hollow, heel erg veel succes vanavond, laat je even weten hoe het was?
Wat voor opleiding doe je / heb je gedaan en wat voor werk zou je dan graag willen?
Roosje, fijn dat de uitslag goed was, hoef je je daar iig niet druk om te maken!!
artistiqua, balen zegā¦ echt vervelend, je cyclus zo van de regelā¦ benieuwd wat de huisarts zegt!!
atje, jammerā¦ hopelijk volgende ronde meer succes!! :hug:
ik had vanochtend nog steeds geen temperatuurstijgingā¦ En in combinatie met dat beetje bloed wat ik zaterdag verloorā¦ ga ik er vanuit dat er tot op heden inderdaad geen eisprong is geweestā¦ en ik zit al op dag 25 inmiddelsā¦ jakkes, na een half jaar gestopt te zijn mag mijn cyclus toch wel weer op orde zijn? Waarom wil het nou niet? Waarom werkt mijn lichaam nou niet mee? Ben alleen bang dat de huisarts me nog niet wil helpenā¦
Hollow, jeetje wat spannend zeg! Hoop voor je dat het meteen raak is. Dan is eindelijk het lange wachten voorbij.
Nana, veel plezier dit weekend. Sterkte met het nog-niet-vertellen!
Roosje, ik vind 32 miljoen nog steeds een hele hoop. En idd, 1 is genoeg! :mrgreen:
Tierr, wat balen zeg. Hoop voor je dat de ha er toch al wat van kan zeggen.
Hier nog steeds op dat eindeloze wachtbankje. Ik ga pas volgens weekend testen. Dit keer heb ik besloten dat ik me echt ga inhouden en niet weer veel te vroeg ga testen. Dat is echt zooo teleurstellend.
Tierr, zeker frustrerend lijkt me dat!
Je kunt et toch altijd voorleggen aan de huisarts???
Naatje, ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: !
Tierr, bij mij leek mān temperatuur ook niet te stijgen maar nu eindelijk wel. Afgelopen zaterdag leek het ook niet zo (dag 26), zondag niet kunnen temperaturen vanwege overnachting elders , maandag teleurstellend laag en sinds dinsdag zie ik nu toch een stijgingā¦ Beetje laat lijkt mij (had vorige week dinsdag pos. ovutest) maar gelukkig is-ie er wel. Ben nu benieuwd hoe lang het hoger blijftā¦ :think:
hey meiden even snel een berichtje van mij
ben doodop en morgen om 10 uur alweer voor de echo
het werk is heel leuk is een snackbar dus
wel zwaar en veel indrukken maar als je het eenmaal kan is het leuk werk volgens mij
iemand vroeg iets over opleiding enzow
ben verkoopmedewerkster met papieren verders niet
heb vanaf mn 18e altijd maar gewerkt dus van extra dingen kwam het er niet van
maar ja hier in deze hoek van friesland daar werk in vinden is een ramp
Het is al een tijd geleden dat ik hier gekeken heb dus ik moet me zo ongeveer opnieuw voorstellen geloof ikā¦
Zal mĆĀ“n gegevens zo ook even pb-en, misschien mag ik er dan ook bij op het lijstje?
Hier nog steeds geen :evil: maar ga pas zaterdagochtend eventueel weer testen. Afgelopen zondag neg getest dusā¦
Krijg wel weer hoop nuā¦
Alicia, ik duim voor je!! :thumbup: :thumbup: Samen in de bus, lijkt me gezellig!
@Mim74 wrote:
Tierr, bij mij leek mān temperatuur ook niet te stijgen maar nu eindelijk wel. Afgelopen zaterdag leek het ook niet zo (dag 26), zondag niet kunnen temperaturen vanwege overnachting elders , maandag teleurstellend laag en sinds dinsdag zie ik nu toch een stijgingā¦ Beetje laat lijkt mij (had vorige week dinsdag pos. ovutest) maar gelukkig is-ie er wel. Ben nu benieuwd hoe lang het hoger blijftā¦ :think:
Sjaā¦ Mijn temp was vanochtend 36,5 (normaal 36,3 of 36,4) dus het zou kunnen dat dit nu eindelijk de lang verwachte verhoging isā¦ had gister ook aardig wat slijm en soms een enkel steekje, dus misschien eindelijk eisprong gehad? Indien dat zo is, is de kans klein dat ik zwanger benā¦ hij is er wel, want ik heb maandag geklust, maar echt groot is ie nietā¦
En dan die verrotte weken wachtenā¦ ik vind het eigenlijk echt niet leuk meer allemaal, dat verplichte klussen, zoān stomme cyclus, al dat wachtenā¦ jakkie!
AliciaC, spannend, ik hoop voor je dat het raak is, voel je wat bijzonders of niet?
Nou, ik ga aant werk!! Tot later!!
Tier, spannend!
goedemorgen trouwens
Ben gesloopt, gister galabal gefotografeerd, was leuke groep! Vanavond zorgen dat alle fotoās afkomenā¦ morgen namelijk wĆĀ©ĆĀ©r een shoot.
Ben echt doodmoe, maar laatste dagje op kantoor. Morgen en zondag nog thuis werken en dan vakantie
Roosje, fijn dat de zaadjes goed zijn!
Vliegje, is dit jullie lang verwachte en hard verdiende weekje weg?? Volgens mij heb je het een tijd geleden alweer opgenoemd :think:
Tierr, frustrerend hĆĀØ!! Ik ben deze maand ook voor het eerst gaan temperaturen en ik word er niet heel veel wijzer van. Ik heb gelukkig wel positieve ovutesten gehad maar je wilt zo graag ābevestigingā dat je cyclus volgens het boekje gaatā¦ :roll: Bij mij is het verschil in temperatuur ook maar 0,2 of 0,3ā¦ De eerste paar weken schommelde het heel erg, zat af en toe al 0,4 verschil tussen dus ik ben benieuwd of de verhoging op een stabiele manier doorzet (ziet er nu nog wel naar uit).
Fijne dag allemaal, het belooft een mooi zonnig dagje te worden!!! 8)
Ja klopt, dit is eindelijk onze vakantie Maar vanavond deze fotoās afwerken, morgen communieshoot die ik zondag wil afwerken en dan kan ik rustig op vakantie
vliegje geniet lekker van jullie welverdiende vakantie!!
mim nog een paar daagjes en dan weet je het he!! spannend hoor
voor jou tierr ook spannend, hopelijk heb je toch je ei gehad
fijn weekend iedereen
gaan er nog meiden testen het weekend :think:
Normaal gesproken had ik zondag wel willen testen, is dag 34 van mān cyclus en de laatste maanden duurde het nooit langerā¦ Maar op basis van mān ovutesten verwacht ik dat mijn cyclus nu een paar dagen langer duurt :think: Ik voel me verder niet anders dan de afgelopen keren vlak voor mān ongie dus ik verwacht niet dat het deze keer raak is. Misschien dit keer wel reden om eens eerder te testen, anders zit je toch erg op je NOD te wachten en een negatieve test zegt dan wel genoeg :eh:
ah joh mim test gewoon dan weet je het en ben je van die onzekerheid een beetje af hopelijk
Ik zou lekker even wachten, 5 dagen voor je NOD is wel erg vroeg hoor. Doe het anders zondag ofzo?
Wanneer denk je je ei gehad te hebben?
ehm vliegje ik bedoelde ook pas zondag hoor
wanneer ze op haar normale nod zit
O haha, ik dacht dat je vandaag al bedoelde
Vliegje, ik had dinsdag de 3e een positieve ovutest maar ook woensdag was-ie nog donker. Ik heb mān ei dan op zān vroegst de 5e gehad dus vandaar dat ik denk dat ik niet eerder dan donderdag a.s. ongi kan worden. Zondag lijkt me dan ook nog wel wat vroeg, maar ik zie wel even wat ik doe. Het gaat deze maand in ieder geval allemaal anders dan anders. Ik heb nog nooit zoān donkere ovutest gehad maar ik heb nu voor het eerst sinds maanden geen slijm kunnen waarnemen. Dus dat is ook vreemd :think: Ach ja, je lichaam stelt je elke keer weer voor verrassingen!
nee dat raad ik altijd af omdat er nog een hoop mis kan gaan!
niet dat ik nooit voor mijn nod getest heb hoor hihihihihi
hoop is je test positief