Hmm… :think:
Misschien moeten wij toch ook maar eens op vakantie :mrgreen:
zijn dit jaar niet geweest omdat we een huis hebben gekocht :?
he meiden, ben ik weer…
ben lekker wat uitgerust… en we gaan er deze maand weer helemaal voor… nieuwe ronde, nieuwe kansen…
hoe gaat t met jullie allemaal???
Succes meis
Sophie, heb je al getest??? Ben zooo benieuwd! Tis je zo gegund!
nee durf niet :oops: maar nog steeds niet ongie… :roll:
sophie ben echt niet benieuwd hoor :naughty: :liar: :liar: ow ik hoop het zo voor je wat zou het mooi zijn succes :thumbup:
wanneer zou je ongesteld moeten zijn geworden?
Testen meisje! De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!
Oooo ik ben zo benieuwd voor Sophie!
@Sophie!!! Oh jeetje wat spannend!!! Testen meid, we houden het hier niet meer, en het is je zo gegund!!!
Ha ha, je houdt ons (en jezelf natuurlijk ) erg in spanning zo!
Ik had vanmiddag ff een off-moment toen we langs de baby-dump liepen.
Op sommige momenten komt het dan zo keihard binnen dat je er niks te zoeken hebt en weer van voor af aan moet beginnen.
Maargoed, lekker samen een dagje vrij geweest en vanavond weer sporten. Altijd fijn!
@sophie ik hoop het voor je dat het raak is. Snel testen hoor anders durf je het straks helemaal niet meer.
Hier ook weer wat, Heb sinds van de week last van mijn borsten. weet niet wat het is. ik wordt er gek van
sophie… testen !!! whaha, wij zijn ook nieuwsgierig!
Sophie, hoe is het nu??
@sophie…???
Hier vandaag uit het niets ineens een positieve ovulatietest! Gister was er wel een tweede lijntje,maar heel vaag…
Het gekke is alleen, dat ik voor het eerst in het afgelopen jaar tijd, mijn eisprong niet voel (aankomen), ik voel altijd een twee dagen van te voren de krampjes komen! Nu dus helemaal niets, dacht dan ook dat ik nog lang geen ei had!! Nou gelukkig gisteravond geklust en ga mijn mannetje vanavond ook nog even verleiden, haha!!!
En dan vanaf maandag de utrogestan… wordt ook nog een gedoe… zes van die vaginale tabletten per dag… Maar het si voor een geod doel zullen we maar zeggen!!!
xx loesje101
O spannend Loesje! succes!
hoi allemaal,
heb 'n tijdje niets van me laten horen. sorry!!!
probeer er iets minder mee bezig te zijn… lees zo af en toe wel mee maar reageer dus niet zoveel meer.
er gebeurd hier van alles… ben wel heel benieuwd naar sophie!!!
en al ongi of toch een positieve test???
ik heb volgende week mijn NOD, mijn vriend heeft er een goed gevoel over…ik heb weer echt geen idee. wat duurd dat wachten toch altijd lang.
Voelde me 'n beetje schuldig dat ik niet meer hier te vinden was dus vandaar ff dit berichtje.
succes allemaal.
liefs.
zwanger worden ik herken je gevoelens heel erg goed hoor dat je het iets van je af probeert te zetten en daardoor niet op iedereen wil en kan reageren daar hoef jij je echt niet voor te schamen meis :-* je moet doen wat het beste voor je is!
spannend volgende week je nod die van mij is vandaag :dance: alleen nog niks aan de hand vind het zo spannend he ga morgen testen dit is de eerste keer weer na mijn miskraam dus erg spannend :inlove:
@zwanger worden… ik herken je gevoel ook heel erg hoor… probeer er ook minder mee bezig te zijn, maar vind dat erg moeilijk. Ik kijk hier echt heel vaak, en dat helpt niet om er minder mee bezig te zijn, maar vind het wel heerlijk om hier te kletsen!!! En het helpt me ook de tijd door te komen… Ook omdat we elkaar zo steunen en zo meeleven!
Maar je hoeft echt niet te reageren hoor, alleen meelezen is ook helemaal prima!!! Doe waar jij je goed bij voelt!!!
@roosje… wat ontzettend spannend weer, zeker zo direct na je miskraam… hoop dat het meteen weer raak is meis!!! Laat je het morgen snel weten???
Hier voel ik nog steeds niet van een eventueel ei… Ook totaal geen drukkend gevoel in mijn buik, wat ik altijd heb… heel bijzonder… maar de ovutesten liegen niet, en was vanmiddag wederom hartstikke positief!!! nou ja laten we hopen dat het een goed teken is!!!
x loes
Loesje, we zitten over 2 weken weer bijna samen aan onze NOD’s Leuk, 2 maanden geleden ook hahaha. Ik hoop dinsdag mijn ei te krijgen.
vliegje… ja verrek ja das waar ook!
Gaan mooi weer samen op, hihi! Hopen dat deze NOD nu onze laatste is! :lol:
Maar eerst even hopen op je ei!!!