Zeker! :lol:
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe mijn cyclus straks zal zijn.
Schijnt toch vaker wat ontregeld te zijn, maar gelukkig lees ik ook verhalen van vrouwen bij wie het gewoon weer is zoals voor de mk.
Wij gaan trouwens wel een ronde overslaan.
Dit ivm onze geplande bruiloft volgend jaar zomer.
Vreemd dat de twee dingen die je zo graag wilt elkaar zo in de weg kunnen zitten :think:
hoop dat je cyclus weer regelmatig wordt en blijft, is een stuk handiger…
wat leuk dat je gaat trouwen volgend jaar, wanneer is dat precies?
:inlove: We trouwen op 17-07-09! :inlove:
En ik was zo blij dat ik daarvoor uitgerekend was en niet met een dikke toeter in een jurk zou staan. Tja… en nu zou ik er alleen maar blij mee zijn als het zo was. Zo kan het dus veranderen.
Maar eerst even de eerste ongi afwachten en dan laten we het daarna misschien gewoon op z’n beloop. Erg spannend allemaal.
Vooral met het kopen van een jurk :shifty:
De locatie hebben we in ieder geval al geregeld.
Nu de rest nog…
helemaal leuk
pfff zit hier nog steeds op de bank met pootje omhoog, best vermoeiend voor die been… ben gister flink door de enkel gegaan, er zit een dikke blauwe ei op… vandaar dat ik vandaag thuis ben…
Ai!
Dat is geen pretje
Wel goed rust (en dus omhoog) houden hoor.
Ben zelf nooit zo’n ster in rust nemen, maar soms moet je toch even toegeven aan je lichaam.
Des te eerder huppel je weer rond…
Want wie weet moet er donderdag een vreugdedansje gemaakt worden
whaha, laten we t hopen… al ben ik er nu nog niet al te positief over…
maar goed, ben dus iig nog 2 dagen thuis, en hoop vrijdag weer te kunnen werken. Donderdag is mijn vaste vrije dag. En zaterdags moet ik eigenlijk altijd werken. Goed veel rust houden, al is hij nu wel erg blauw…
Hey Sproetje jij ook hier :mrgreen: Welkom!
Loesje:Jeetje meid dit had ik nooit gedacht :? hopelijk is de dosering nu wel hoog genoeg dat het nu wel lukt.
Ik hoop het zo voor je! :hug:
Hoi allemaal,
daar ben ik weer! Hier gaat alles goed en gelukkig weinig tot geen klachten
Ben ik even weg geweest, hebben ze meteen een nieuw deel geopend :thumbup:
Voor alle nieuwe WELKOM! en vanaf vandaag probeer ik vaker te komen dames…
@sproetje! Welkom!!! Toch nog een beetje sterkte… weet dat het nu achter de rug is, maar vond zelf de periode erna ook nog best heftig… vooral toen ik weer voor de eerste keer ongi werd…
Heb dit jaar idd een turbulent jaar, maar hopelijk sluiten we het positief af!! En jij ook!! Jij hebt ook al het een andere meegemaakt zie ik…
@CVS… Spaaaannnneeeendddd!! Duimen draaien hier!!!
@dragon, nee had het ook niet gedacht… maar ja ooit (en hopelijk snel) zal het goed gaan!
liefs loesje
hee kletskousen
Sproetje, wat leuk! Dus misschien een dikke buik met het trouwen??
Ik moet volgend jaar 4 huwelijken fotograferen en tot nu toe zijn mijn laatste 2 bruidsparen na hun huwelijk zwanger geworden. Ben zo benieuwd hoe het volgend jaar met die bruidsparen gaat hahah!
CVS, nog geen ongie???
Sproetje lees het nu pas van je ma.
Sterkte zeg, moeilijk! Ik had het al in een ander topic gelezen ergens volgens mij.
Succes de komende rondes!
Loesje, ik merk ook dat het me vooral nu eigenlijk zo zwaar valt, bijna zwaarder dan toen we net hadden gehoord dat het niet goed zat.
Beetje vreemd eigenlijk. Ben ook behoorlijk emo sinds zondag.
Ach, de laatste hormonen zullen binnenkort ook wel verdwenen zijn :?
Vanholland, je zit zelf anders ook aardig kort voor je nod?
Zie je de 1e ronde van 96 dagen als een uitschieter en ga je nu uit van 30 dagen? Spannend hoor!
Oh Vliegje, tegelijk gepost!
Dank je :-*
Jammer dat je zo’n eind uit de buurt woont (meen ik me tenminste te herinneren, heb de link naar je site nog in mijn inbox staan )
@sproetje ik ga nu uit van 30 dagen want alleen de eerste ronde heeft zo lang geduurd daarna was ik het iedere keer na 30 dagen dus daar ben ik wel blij mee.
Ik rij heel nederland door hahaha. Maare, wat voor jurk wil je?? Of ben je daar nog niet aan uit?
Enne, succes met de voorbereidingen, zeker met een kinderwens is het extra spannend
Ik had het gevoel mijn ei te krijgen… maar dat zou dan 2 weken eerder zijn (o wat zou dat lekker zijn, 6 weken cyclus ipv 8 weken!) maar ovutest is niet echt positief… niet positief genoeg zeg maar. wel buikklachten, maar het zullen mijn darmen wel zijn…
Ik temp ook, dus ff in de gaten houden.
@vliegje hopelijk is het je ei en ga je de goede kant op want het duurt bij jou wel lang voordat je ongie wordt.
Vliegje, hopen dat het inderdaad je ei is en dat je cyclus wat korter begint te worden. Je geduld wordt zo wel flink op de proef gesteld iedere ronde :eh:
En qua jurk… ik weet vooral wat ik niet wil. Je ziet echt enorm veel strapless tegenwoordig, maar ik vind niet dat dat bij iedereen mooi staat. Maarja, kwestie van aantrekken en kijken hoe het staat natuurlijk.
Ik zag inderdaad ergens dat Marjolein nu zwanger is
Ja klopt Leuk hoor!
Van Holland, ja hoop het ook, maar ovu test was niet positief genoeg, dus denk het niet
temp was gister wel érg laag, 36,38. Dus dat zou een tempdip voor een ei KUNNEN zijn, maar goed… ik hoop er maar niet teveel van.
De échte buikpijn is er niet nu namelijk…
@debbert wrote:
Hoi allemaal,
daar ben ik weer! Hier gaat alles goed en gelukkig weinig tot geen klachten
Ben ik even weg geweest, hebben ze meteen een nieuw deel geopend :thumbup:
Voor alle nieuwe WELKOM! en vanaf vandaag probeer ik vaker te komen dames…
hoi debbert,
wat zie ik nou jij ook al 8 weken???
ik wist niet dat het bij jouw ook positief was, spreek je niet veel meer op de site.
Heb je veel last van klachten en wanneer was je 1e echo.
wij hebben as vrijdag onze echo.
groetjes zomervlinder