Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

Sterkte Roosje, vervelend gevoel is dat dan hoor!

Mim, ik weet precies hoe je je voelt, je wil het zo graag, en al die mensen op je heen met baby’s, kinderwagens, brrr !!

Ik hoop dat hier ook alles goed blijft gaan, voel me vandaag beter, maar heb gisteravond behoorlijke buikpijn gehad, (ongi-gevoel)

Roosje, jouw bericht zet me wel weer even met beide benen op de grond… Bij mij is de hoop nog niet helemaal vervlogen dat het op een ‘normale’ manier zou kunnen. Pff, lijkt me zo’n gedoe om elke keer voor zo’n meting heen en weer te moeten.

Heb beloofd dat ik na deze cyclus een afspraak bij de HA zou maken, maar daar heb ik nu nog even geen zin in… :frowning:

vervelend he mim dat je niet weet waar je aan toe bent! dat geld net zo goed voor jou als voor mij

helaas ligt het voor mij allemaal wat moeilijker doordat we al 25 maanden bezig zijn en dan nog es de medische molen en spuiten etc maar goed ik blijf er in geloven op een goede afloop alleen de weg ernaar toe is zo lang en dat breekt me nu ff op geloof ik

Ik kom straks trouwens de frisse Friese lucht opsnuiven :smiley: Kraamvisite is bij een collega die dus in Friesland woont, we gaan gelijk nog een woningbouwproject in Heerenveen bekijken om er toch nog een nuttig uitje van te maken :wink: Even m’n hoofd leeg laten waaien! Schijnt het zonnetje al bij jullie? 8) Hier nog niet namelijk…

ja mim het is prachtig weer hier!!

blijft toch balen die stomme ongi!!

Het is nog niet doorgezet maar zo ging het vorige maand ook dus daar ga ik nu natuurlijk vanuit.

hey roosje bij jouw ook al :hug:

ik moet nu 75 spuiten ipv 50

en donderdag terug komen om 9:55

ik ben zoooo vreselijk moe van alles

mn huishouden ligt dagen achter en kan me er niet toe zetten iets te doen

ga straks met mn neefje en nichtje lekker in de speeltuin spelen

maar ja dat doet ook wel pijn omdat ik er dolgraag een van mezelf wil

hollowglade snap je gevoel heel erg :hug:

Dames… wat een vervelend nieuws allemaal… eitjes die nog niet goed zijn, ongi’s die eraan komen… bah!! Dikke knuffel voor jullie!! :hug:

Hier trouwens weer wat stoms… dag 31 vandaag en vanochtend om 11 uur en om 3 uur een klein druppeltje bruinig bloed bij het afvegen… wat dat nou weer is? Voorbode van menstruatie zou kunnen (laatste 2 keer had ik een cyclus van 33 dagen), maar dat heb ik anders eigenlijk nooit… verwacht ook nog geen menstruatie omdat ik pas laat of niet mijn eisprong had… ook hier en daar wat steekjes, nog geen krampen…

Innestelbloeding? Gewoon een klierend lijf? zucht :?

tier: vervelend he dat je lichaam je zo goed voor de gek kan houden en dat je alleen maar kan afwachten :frowning:

hoop dat het geen aankomende ongi is meis :hug:

Ik hoop het ook… :pray:

En oh, mim… mijn NOD is inderdaad verschoven omdat ik steeds geen ei spotte met ovutesten en de temp laag bleef… (en die is nog steeds niet hoog trouwens… en ook geen echt positieve ovutest gehad…)

het kan dus beide kanten op misschien zelfs geen eisprong want je temp ging niet omhoog nu heb ik geen ervaring met tempen want dat doe ik niet

Tja, mijn temperatuur is ook nog niet gedaald en dacht vanochtend toch echt dat de :evil: eraan kwamen maar het zet nog niet door. Het zal morgen wel doorzetten maar wat is dat toch vervelend, zo vaag als je lichaam dan kan doen!!

Hollow… kop op! :hug:

Roosje, we gaan naar Egypte. Eigenlijk voor het snorkelen, daar houden we allebei erg van en we gaan niet zo heel vaak op vakantie. Omdat we goede hoop houden dat dit de laatste vakantie saampjes is, wilden we er echt even van genieten en nog eens onze hart ophalen met snorkelen. Met een kleintje zal dat niet meer kunnen, althans niet samen tegelijk, en waar kun je mooier snorkelen dan in Egypte?

Uiteraard pakken we ook de kans om piramides en graven/tempels te gaan bekijken, maar de vakantie is vooral bedoeld om lekker bij te komen.

ik merk wel hier dat maart voor geen van alle tot nu toe een echt heeel goede maand is

mim en tierr ik duim voor jullie dat het wat duidelijker allemaal word

wat ben ik stiekem blij dat temperaturen en ovulatietesten bij mij geen zin hebben

ben zoiezow al heeel vatbaar voor stemmingswisselingen

maar nu damn niet normaal

heb vanmiddag echt genoten met die 2 ukkies

maar damn wat is dat moeilijk

maar ja groot nadeel van importfries zijn en dan ook nog naar een heel klein dorpje zonder rijbewijs vrienden maken is een ramp zo en mn man heeft geen vrienden o.a. door zn rare werktijden en heeft het naar mijn idee ook niet nodig dat wereldje van de beveiliging is een apart wereldje

mis soms gewoon iemand om lekker bij uit te huilen en schelden en dan later lekker lachen gewoon lol hebben samen

heb dat wel met mn man maar dat is toch anders

@111 geniet ervan have fun zoiets hebben wij met onze huwelijksreis gedaan

lekker weg alleen met zn 2tjes lekker genieten

Wat vervelend Hollow, ben je niet op je plaats in Friesland?

Is het niet een idee om bij een vereniging te gaan, of een club, zodat je wat meer mensen ontmoet?

Ik heb vanavond weer gesport, het spinnen ging eigenlijk heel erg goed, heb mezelf niet over the top gefietst, maar gewoon lekker mee gedaan.

Heb vandaag helemaal nergens last van, geen buikpijn en geen bloedverlies meer, heerlijk!

Daar krijg ik weer een beetje vertrouwen van, ik voelde me vreselijk onzeker.

Ik heb alleen sinds vanmorgen het gevoel dat mijn broeken strakker gaan zitten… :think:

Als ik in de spiegel kijk zie ik ook écht een buikje, ok, ik had zelf een ietsie pietsie buikje, maar hij lijkt groter.

Met mijn 65 kilo ben ik nog in kilo’s niks gegroeid, dus misschien verbeeld ik het me ook wel.

111, jij ook een fijne vakantie!

Roosje, pfff… weer wachten dus. Hopelijk is de volgende meting wel ok.

Nana, even een dikke :hug: voor jou. Hopelijk maak je je voor niks zorgen.

Tierr, misschien een vroege innesteling? :pray: (als je banner een beetje klopt tenminste)

Het testmonster in me begint zich weer een weg naar buiten te banen… moet me echt gaan inhouden deze week. NIET EERDER DAN ZATERDAG! :?

Haha, moeilijk is dat wachten he, naatje?

Ik weet er alles van…

O enne, geen idee of mijn banner klopt… hij is tig keer aangepast… zit al op dag 32 en de voorgaande keren was op dag 33 mijn NOD, maar mijn temp werd deze keer maar niet hoog… vandaag wel duidelijk wat hoger trouwens…

goedemorgen dames,

tierr wie weet is het wel innestelingsbloed…ik hoop het voor je…hoop iig niet dat die stomme ongi eraan komt!!!

mim ook voor jou hoop ik dat die stomme ongi wegblijft en dat die hele mmm niet meer nodig is :pray:

hollow ik weet precies hoe je je voelt…gelukkig gaat het bij mij wel wat beter laatste tijd…maar ik heb ook hele tijd met dat alleen gevoel geworsteld…je voelt je echt alleen op de wereld…tenminste zo voelde ik dat tussen allemaal echte friezen.

naatje niet voor zaterdag testen :naughty: geeft ms alleen maar onzekerheid…(zo makkelijk tegen een ander te zeggen hihihihihi)

nana wanneer heb je je eerste echo :think: gelukkig ben je nu weer wat geruster…

111 fijne vakantie hopelijk kunnen jullie even alles achter laten en heerlijk genieten van het snorkelen…ik vind dat ook fantastisch…zo rustgevend heerlijk!!!

roosje jij ook :hug:

hier nog steeds weinig actie maar het begint nu in de buurt te komen

Sophie, ik heb mijn 1e echo op 20 april, duurt gelukkig niet zo heel lang meer, ik ben dan 10 weken zwanger.

6 april heb ik mijn intake gesprek.

Ergens twijfel ik eraan of ik niet al langer zwanger ben, mijn vorige menstruatie was niet meer dan een paar druppels bloed en voor de rest bruine afscheiding…

Nou ja, we zullen het horen 6 april, en anders op de echo 20 april.

Alleen wachten duurt altijd zo lang.

Naatje, bedankt voor je :hug: !

Voor iedereen die hem ook even nodig heeft: :hug: