Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 4

oja, dan zou ik zeker tot eind van de week wachten…

Spannend Mim! Zondag testen? :dance:

Misschien wel, hoewel ik ook wel weet dat het veel te vroeg is… Maar dan leidt het hopelijk een beetje af voor de rest van de week. Op het test-topic is weer iemand zwanger… Tja, daarvoor zitten we hier maar ik wil ook zo graag!! :roll:

Moeilijk is dat soms he?

Op het werk vandeweek ook weer een collega bevallen… foto gezien, prachtig meisje… jaloers… :oops:

Vlieg, alvast een hele fijne vakantie meid. Rust lekker even uit van alle gedoe van de laatste tijd. Gaan wij ook doen volgende week :mrgreen:

Hier ook weer bloed gesignaleerd. :cry: :x

Was er even niet helemaal lekker van maar vandaag gaat het weer beter. Ga deze maand eens even niks doen, geen ovu/testen, niet temperaturen en zeker ook niet te vroeg testen (haalt de druk er even vanaf, maar als je dan over tijd bent krijg je toch ineens weer heel veel hoop). Dus gewoon lekker geregeld spelen met m’n hub en leuke dingen done. Hopelijk leidt dat dan genoeg af tot m’n nod.

Waarom duurt dat wachten ook zo lang??? :think:

hey meiden

de proefdag was erg leuk

leuk werk ook

maar hoor door ziekte van de baas dinsdag pas of ik aangenomen ben

de echo

tja de follikel waarvan ze dachten dat ie door zou groeien deed dat dus niet

en nu is er vollop beweging en willen ze maandag een nieuwe echo en kijken ze dan hoeveel ik vanaf dan moet spuiten

heb bij de HA nu ook de 600 ampullen moeten bestelling ipv 300

dus afwachten maar

Alicia, ook hier :hug:

Hollow, spannend! 600 ampullen?? Betekent dat 600 keer spuiten of snap ik het niet goed?

Ik :thumbup: voor je baan!

uuuuuuuh nee das weer anders uuuuh ff neuzen

Puregon 300 IU/0.36 ml solution for injection

Puregon 600 IU/0.72 ml solution for injection

Puregon 900 IU/1.08 ml solution for injection

dit zijn de 3 mogelijkheden voor ampullen die je kan krijgen van puregon

en ik spuit nu dus de 300 en ze willen mischien me volgende week naar die 600 hebben

wat ik niet helemaal snap want spuit van de 300 maar 50eenheden en meestal spuit je daarvan 75eenheden

heb ook het advies om maar 5 dagen per ampul te spuiten dus ja

heel verhaal i know

mijn mannetje en ik gaan zow lekker het bos in

voor de meiden die het nodig hebben :hug:

Dank je 111, jullie zullen het hard nodig hebben. Even proberen je hoofd wat leeg te maken, sterkte!

Hollow, das heftig zeg. Zoveel spuiten… ben benieuwd volgende week! Ik kan helaas niet komen lezen, maar kom volgend weekend bij lezen :wink:

En dan hoop ik op een paar zwangere erbij he!

Alicia, sterkte! Hoeveelste ronde ga je nu in?

Goeiemorgen!!

He Alicia, balen… :frowning:

En spannend hoor, hollow!!

Vanochtend (dag 28 ) was mijn temperatuur ineens 36,1… zo laag heb ik het nog nooit gehad… lekker vaag weer… :roll:

Het wordt de negende ronde…

Weet dat het best nog meevalt maar heb ergens ook het idee dat het niet gaat lukken en dat we nog een lange weg te gaan hebben.

Vliegje alvast een hele fijne vakantie gewenst. Dat hebben jullie zeker verdient. Rust even lekker uit meid.

Ik vind het ook steeds een beetje dubbel als er weer ergens een zwangerschap wordt aangekondigd. Ben heel blij voor ze, maar wil het zelf ook zooo graag. En ik zit nog maar in de 3e ronde, dus waar heb ik het nou helemaal over he?

Alicia, nogmaals… vind het echt balen voor je meid! :hug:

Hollow, jeetje… heftig zeg, al dat spuiten. Hopelijk heeft het snel resultaat.

Ik ga dit keer proberen om pas zaterdag te testen. Als het niet raak is zal ik dan vast wel al ongi zijn. Tot nu toe was het steeds precies 13 dagen na mijn ei. Heb nog nul kwaaltjes, dus ben mezelf er al een klein beetje op aan het voorbereiden dat het weer niet raak is. Maar je weet maar nooit he?

hollowglade ik heb ook puregon 300 en spuit idd 75 eenheden vreemd zeg er zit altijd wel extra in he!

best balen hollow want anders had je toch morgen de inseminatie?

hopelijk is de echo maandag wel goed :hug:

dus dinsdag hoor je meer!!! spannend hoor…

alicia balen die rot ongi ook :?

en mim weet je al of je morgen gaat testen? of wacht je toch maar tot woensdag?

Sophie, ik denk het wel… Heb morgen een tennisfinale met daarna dan prijsuitreiking en er zijn aardig wat bekenden dus het kan nog wel eens gezellig worden :lol: Mocht de test positief zijn dan hou ik er natuurlijk rekening mee qua drank. Anders ga ik er iets makkelijker mee om denk ik… “Men” is gewend dat ik altijd wel een paar drankjes drink, lastig vind ik dat hoor. Ik wil in principe niet drinken de laatste twee weken na de ovulatie maar ik heb al zoveel cyclussen gehad dat het strenge er wel wat af afgaat…

Ik heb nog drie van die babyboomtesten liggen, hele simpele en goedkope dus wat dat betreft kan ik het wel doen. Kan altijd nog betere halen/bestellen. :think:

het is volgens mij zo dat je de eerste 6 weken geen bloedband hebt met het kindje als je zwanger zou zijn…maar ja het is gevoelsmatig…ik had het ook altijd gelaten de laatste twee weken hoor daar niet van, dus ik snap je gevoel!!

Hopelijk is ie morgen positief :dance:

@roosje

precies maar ja de arts zal wel weten wat ze doet denk ik maar zo

en ja er zit altijd reserve in maar dat schijnt niet echt goed te zijn als je meer dan 5 dagen spuit

bacteriën vermoed ik dan maar omdat er toch een miniem gaatje inkomt steeds

en iemand zei heftig dat spuiten

ag na de eerste keer valt dat wel mee

de echo’s voelen voor mij mentaal heftiger omdat je dan toch alles op beeld ziet

Test was, natuurlijk, negatief. Had ik wel verwacht dus valt ook niet echt tegen, ik ga er nu vanuit dat het deze ronde weer niks is :roll:

Fijne dag allemaal, hier schijnt het zonnetje! 8)

mim :hug: