@Artistiqua, hoe lang ben je al gestopt met de pil? Bij mij duurde de eerste cyclus iets van 65. Soms duurt het even voordat het opgang komt.
@Regje wrote:
@Artistiqua, hoe lang ben je al gestopt met de pil? Bij mij duurde de eerste cyclus iets van 65. Soms duurt het even voordat het opgang komt.
Sinds december…
Toen werd ik opeens dwars door de pil heen ongesteld, 3 weken lang…
Ik ben toen gestopt met die pil en naar de huisarts gegaan…
Die heeft mij een andere pil gegeven maar daar ben ik niet meer mee begonnen omdat we toch graag een kindje wilden en ik werd gek van dat pilgebruik…
De pil zorgt er bij mij juist voor dat mijn cyclus 1 grote zooi wordt…
Nadat ik gestopt ben ben ik nog 1 keer ongesteld geworden, gewoon zo’n onttrekkingsbloeding lijkt me… En sindsdien komt mijn echte menstruatie niet meer op gang…
Plus ik heb de pil ook maar heel kort geslikt… Ik snap best dat je cyclus helemaal op gang moet komen als je jarenlang altijd netjes je pil geslikt hebt, maar ik slikte hem pas 4 maanden ofzo…
Arti, goed dat je een afspraak hebt staan bij de HA. Laat je niet afschepen, je moet wel een goed gevoel overhouden en er moet gewoon wat gebeuren. Lijkt me echt superirritant als je niet weet waar je aan toe bent. Was voor het pilgebruik je cyclus wel regelmatig?
@Mim74 wrote:
Arti, goed dat je een afspraak hebt staan bij de HA. Laat je niet afschepen, je moet wel een goed gevoel overhouden en er moet gewoon wat gebeuren. Lijkt me echt superirritant als je niet weet waar je aan toe bent. Was voor het pilgebruik je cyclus wel regelmatig?
Ja ik ben altijd regelmatig geweest, altijd een cyclus van 27/28 dagen…
En daarom baal ik er nu zo van, heb dit nog nooit meegemaakt…
mim, lief dat je aan me dacht! :-*
Met mij gaat het goed hoor, heb alleen totaal geen voorgevoel of zo. Ik wacht rustig af :liar: Heb wel geprobeerd deze cyclus er niet zo mee bezig te zijn dus dat dat gewerkt heeft.
Arti, groot gelijk dat je naar de HA gaat en laat je niet naar huis sturen zonder info!!! Dan misschien een doorverwijzing of zo dat je in ieder geval iets weet.
Regje, wat gaat de tijd toch snel! Ik weet nog wel dat je verkondigde dat je zwanger was en nu heb je al verlof! Geniet er lekker van en straks heb je zo’n kleintje heerlijk in je armen.
Hoi hoi
Ik was er ook weer eens, terug van een weekendje Texel, heerlijk!
Klein beetje zorgen gehad dit weekend, ik verloor bruinbloed en dat zat me niet lekker. ook had ik flinke buikpijn gisteravond.
Nu gaat het goed, en heb ik eigenlijk nergens meer last van, klein beetje bruin verlies nog, maar mag geen naam hebben.
Ik schrok behoorlijk, en heb de VK maar gebeld, zij zei dat ik me waarschijnlijk geen zorgen hoefde te maken, omdat het innestelbloed kon zijn, maar als het erger werd moest ik contact openemen.
Ik heb een intake gesprek gepland op 6 april, en de 1e echo is op 20 april, ik kan niet wachten, het liefst had ik vandaag al een echo, om te zien of alles goed is.
Wat leuk dat jij al bijna zo ver bent Regje, lekker genieten dan maar he?!
@vliegje wrote:
Tier, dankzij jou komt er weer een glimlach op m’n gezicht
:-*
Meid, heel veel sterkte ermee he?! Ik hoop dat jullie de komende dagen een beetje tot tust kunnen komen… en natuurlijk dat het snel weer beter gaat met Joost…
Knap trouwens dat je de operatie gewoon door laat gaan, maar inderdaad ook wel goed, denk ik… dan ben je daar maar vanaf… anders moet je daar nog langer tegenaan hikken.
Nana, jeetje, wat schrikken!! Maargoed, je hoort het inderdaad wel vaker, schijnt niet erg te hoeven zijn. Dus daar gaan we vanauit!! Verder wel lekker weekend gehad?
Artis, jeetje, echt vervelend zeg… maar zo kort aan de pil gezeten en dan je cyclus helemaal van de regel… kan me voorstellen dat je goed baalt… had je dan maar nooit met die rot-pil begonen, maarja, dat is achteraf gepraat natuurlijk… dit verwacht je natuurlijk nooit…
Ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen, maar als ik je verjaal zo hoor dan kan ie niet anders dan je serieus nemen, want dit klopt natuurlijk duidelijk niet…
Nouja, misschien kan de dokter het zo oplossen… positief blijven… ik duim voor je!! :hug:
Hier verder geen nieuws…
Ja hoor Tierr, ik heb een fijn weekend gehad, alleen met een beetje zorgen.
We zullen zien hoe het verder gaat, misschien maak ik me te druk om niks, maar het zit me gewoon niet lekker.
Vliegje, wat een ellende weer allemaal. Ik hoop dat je in alle rust van je vakantie kan genieten en dat je er een stuk sterker weer uit komt. Geniet er lekker van!
Regje, lekker zeg, verlof!
Arti, succes met de ha woensdag. Hopelijk gaat ie meteen actie ondernemen en kan je snel aan de slag.
Ik heb verder nog geen nieuws… geen kwaaltjes te bekennen, dus ik wacht de week ‘rustig’ af en probeer niet teveel te testen.
Vlieg, een hele fijne vakantie en kom lekker tot rust.
Hebben jullie méér dan verdiend!
Alvast tot 5 of 6 april, dan ben ik ook weer terug van mijn vakantie (ik vertrek a.s. zaterdag)!
@nana, dat is schrikken zeg, maar ik heb idd vaker gehoord dat je gewoon bloedverlies kan hebben zolang het maar niet helder rood is.
@Arti, dan is het wel heel raar ja dat het zo lang duurd voordat het echt op gang komt. Even naar de HA zou ik zeggen.
Goedenmorgen dames!
Tierr, ik zie in Jane’s lijstje dat jou NOD op 20 maart staat maar je banner geeft nog 11 dagen aan?? Misschien heb ik het niet meer onthouden en is het lijstje niet aangepast… In het lijstje staat mijn NOD op 16 maart maar die heb ik later aangepast naar de 18e. Zit vandaag op dag 36, ben benieuwd hoe lang ik nog moet afwachten :think:
Nana, hoe is het nu?
111: alvast een fijne vakantie! waar ga je naar toe?
ik heb straks me fm weer spannend ben benieuwd of er een mooie folikel aan het groeien is
kom later op de dag wel verslag uitbrengen
mim ga je nog testen als je niet ongi wordt?
Spannend Roosje, ik :thumbup: voor je dat het goed is!!
Sophie, ik heb nog twee van die goedkope dipsticktesten dus ik denk dat ik morgen ga testen (is m’n vrije dag) en dan eventueel zaterdag nog een keer als ik nog steeds niet ongi ben… Voel verder helemaal niets dus kan me niet voorstellen dat het raak zou zijn…
je weet het nooit
je maakt het wel spannend hoor hihihihi
Tja… ik hoop dat mijn lichaam me niet al te lang voor de gek houdt maar ik weet door mijn ovutesten gelukkig dat het dit keer wat langer zou gaan duren. Anders zat ik nu al helemaal in spanning want de laatste tijd duurt mijn cyclus niet langer dan 34 dagen en daar zit ik al overheen :roll:
Grrr… vanmiddag op kraamvisite, we krijgen nu beschuit met muisjes van een andere collega en het ziet ernaar uit dat de :evil: hier zijn gearriveerd :? Echt k*t!
oh nee he mim…zo confronterend :hug:
je lichaam schreeuwt ik wil ook!!! heel herkenbaar…
hopelijk zet de ongi niet door :hug:
mim :hug: hopelijk zet het niet door
ik kom net terug van me fm was nog niet goed me eitje was nog maar 12,8 dus moe nog dik5 mm groeien moet donderdag weer komen
wat een heen en weer gereis zeg maar goed tis voor een goed doel
heb wel aangegeven dat ik er nog weinig vertrouwen in heb maar me arts ziet het echt postief in en dat zegt ze niet zomaar toch??