Ga straks eerst nog een digitest halen en daarna m’n banner aanpassen en dan laat ik ook de uitgerekende datum weten… Pfff, kan het echt nog niet bevatten :roll:
maak je wel een foto van zijn gezicht dan hihihihihi
lijkt me wel grappig…
ja ga maar gauw een digitale halen voor bevestiging :dance:
Had hem net toevallig aan de lijn… Heel nuchter; eerst maar eens een week afwachten :eh: Tja, dat had ik wel van hem verwacht. Vorig jaar heb ik ook eens een positieve test gehad, maar die was zo licht dat ik het al niet geloofde en een paar dagen had ik geen streepje meer. Daarom reageert hij zo. Maar deze test vind ik toch echt wel duidelijk hoor!!
haha dat is een houding volgens mij van mannen…reken maar dat ie erover nadenkt haha!!!
heb je al een digitale gekocht???
Hier is 't-ie! Duidelijker kan niet :mrgreen:
GEFELICITEER MEIS
HET IS JE VANHARTE GEGUND :-*
nu moet je hub het wel geloven
oh Mim wat super voor je hoor! en ik wist het toch al met die vorige testen :mrgreen:
Nogmaals GELICITEERD!!! !!! :dance: :inlove:
Het is je zeer zeker gegund!!! :-*
Ik ben ook benieuwd hoe je mannetje reageerd :mrgreen:
nu gauw je banner veranderen :dance:
Helemaal mee eens!! :inlove: :dance: :dance:
Dank je Sophie!! Ik kan het nog steeds niet geloven… Qua planning komt het niet bijzonder goed uit (volgend weekend met vrienden op stap en over 4 weken naar Cuba dus geen mojito’s voor mij) maar dat kan me helemaal niets meer schelen!!! Het valt gewoon niet te plannen, in ieder geval bij ons niet.
Sophie (en de anderen natuurlijk), ik hoop echt dat het jullie ook snel gegund is… het voelt wel een beetje dubbel om zo blij te reageren :roll:
nee joh gekkie niet nodig…
jullie hebben er ook ruim een jaar over geploeterd toch en het is iedereen gegund :thumbup:
Helemaal met Sophie eens!! :thumbup:
Kom op jullie doen er al een jaar over en eindelijk is het zover!!
Ik ben super blij voor jullie hoor!! (al vind ik het zelf ook leuk om positief te testen) maar ik word er wel altijd heel blij van als iemand weer zwanger is :mrgreen: :dance:
Dus je moet zelf ook lkkr blij doen/zijn!!! :inlove:
Jane, ik heb voorlopig als uitgerekende datum 24 november
staat je goed die banner mim :-*
EN NU GAAN GENIETEN
hey mim
dit maakt mijn dag helemaal weer goed
het mooie weer en jij positief getest
super gefeliciteerd
heb mn laptop mee bij mn schoonzusje omdat haar pc niet helemaal lekker is en de boxen niet werken
zit lekker nijntje te luisteren en kijken met die ukkies
@roosje tja hoeveel ik ook van mn man houd hij hoort echt tot de stugge friezen samen met de rest van zn fam
niet negatief bedoeld maar het is gewoon anders dan mijn amsterdamse mentaliteit
@sophie datum hebben we nog niet wou ik volgende week met hem bespreken dat die aangevraagd gaat worden
Mim gefeliciteerd geniet er lekker van :dance:
jeetje kreeg geen mail dus ik denk toch maar ff checken en ja hoor goed nieuws :dance:
gefeliciteerd meis lekker genieten :inlove:
@Naatje wrote:
Tierr, denk je dat het je ei zou kunnen zijn dan, vanwege je hoge temp? Dan zou je dit keer wel op een erg lange cyclus uitkomen zeg.
Sja, ik weet het allemaal niet meer hoor... maar dan zou ik inderdaad wel een érg lange cyclus hebben en dat wil ik eigenlijk niet... ja, één van 9 maanden! :mrgreen:
Mim, hier ook nog maar eens: van harte gefeliciteerd... geniet ervan!! :D
Wowh Mim, fantastisch! wat een goed nieuws!
ik weet dat het een dubbel gevoel is, had ik ook toen ik het ging vertellen.
Gefeliciteerd meid,
geniet er lekker van!
whaaaa Mim wat een nieuws!!!
gefeliciteerd!!!
Hier nog maar even wachten :?