Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 3

Ja! :slight_smile:

Hey meisjes!

Hier ben ik ook weer even!

Spannend hier hoor!

Sophie, hoop dat het raak is voor je. Zou wel heel bijzonder zijn hƃĀØ! :pray:

Roosje, ook voor jou is het spannend zeg! Zou mooi zijn idd als het gelijk weer raak is.

Loesje, zet hem op! :mrgreen:

Zwangerworden, heel begrijpelijk hoor dat je probeert er minder mee bezig te zijn. Heb ik ook een tijdje gehad. Soms moet je jezelf ook een beetje beschermen, maar als je je er (weer) goed bij voelt ben je altijd weer welkom. En het is ook wel fijn dat mensen hier begrijpen wat je doormaakt en met je meeleven dus het is vaak een beetje dubbel.

Sproetje, :hug:

Hier alles wel ok. Vind het ook allemaal nog wel erg spannend, omdat het natuurlijk al 2x is misgegaan, maar we hopen er het beste van!

i :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: k ga lekker vroeg :zzz: :zzz: :zzz:

des te eerder is het morgen :inlove:

negatief snap er echt niks meer van

@roosjeā€¦ echt waar? Das toch wel gek hoorā€¦ Misschien als de ongi niet komen morgen of overmorgen nog een keertje testen???

:pray: :pray:

xx

Jammer!

Nog steeds niks van Sophieā€¦ ben zooo benieuwd!

ik oook!!!.. weet niet of het een goed teken is dat we nog niets gehoord hebbenā€¦ Hoop van wel! :pray:

kijk het idd van de week nog wel even aan anders vraag ik een bloedtest aan in het zkh dan weten we het zeker

helaas meiden ik ben gisteren ongi geworden en ik ben nog nooit zo ongi en ziek geweest ervan!! enorme krampen en buik, en rugpijn :cry:

was ook te mooi om waar te zijn natuurlijkā€¦op naar de uitslag morgenā€¦ben benieuwd wat ze te vertellen heeft!!

roosje wat balen dat je een negatieve test hebt, maar als je nog niet ongi bent geeft dat weer hoop :wink:

spannend hoor loesje, die wachtweken weer!! sterkte met die medicijnen

balen sophie oke dan vol goede moed naar morgen ik heb geen idee meer ben zo bang voor de waarheid tsjee zit me niet mee :cry:

dikke :hug: voor de dames die ongi zijn gewordenā€¦

hierbij zou ik me willen aansluiten bij jullieā€¦

ik zal me even voorstellen: ik ben 29 jaar en ben samen met mijn man (sinds 2006) vanaf augustus bezig om te proberen een 1e kindje te krijgen. en moet zeggen het is allemaal heel spannend hoor! had het zelf niet verwacht maar elke maand denk je hmmm zwangerschapsverschijnselen of toch niet! dan wordt je ongesteld en ben je toch wel teleurgesteld ondanks dat je weet het kan ff duren (of heel lang of helemaal niet!). Maar goed ik ben dus al 2 jaar niet meer aan de pil wegens medische redenen (FNH) dus zou je denken dat ik daar voordeel bij heb en misschien eerder zwanger zou worden als dat ik aan de pil ben, maar daarentegen is mijn man int.vrachtwagenchauffeur en dus weinig thuis (elk moment benutten dus) ovulatietesten enz. hebben dus niet echt heel veel zin. maar goed al met al spannende tijden en hoop dit met andere dames te kunnen delenā€¦

gr. marion

Ah Sophie, wat jammer! Had het zo gehoopt voor je!

Succes morgen!

Andere meiden die ongie zijn geworden :hug: :hug:

Mari, welkom! En je bent inmiddels al ruim een jaar bezig, frusterend zeg!

We hopen allemaal snel zwanger te zijn. Hoe is je cyclus? Wel gewoon regelmatig?

@Sophieā€¦ wat ontzettend jammerā€¦ hoopten allemaal hier stiekem op een wondertje voor jouā€¦ :hug:

Ondanks de grote teleurstelling, met goede moed op naar morgen. Heel vbeel succes!!!

@mariā€¦ welkom hier. Volgens mij als ik het goed begrijp ben je getrouwd in 2006 en ben je nu vanaf augustus bezig om zwnager te worden? Das dan gelukkig nog niet zo langā€¦

Maar begrijp het gevoel heel erg goed. Vanaf het moment dat je besluit dat je graag een kindje wilt, ben je elke maand stiekem een beetje teleurgesteld als je ongi wordtā€¦ ook al begin je netā€¦

Het is ook iets heel spannends om te beleven, alleen het idee al, en het is echt geweldig leuk omdat hier met elkaar te delen. Alle pijntjes, steekjes teleurstellingen en blijdschappen! Het is niemand hier vreemd.

Hopen dat je snel bij de zwangeren hoort!!!

Hier vandaag een duidelijk mindere ovutestā€¦ gister en vrijdag geklust, eigenlijk zou ik vanavond ook nog wel willen, gewoon voor de zekerheid, maar weet niet of manlief nog een keertje wil :oops: :oops:

ja in pincipe verspringt het bij mij elke maand twee dagen wat inhoudt bijna 31 dagen voordat ik dan weer ongesteld wordt, zit er nog niet helemaal in hoor sorry! als het goed (of juist niet goed) is wordt ik de 25ste weer ongesteldā€¦ het is dan ook wel jammer dat we het niet goed kunnen plannen om dat mijn man zo weinig thuis is (vaak alleen de weekenden) dus kan het denk ik wel even duren denk ik dan. Maar wie weetā€¦ Ik begrijp dat alle dames op dit forum zitten graag zwanger willen worden, en dat het inderdaad niet altijd koek en ei is. ik wens iedereen dan ook het allerbeste toeā€¦ Ik weet zelfs pas doordat ik ziek ben geweest sinds februari van de doktoren in het erasmus rotterdam dat ik uberhaubt zwanger mag wordenā€¦ dat heeft 2 jaar geduurd! dus daar was ik al blij mee maar ja nu wordt het pas echt spannendā€¦

succes mari!! hoop dat je snel bij de zwangeren hoort!

@loesje 101

ja dat klopt in 2006 getrouwd en ik zie dat jij dus idd al een tijdje bezig bent, ik wil je hetzelfde wensen ik hoop dat je z.s.m. zwanger bent en dat we samen tot de gelukkigen kunnen behoren!!!

Loesje, je hebt van de week je ei gehad?

De ovutesten, geven die pas positief op de dag zelf of 1 dag vooraf?

Kan het ook 2 dagen vooraf??

Vandaag was hij nog negatiefā€¦ :frowning: En ik verwacht hem dinsdag, dus morgen moet het toch echt positief zijn he! Ben bangā€¦ straks krijg ik geen ei. Dan word ik gek! Ik leef zoooo naar het ei moment hahaha, eindelijk weer 6 weken voorbij.

duurt lang heā€¦ 6 wekenā€¦ hoop zo dat je je ei krijg!!

@vliegjeā€¦

nee we zijn pas sinds aug. bezig gelukkig lijkt me idd erg frustrerend maar gelukkig duurt dat nog even bij ons!! mijn cyclus is in principe wel regelmatig 31 dagen ik ben het de 23ste geworden dus in principe wordt ik het dan weer de 25ste dus dat duurt nog weer even we zullen zienā€¦