had jij niet die digitale gedaan zodat je kan zien hoelang je zwanger bent? :think: dan weet je of je net zwanger bent of al langer
Ja dat heb ik wel, ik heb de digitale 's avonds gedaan, deze gaf wel 2-3 weken aan, maar nog heb ik mijn twijfels.
Maar hij zou wel kloppen, het komt gewoon door mijn twijfels omdat ik al begin te groeien naar mijn gevoel.
Ik pas mijn nieuwe spijkerbroek nog maar net, die zat heerlijk, haha!
wel spannend hoorā¦nog maar een maandje en dan weet je het
begint het al een beetje door te dringen?
en heb je het allemaal een beetje op een rijtje in je koppie?
@nana allereerst gefeli heb het helemaal gemist dat je zwanger bent
het is niet dat ik niet op mn plek ben ik woon hier heerlijk
ben alleen tja mensen moeten vaak erg aan me wennen
en tja zonder rijbewijs ik ben al blij dat ik nu met de bus in sneek kan komen
maar ja dat is alleen KOMEN er wegkomen is een ramp vanmiddag want dan gaan de bussen alweer andere tijden of NIET rijden
ben keihard aan het lessen nu zodat ik snel mn rijbewijs heb en heb er nu ook vertrouwen in dat ik waarschijnlijk in mei kan gaan afrijden en dan snel een autotje halen of duimen dat de dienstauto van mn man eindelijk geleverd is dan kan ik weer dingen doen
een vereniging tja das opzich een leuk idee maar heb het nooit leuk gevonden ergens alleen op de te gaan
@sophie jij hebt nog het geluk dat je in de stad woont denk ik?
ik ben het stadsleven gewend
in amsterdam en almere kon ik overal de bus trein of tram naartoe pakken ik vermaakte me wel
maar ja die stugge friezen en dan een drukke meid als ik tja das wennen he
@tierr en naatje
:hug: dat wachten en getest is zon zware periode ik duim voor jullie
ja dat is ms wel zo maar leeuwardenaren zijn ook een volk apartā¦en ja scheelt dat ik ook mijn rijbewijs heb jaā¦
heb je al een datum om af te rijden??
ach en mijn vrienden hier zijn nu vrienden van mijn hub of collegaās van hem waar we privĆĀ© mee omgaan!!
Sophie, nee doordringen doet het nog niet ĆĀ©cht, ik voel me ook niet zwangerā¦
Gisteren heb ik gewoon nog even weer getestā¦ :oops:
Ik ben toch wel ĆĀ©cht zwanger? :think:
Maar ja hoorā¦ tuurlijk kwamen daar 2 streepjes op te staan, en ga ik weer gerust door het leven haha.
Ik weet zelf gewoon niet wat ik moet denken, wil alle risicoās ook nog niet uitsluiten en probeer daar ook bewust van te zijn.
Hollow, geeft niet hoor, er wordt hier ook zo veel gekletst, valt niet mee om dat allemaal bij te houden!
het is ook zo onwerkelijk heā¦ik zou dat ook hebben denk ik hoor, ik zal blijven testen hahaha nou hopelijk kunnen jullie er wel lekker van genieten saampjes
Goedemorgen! Ik heb vandaag cursus. Die start op om 10 uur, dus kan lekker rustig aan doen vanochtendā¦
Tierr, denk je dat het je ei zou kunnen zijn dan, vanwege je hoge temp? Dan zou je dit keer wel op een erg lange cyclus uitkomen zeg.
Sophie, ik zal het proberenā¦ tot nu toe was het testen steeds alleen maar teleurstellend. Dus ik hoop dat ik me kan inhouden.
waarom zijn friezen nou weer stug??? :roll:
Damesā¦ dikke tranen hierā¦ van geluk! :mrgreen:
AAAAAAAAAAAAAHHHH MIM!!! GEFELICITEERD!!! AHHH WAT GEWELDIG!!! AHHH IK BEN HELEMAAL HAPPY VOOR JE EINDELIJK!!! :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :-*
mim je bent zwanger neem ik aan???
JOEPIE GEFELICITEERD MEIS :dance:
Kan het zelf nog niet geloven, zal zo mān testresultaten ook even plaatsenā¦ Straks nog een digitale test halen want ik wil meer bewijs :mrgreen:
Ik had het echt niet verwacht, stond al bijna klaar om de HA te bellen voor een afspraak maar toch nog maar even checken of ik niet ongesteld was geworden en de urine opgevangenā¦ Pfff, jeetjeā¦
Links getest om 8.00 uur maar die liep zo raar door (uiteindelijk is dat bijgetrokken) dat ik twee uur later nog een poging gewaagd hebā¦ En ondanks de korte tijd ertussen zie ik er toch ook weer een streepje op!
wat een verrassing zeg mim en je dacht gisteren nog dat je ongi werd hihihihihihi
super meis!!! had je test al in het andere topic gezienā¦kan niet missen een super duidelijke streep :thumbup:
Eerlijk gezegd is het in het echie nog een stukkie duidelijker, lastig om het goed op de foto te zetten (heb wel 30 fotoās gemaakt voordat ik het er duidelijk genoeg op had :mrgreen: )
is dat in het groen de controlestreep :think:
heb je hub al gebeld? of verras je hem vanavond???
En wanneer ben je dan uitgerekend?? zet ik je meteen bovenin hoor!! :inlove:
ik vind ook dat de foto erg ver weg is en de streep nog steeds goed te zien is!! dus ik ben overtuigd hoor!! :dance: :dance: :inlove: echt super!!!
Onderste roze streep is de controle streep, daarboven een lichte teststreepā¦
Mannetje weet nog van niets, die heeft het gisteren nog flink voor zān kiezen gekregen omdat ik er zo van baalde dat ik dacht ongi te wordenā¦ Ik ga hem niet bellen, denk niet dat hij dan veel met die informatie kan, maar ik ga hem uiteraard meteen de tests showen als hij thuiskomt!! :inlove: