel van kv tests liggen, als ik daar een vette plus op krijg vind ik het ook voldoende en dan moet hij dat ook maar vinden :smiley:

haha je hebt groot gelijk mim!

ik zal zo die kant op spannend kom straks wel ff verslag uitbrengen :-*

Ja Mim, ik kan me goed voorstellen wat je bedoeld.

Ik liet de 1e test ook aan mijn hub zien, er was een vaag streepje te zien, hij zei ook: eerst maar eens afwachten…

Dus had ik een digitale gekocht en toen daar duidelijk ZWANGER op stond, toen had ie het niet meer, hij heeft me wel 100x gekust denk ik. haha,

Ik was ook meer overtuigd na de digitale test hoor, spannend blijft het zowiezo nog wel, je weet het immers maar nooit.

En al helemaal met het 1e kindje, ik heb nog geen idee wat me allemaal te wachten staat, vind het best een beetje eng.

M’n vriend snapte er ook niets meer van… Dinsdag heb ik hem nog ‘bestookt’ met klaagmailtjes dat ik dacht ongesteld te worden en dat ik woensdagochtend de HA zou gaan bellen voor een afspraak. Afgelopen zondag had ik nog getest en daar was helemaal NIETS op te zien. Dinsdagavond heb ik zelfs nog een glaasje wijn gedronken omdat ik er helemaal vanuit ging dat het toch niet raak zou zijn. Maar toen woensdagochtend de temperatuur nog steeds hoog was ben ik toch eerst maar gaan testen… :smiley: En vorig jaar februari heb ik ook een keer een positieve test gehad, maar die was zoooo licht dat we allebei goed moesten kijken. Toen wilde ik zelf na een paar dagen bevestiging en toen was het streepje zo goed als weg. Dus ik snap wel dat hij zo reageert, ik wil zelf ook nog wel een dikke vette plus zien volgende week.

Ik vind het ook doodeng, ik ben zo met zwanger worden bezig geweest dat ik over alles wat daarna komt nog niet echt heb nagedacht. Eerst ook maar eens die 12 weken goed doorkomen, we gaan ook nog twee weken naar Cuba op vakantie over drie weken dus ook dat vind ik erg spannend :roll:

Ja dat kan ik me wel voorstellen ik vond een weekendje Texel al meer als zat om van huis af te zijn haha!

Tja, zo had ik me de vakantie op Cuba ook niet voorgesteld… Geen drank, opletten met wat je eet en opletten met de zon. Maar ik heb het er natuurlijk voor over, het maakt me niets meer uit!! :slight_smile: Op zich wel goed gepland, nog drie weken zien door te komen zonder dat iemand in m’n omgeving iets merkt (tot op heden nog geen kwaaltjes) en als we terugkomen zou ik al 10 weken zijn dus dan zal de eerste echo niet lang meer op zich laten wachten. En als ik al een lichtelijk buikje heb (ik heb van nature geen buikje) dan kan ik altijd zeggen dat ik iets teveel genoten heb op Cuba :mrgreen:

echt super hoor mim

hoe heb je geslapen vannacht???

en vanmorgen toen je wakker werd?? wat dacht je toen hihihihihi

Ik heb slecht geslapen, ik ben nooit zo’n goede slaper geweest dus dat ben ik dan toch wel gewend.

Wat ik dacht toen ik wakker werd…?? Eerst nog even op de CB gekeken, die ligt op het nachtkastje en daar stond nog steeds ‘zwanger, 2-3 weken’ op :smiley: Vanmiddag zal het er waarschijnlijk af zijn, duurt zo’n 24 uur voordat het verdwijnt. Verder dacht ik ‘oja, temperaturen hoeft niet meer’ en op de wc toch weer ff checken of de :evil: toch niet de kop opsteken. Verder heb ik gelukkig nog nergens last van, voel wat vage steekjes in m’n lies maar daar blijft het bij. Ben benieuwd wanneer ik iets merk of fysieks zie… Volgende week toch ook nog een keer testen, ik wil gewoon nog een vette plus zien! :wink:

Oja… en van werken komt weinig… Kan me niet echt aanzetten om iets wezenlijks uit te voeren hier :naughty:

hahahaha grappig hoor…onwerkelijk gevoel dus :thumbup:

nou geniet nog maar lekker op je wolkje :inlove: