Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

Mim, met drinken heb ik dat nu al een beetje. Nadat ik had gehoord dat het de eerste maand ‘niet zo uitmaakt’ ben ik er iets makkelijker in geworden. Maar het zorgt toch wel voor een klein schuldgevoel. Vrijdag was ik op een borrel en toen was ik toch wel een klein tikje aangeschoten. Verder dan dat zou ik het echter nooit laten komen.

Heb je helemaal geen hoop dat je misschien te vroeg hebt getest? :hug:

Mim… jammer… :frowning:

Ja dat drinken blijft een lastig iets…

Ik wil niemand hier een schuldgevoel aanpraten, maar ik heb er inderdaad verschillende dingen over gelezen… zoals dat het in het begin niks uitmaakt totdat het juist in het begin erg schadelijk kan zijn…

Het heeft er bij mij in ieder geval voor gezorgt dat ik alleen de eerste week van mijn cyclus drink. Ach, er is ook nog zoveel lekkers te drinken in plaats van alcohol, toch?

Vanochtend slaagde het hier niet echt goed om de temperatuur op te nemen… ik was met dat ding in mijn kont weer in slaap gevallen… morgen dus maar weer een poging! :mrgreen:

@Tierrr wrote:

Vanochtend slaagde het hier niet echt goed om de temperatuur op te nemen… ik was met dat ding in mijn kont weer in slaap gevallen… morgen dus maar weer een poging! :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

MIM JAMMER :hug: altijd weer een teleurstelling he

hollowglade hoe bedoel je dat 5 dagen spuiten langer niet goed zou zijn? ik spuit langer en sommige mensen spuiten zelf hun halve cyclus! je doet er toch elke keer een schone naald op? ik haal alles uit de ampul dat is dus 5keer en dat kan prima zei me arts ook anders gooi je wel heel veel geld weg terwijl een ander geen behandeling mag/kan doen omdat puregon niet betaald kan worden bij wijze van

Je hoort er inderdaad wel wisselende dingen over… De eerste vier (twee eigenlijk) weken zou het niet direct schadelijk zijn omdat je nog geen bloedband hebt, zelfs ietsje langer nog niet want ook als het ingenesteld is is er nog niet direct een verbinding (die 6 weken klopt dus wel). Maar aan de andere kant adviseert men niets te drinken om de kans op zwangerschap te vergroten, dat is dus wel iets anders dan dat het direct schadelijk zou zijn. Maar lastig is het wel, ik hou nou eenmaal wel van een borreltje en als je dan die verhalen wel eens leest van vrouwen die pas laat wisten dat ze zwanger waren en alles gedaan hebben wat god verboden heeft… Tja, dan drink ik gewoon m’n borreltje en probeer ik er wel rekening mee te houden. :roll:

Mijn hoop is nog niet helemaal vervlogen hoor, geen bloed geeft nog steeds moed :smiley: Ik denk dat ik een late eisprong heb gehad dus als ik woensdag nog niet ongi ben dan test ik vrolijk nog een keer. Wil die goedkopen dipsticks in ieder geval opmaken. Ik zie het als een soort afsluiting van een eerste fase omdat we hierna een afspraak met de HA gaan maken :?

Hahaha, erg vervelend vind je het blijkbaar niet Tierr, zo’n ding in je :**: Als je er mee kunt slapen… :mrgreen:

Ik had trouwens vanochtend de hoogste temperatuur van mijn cyclus 36,7 (in m’n mond). Gisteren was het 36,2 dus ik dacht al dat ik richting ongi ging want de dagen ervoor was het 36,4/36,5 Toch wel weer vreemd, zag op een voorbeeld temperatuurcurve dat de temperatuur al een paar dagen voor je ongi begint te dalen, dan komt het er bij mij in ieder geval de komende dagen nog niet aan…

De ellende hier houdt niet op… papa belde net, het ging met hem ook al niet goed. Had van de week een longontsteking.

Nu belde hij dat Joost wéér in het ziekenhuis ligt, weer een longontsteking…

Dit gaat gewoon helemaal fout. Joost raakt veel te veel aan de sukkel…

We weten dus nog niet of we op vakantie gaan.

Nog even en ze kunnen me oprapen. Ik trek het gewoon niet meer. Heb rust nodig. Ik moet zoveel werken de komende maanden, operatie voor de boeg, dan nu weer de ellende met Joost.

Wanneer houdt het eens op voor dat ventje… :frowning:

Vanavond gaan we dus weer naar het ziekenhuis. Dan maar even kijken wat we doen met de vakantie.

Als Joost er slecht aan toe is… daarbij is mijn collega ook veel weg op kantoor van de week. Als ik dan ook weg ben en papa is er niet veel, dan staat mijn oom steeds alleen. Dat gaat gewoonweg niet.

Het ging de laatste week zo lekker, zat lekker in mijn vel, had zo’n zin in de vakantie, maar nu… hoeveel kan een mens hebben :frowning:

Tier, dankzij jou komt er weer een glimlach op m’n gezicht :wink:

vliegje wat naar allemaal kan je beter niet een rust pauze nemen kwa medische molen die operatie kan later ook wel daar heb je ook weer herstel voor nodig meis je moet goed op jezelf passen :hug: :hug:

@vliegje wrote:

De ellende hier houdt niet op… papa belde net, het ging met hem ook al niet goed. Had van de week een longontsteking.

Nu belde hij dat Joost wéér in het ziekenhuis ligt, weer een longontsteking…

Dit gaat gewoon helemaal fout. Joost raakt veel te veel aan de sukkel…

We weten dus nog niet of we op vakantie gaan.

Nog even en ze kunnen me oprapen. Ik trek het gewoon niet meer. Heb rust nodig. Ik moet zoveel werken de komende maanden, operatie voor de boeg, dan nu weer de ellende met Joost.

Wanneer houdt het eens op voor dat ventje… :frowning:

Vanavond gaan we dus weer naar het ziekenhuis. Dan maar even kijken wat we doen met de vakantie.

Als Joost er slecht aan toe is… daarbij is mijn collega ook veel weg op kantoor van de week. Als ik dan ook weg ben en papa is er niet veel, dan staat mijn oom steeds alleen. Dat gaat gewoonweg niet.

Het ging de laatste week zo lekker, zat lekker in mijn vel, had zo’n zin in de vakantie, maar nu… hoeveel kan een mens hebben :frowning:

Tier, dankzij jou komt er weer een glimlach op m’n gezicht :wink:

Meid :hug: Het zit ook even niet mee he :frowning: En hoe moeilijk dan ook, je moet ook aan jezelf denken hoor! :-*

Vliegje, wat vervelend weer zeg!! Ik :thumbup: heel hard voor je dat het met Joost allemaal meevalt en dat jullie er wel lekker even tussenuit kunnen, het wordt er ook heerlijk weer voor! Probeer inderdaad vooral aan jezelf te denken (makkelijker gezegd dan gedaan…)

We hebben besloten toch op vakantie te gaan.

Joost had erg hoge koorts, en ze denken aan een longontsteking waarvoor hij ook behandeld wordt.

Ze hebben hem nu naar een ander ziekenhusi gebracht, wie weet wordt hij nu wél goed behandeld, want het zou best kunnen dat het andere ziekenhuis hem steeds te snel naar huis stuurde.

Papa, stiefmama en mama vonden gewoon dat we moesten gaan, gaat het ineens slecht dan zijn we zo thuis want we zitten maar een uur van huis af.

Hopelijk krijgen we die rust, want mijn hele lijf doet zeer. Spierpijn ofzo, misschien alle stress die eruit komt. Heb ook 2 dagen gewerkt achter de pc waarbij ik niet altijd een goede houding heb…

Mijn tas is in ieder geval gepakt, dus hopelijk knapt Joost snel op en kunnen wij onze rust pakken.

Enne, wil de operatie echt door laten gaan. Zit er zo tegenaan te hikken, wil het achter de rug hebben :frowning:

eerst op vakantie, hopelijk gewoon heel de week en knapt Joost op. Zaterdag en zondag werken (weer een grote shoot) en dan volgende week de operatie in.

Goed zo Vliegje!!! Ik hoop volgend weekend te lezen dat jullie een heerlijk weekje achter de rug hebben! Probeer ervan te genieten 8)

Doei meiden, tot vrijdag!!

geniet lekker van je vakantie vliegje :-*

fijne vakantie

Ik heb Debbert alweer een tijdje niet gezien… Haar NOD begint ook op te schieten dus ben benieuwd hoe het met haar gaat?? :think:

@nana, GEFELICITEERD, wat fijn zeg :dance: :dance: ik kon het ook pas geloven hoor toen allemaal verschillende zw-testen een positief resultaat gaven.

@111 en Vliegje, heel veel sterkte.

En voor alle meiden die weer zitten te wachten heel veel succes en ik duim voor jullie.

Hier is mijn eerste verlofdag begonnen.

regje geniet lekker van je verlof heb je alles al klaar kamertje kleertjes gewassen etc?? of begint de nesteldrang nog niet te komen :inlove: weet je ook al wat het word??

Bijna alle kleertjes zijn al gewassen, ik heb geen last van nestdrang (helaas), zal ook wel nooit komen denk ik :lol:

We weten niet wat het wordt (ja een baby, maar niet het geslacht), dus dat wordt een verrassing. Ik denk zelf dat het een jongen word.

spannend meis!! geniet en succes met de laatste loodjes

Pff sorry meiden dat ik al even niet gereageerd heb…

En het zijn ook teveel berichten om terug te lezen…

Veel plezier Vliegje!

Hier even een egoberichtje… Ik voel me zwaar belabberd…

Ga woensdag naar de huisarts, nog steeds geen menstruatie te bekennen…

Ik wil ook gewoon gericht klussen! :frowning:

Ook heb ik geen idee of ik nu een eisprong heb of niet aangezien ik niet ongesteld wordt…

Knettergek word ik er zo langzamerhand van en het maakt me onzeker…

Ik baalde altijd als ik ongesteld werd maar nu zou ik er veel voor over hebben om weer een normale cyclus te krijgen… :frowning: