Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 3

Spannend zomervlinder!!

Enneh, lekker aan het testen? :mrgreen:

@sproetje ik ben in april van dit jaar getrouwd maar ik ben in een broekpak getrouwd en niet in een witte. Ik hou zelf niet zo van trouwjurken. Maar als je het doet moet je zelf aantrekken wat je wilt en je niet iets anders laten aanpraten

dacht even van onder te voelen dat ik ongi geworden was… ik net naar t toilet… niets… :?

CVS, dat had ik de eerste keer toen ik zwanger was ook een paar keer.

Echt dat ongi-gevoel en uiteindelijk toch niks.

Dus je nog geen zorgen maken hoor :slight_smile:

sproetje, ik mag t hopen…

CVS, nog steeds geen devils??

Ik heb vanmiddag mijn controle-echo, hopelijk is alles schoon en hoeft er verder niks (engs) meer te gebeuren… :?

sproetje, succes vanmiddag, hoop dat alles ok is.

hier nog geen devils, ja 1, want zo heet ons konijn, Devil… whaha

@cvs… klinkt goed!!!

@sproetje… ontzettend succes vanmiddag, ik hoop voor je dat het schoon is… En mocht dat niet zo zijn, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat een curretage heel erg meevalt, en je weet dan ook echt dat alles weg is en je kunt verder… Maar vooralsnog gaan we er gewoon van uit dat je lichaam het zelf goed heeft opgelost…

Hier vloei ik nog steeds, mag nu ook ophouden…

Ben normaal maar 4 dagen ongi … dit is al de 7de dag…

x loesje101

@Sproetje, heel veel succes vanmiddag!!! :hug:

@zomervlinder, ja inderdaad alweer 9 weken nu. Het gaat echt hard! We hadden 16 september een poositieve test.

We hebben de eerste echo gehad met 6 weken en een paar dagen, ik moest met spoed geopereerd worden. Daarbij moest ik onder narcose en wilde ik dus eigenlijk in 1e instantie helemaal niet geopereerd worden omdat ik niet wist of het kwaad kon.

Ze hebben daarom een echo gedaan en daar hebben we voor het eerst het hartje zien kloppen. Dit was op dinsdag de 30e en donderdags had ik toch zoiets van ik wil eigenlijk wel weten of t nog steeds klopt ivm de narcose dus toen hebben we weer een echo gehad en het hartje klopte nog steeds! :inlove:

Klachten heb ik maar weinig, gelukkig! Ik heb alleen soms onwijze eetbuien :? En soms wat misselijk maar als ik dan eet is het over. Dus gelukkig niet zo veel klachten meer :smiley: In het begin had ik heel erg veel last van mijn darmen, maar dat was ineens voorbij, gelukkig!

Hoe gaat het bij jou allemaal?? heb je veel klachten of is het uit te houden? En is dat jullie termijnecho?? Het is zo mooi en speciaal!!! :inlove:

sory voor het lange verhaal :oops:

Nou, de echo was goed. Althans, goed genoeg.

Nog wel wat rommelig, maar ik hoef in ieder geval niet gecuretteerd te worden.

Bij een volgende zwangerschap mag ik in het 1e trimester weer maar 1 echo. Ze raadde aan daar zo lang mogelijk mee te wachten, tot in ieder geval 10 weken… pfff…

Maargoed, voorlopig stond er volgens haar geen ei op springen :smiley:

Debbert, ik had ook van die eetbuien. Gelukkig geen last van misselijkheid gehad. Zegt volgens de vk niks tav goede of geen goede zwangerschap. En dat van mijn darmen ging geloof ik na drie dagen weer over. Ik denk dat ik wat dingen op ga schrijven. Hopelijk niet voor een volgende keer, maar stel… dan kan ik wel kijken hoe het nu is gegaan.

gelukkig was de echo goed sproetje…

hier dacht ik net toch dat ik echt ongi was geworden, heb ook wat pijn links onder in buik

dus ik net naar de wc: niets… :?

Sproetje: gelukkig was de echo goed!

CVS: Nog steeds niet?? :pray: ( :dance: )

@debbert wrote:

@Sproetje, heel veel succes vanmiddag!!! :hug:

@zomervlinder, ja inderdaad alweer 9 weken nu. Het gaat echt hard! We hadden 16 september een poositieve test.

We hebben de eerste echo gehad met 6 weken en een paar dagen, ik moest met spoed geopereerd worden. Daarbij moest ik onder narcose en wilde ik dus eigenlijk in 1e instantie helemaal niet geopereerd worden omdat ik niet wist of het kwaad kon.

Ze hebben daarom een echo gedaan en daar hebben we voor het eerst het hartje zien kloppen. Dit was op dinsdag de 30e en donderdags had ik toch zoiets van ik wil eigenlijk wel weten of t nog steeds klopt ivm de narcose dus toen hebben we weer een echo gehad en het hartje klopte nog steeds! :inlove:

Klachten heb ik maar weinig, gelukkig! Ik heb alleen soms onwijze eetbuien :? En soms wat misselijk maar als ik dan eet is het over. Dus gelukkig niet zo veel klachten meer :smiley: In het begin had ik heel erg veel last van mijn darmen, maar dat was ineens voorbij, gelukkig!

Hoe gaat het bij jou allemaal?? heb je veel klachten of is het uit te houden? En is dat jullie termijnecho?? Het is zo mooi en speciaal!!! :inlove:

sory voor het lange verhaal :oops:

hoi debbert,

ik denk dat ik deze echo krijg omdat we al zo lang bezig zijn en ze willen zien of het goed zit en hoever we zijn.

Ik heb het idee dat ik misschien een paar dagen verder ben dan dat ik nu aangeef.

Zit in de nachtdienst ( operatieassistente ) en werd vannacht voor het eerst kotsmisselijk tijdens de operatie.

Verder moeilijke stoelgang en pijnlijke borsten.

ben echt nerveus voor vrijdag voor de echo hoop dat alles goed zit.

Wat goed dat het bij jullie allemaal in orde is en dat je het hartje heb zien kloppen.

sterkte met je zwangerschap en tot mails.

zomervlinder

cvs,

wanneer ga je testen???

zomervlinder

Sproetje, fijn dat het allemaal goed was nu, kan je weer verder he. Sterkte!

Zomervlinder, succes vrijdag!! Ben benieuwd :slight_smile:

Ik zeg echt ZWANGER!

WhOEHAAA!

Dat is een streep!!!

Ik vond het ook al errug verdacht worden…

Gefeliciteerd meid.

Echt gaaf :dance:

Gefeliciteerd CVS!! :dance:

hoe meer felicitaties ik krijg, hoe duidelijker de streep (psychisch) wordt, hoe meer ik t ga geloven…