even een nieuw deeltje, houdt het overzicht een beetje.
Zal het 1e deel op slot laten doen.
Jeetje… Loesje… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*
Loesje, wat nu verder?
Ik wil je heel veel sterkte wensen… gun het je zo!
ga hier toch maar vaker meeschrijven… ben er zo slecht in… maar ga het bij dit nieuwe deel toch weer proberen…
morgen mijn nod… spannend
Succes vroeg net in ons topic wanneer je gaat testen. Spannend!
nu hopen dat het vloeien stopt en dat deze week blijtk door nog een keertje bloed testen dat alles weg is…
En dan hopen dat er snel weer een nieuwe eisprong is…
En daarna de utrogestan…
zucht wat een gedoe… maar misschien komen we langzaam dichterbij een goede zwangerschap nu…
Sterkte meissie! :hug:
succes loesje
vliegje, ik ga donderdag pas testen als ik dan nog niet ongi ben… heb dus nog geen testen in huis gehaald, expres niet
vandaag voelde ik wel af en toe van die priknaaldensteekjes laag onderin mijn buik…
afwachten dus…
@loesje meid wat erg, sterkte
@cvs, spannend meid ik duim voor je
ik schrijf hier ook niet zo veel
lees vaak meer mee, hoop niet dat jullie dat erg vinden
ik zal is vaker reageren hier
Loesje sterkte verder :hug: :hug:
Loesje sterkte :hug:
CVS hopelijk test je donderdag positief meid!!!
ikke ga vandaag op vakantie…we hadden ff afleiding nodig en even opladen voor de uitslag op 3 november…dus gaan we er ff een weekje tussenuit even van elkaar genieten in een andere omgeving!!!
fijne vakantie sophie!!!
heee dames…
Voel me vandaag wel een stukje beter eigenlijk. Ik denk dat ik het hekle gebueren eigenlijk helemaal niet zo zwaar moet zien. ik dennk dat er bij mij deze keer gewoon iets fout is gegaan bij de innesteling. En ik ben gewoon ongi geworden daardoor… De progesteron was gewoon een veel te lage dosering, maar denk dat de innesteling gewoon niet goed was. iemand anders had waarschijnlijk helemaal niet geweten dat ze zwanger was geweest, ik was maar een dag overtijd.
Maar omdat ik zo nmet die hormonen in de weer ben en wel moest testen wist ik dat er in ieder geval een innesteling bezig was… nogmaals iemand anders had dit waarschijnlijk nooi tgeweten.
Ik denk dan ook dat ik mijn bloeding gewoon als ongi kan beschouwen. En dat ik gewoon alweer met de volgende cyclus bezig ben., en dat is wel een fijne gedachte, hoop dat mijn eisprong dan ook gewoon over anderhalve week er komt!
Liefs loesje101
Ja ik snap wat je bedoelt. Sterkte meis met je nieuwe ronde!
Mag ik me bij jullie aansluiten?
Ik klets ook al in een stopperstopic en bij de 30±ers, maar het bijzondere hier is toch dat je allemaal voor de eerste gaat.
En nu er een nieuw deeltje is geopend, kan ik gelijk mooi aanhaken… had ik zo bedacht… :oops:
Ik zit zelf nu in de situatie dat ik net een missed abortion heb gehad. Vruchtje was met 8 weken gestopt met groeien. Ik heb ervoor gekozen om het spontaan te laten gebeuren. Wel veel pijn gehad, maar blij dat mijn lichaam het zelf heeft opgepakt.
Nu moet ik morgen voor de controle-echo.
Loesje, jij hebt ook al wat voor je kiezen gekregen zo te lezen.
Sterkte!
Verder moet ik nog even inkomen in jullie verhalen.
he sproetje, welkom hier
Dank je CVS!
Ik zie nu aan jouw banner dat het je nod is.
Al een idee wanneer je wilt gaan testen…?!
sproetje, als ik nog niet ongi wordt, dan wil ik donderdag gaan testen…
Spannend hoor!!
Ben je uitgegaan van 29 dagen?
Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:
eigenlijk een cyclus van 28 dagen, dat betekend dat de 29ste mijn nod moet zijn… das vandaag dus
best netjes toch, 28 dagen ??