spannend meid en ik herken je gevoel heel erg goed helaas kan ik er niet veel omheen vriendin staat op punt van bevallen wat natuurlijk super is en me nicht in dec maar goed ik in juli toch moet gewoon :inlove: :inlove:
Nee, dat is ook zo.
Mijn kamergenoot is twee weken geleden vader geworden en komt maandag weer op kantoor…
en zo blijft het natuurlijk.
Zo ook met bepaalde data.
Maar juli is een supermaand, dus dat moet zondag inderdaad gewoon goedkomen met jou!! (en misschien ook wel met mij )
Hé meiden,
@roosje he jij ook hier spannend voor jou weer zondag!!! hopelijk goed nieuws!!!
@vliegje, hopelijk komt je ei er gauw aan en dan zit je weer in de vreselijke wachtweken :evil:
@dragon, regje, zomervlinder, debbert wat fijn dat jullie zwangerschap zo goed gaat!!!
@cvs balen meidi :hug: toch even een gevoel gehad van yessss en dan toch weer mis…sterkte en hopelijk heb je gauw weer een positieve test
@sproetje jij ook welkom hier na twee mk hopelijk toch voor jou gauw een posi test
ben weer terug van een heerlijke vakantie!! We hebben heel veel gepraat en het heeft ons echt goed gedaan…kom maar op met die uitslag!!!
Oh Sophie dat is maandag zie ik. Spannend hoor!
Ik zou er ook wel even tussenuit willen, maar ik vrees dat dat er voorlopig niet in zit. Of misschien nog de dagen voor kerst.
Dan zijn we allebei vrij. Maar we moeten natuurlijk ook sparen voor de bruiloft :inlove:
hey sophie
wat spannend zeg waar zijn jullie naar toe gweest op vakantie?
Hee meiden, hoe is het allemaal?
Nog een klein weekje en dan krijg ik mijn ei
Vandaag wel bij de HA geweest, ivm mijn lange cyclus. Als ik niet zwanger raak deze ronde krijg ik een verwijzing zodat ze met echo’s kunnen zien of mijn eisprong wel goed genoeg is zeg maar.
@He Roosje je schreef ook met de april mama’s mee, ik vond het zo rot voor je dat het mis ging hier wat hormoontjes van me om je deze maand zwanger te krijgen :: :: :: ::
@Vliegje, Goed dat je binnnenkort langs de gyn mag, die cyclussen van jou zijn wel extreem lang.
ja klopt daar heb ik helaas maar heel even meegeschreven zou 30 april zijn uitgerekend dan
maar goed we hebben goede hoop hoop zo dat ik dit weekend een positieve test in me handen heb :inlove:
@vliegje Mooi dat je naar de gyn mag. Want jou cyclus duurt wel lang hoor.
Voor alle andere ik blijf duimen en voor mezelf ook
@roosje… ik duim voor je positieve test hoor!!! :thumbup: :thumbdown:
@vliegje… wat goed dat je hebt doorgepakt… Ik vind ook dat je groot gelijk hebt… Je cyclus is zo lang, wordt tijd dat er eens even gekeken wordt wat er kan veranderen en of alles wel ok is!!! Maar duim voor je dat het niet nodig is hoor!!
Hier in afwachting van mijn ei… ben al met de ovulatietesten weer begonnen, maar deze zijn nog supernegatief… Kan natuurlijk elke dag veranderen… Hoop dat het ergens dit weekend is…
xx loesje101
He loesje, ik verwacht ook dit weekend mijn ei…
Dus wij zullen wel niet zoveel op kok te zien zijn, ha ha :lol:
Nee hoor, ik moet eerst nog maar eens zien hoe mijn cyclus zich herstelt.
Maar voorlopig gaan we met ons klusschema maar van het oude patroon uit.
Vliegje, goed dat er naar je cyclus gekeken gaat worden inderdaad.
Tenzij dat niet meer hoeft natuurlijk omdat het deze ronde raak is :dance:
:lol: :lol: dit word dus klussen het weekend sproetje
Thanks dames. Ik wilde nog niet echt pushen bij de dokter, ik bedoel, dit is pas ronde 3 en we zijn dan bijna 6 maanden bezig.
Maar vroeger was mijn cyclus ook al zo, vanaf mijn allereerste menstruatie heb ik cyclussen van precies 2 maanden gehad. Na het stoppen met de pil had ik gehoopt dat het korter zou zijn, maar helaas. En daarom wil ik toch dat er naar gekeken wordt. De dokter vond het gelukkig ook een goed plan, ook ivm mijn verleden met mijn 2 gehandicapte broers.
@roosje we zijn lekker naar Turkije geweest , spannend voor jou het weekend hoor
@vliegje fijn dat je doorgestuurd wordt, misschien is het niet meer nodig en raak je deze maand zwanger!!!
@sproetje en loesje lekker klussen dit weekend :mrgreen:
bij mij echt heel erg raar, moest ongi worden al een paar dagen terug, maar nog niets!!! en het is bijna onmogelijk dat ik natuurlijk zwanger word…je kan er bij mij de klok op zetten altijd stipt op tijd…nou ja tussen de 30 en 35 dagen, maar daar zit ik dus al overheen :o
snap er niets meer van, wil niet testen, bang voor teleurstelling…
was er helemaal niet mee bezig met zwanger worden omdat we maandag wilden afwachten…word er wel flink nerveus van pfffffff
zou het dan toch? weekend toch maar testen als er nog niets is…
spannend spohie zeg zou het dan toch???
kan me het niet voorstellen…maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
nee zeker niet ik blijf toch voor je :thumbup: hoor
Jeetje Sophie, wordt het onverwachts dus misschien een heel spannend weekend…
Enneh, mijn neef en nicht zouden niet spontaan zwanger kunnen raken.
Die hebben nu twee kinderen rondlopen… spontaan!
Dus wie weet inderdaad!!
Ooo Sophie! Wat spannend! Weet je, toen je zei dat je op vakantie ging, dacht ik nog, die komt zwanger terug.
Dus je weet maar nooit