Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 3

gefeliciteerd met jullie mooi echo!!!

jep, vloei nog steeds, en giga veel joh…

maar goed, ik ben in de volgende ronde…

CVS, balen meid!! :hug:

Bij mij ging het de eerste keer met 5,5 week mis.

Regje, inderdaad een mk dus.

Maar ik heb toen besloten nooit voor mijn nod te gaan testen, omdat je er dus niets mee opschiet. Maar dat is ieder voor zich.

Ik was toen ook 5 dagen over tijd toen ik testte en het ging alsnog mis.

En nu kwamen we erachter met 10 weken.

De klap komt hoe dan ook wel aan.

Zomervlinder, wat heerlijk dat de echo goed was!! :dance:

Zomer, gefeliciteerd joh met je echo! Lekker gevoel zeker, om iets te zien op de foto?

Vanholland, toi toi toi voor deze ronde meid!

Regje, hoe is het met jou eigenlijk??

@CVS… wat kl*** zeg meid… knuffel voor jou!!!

@Sproetje… tja heb mezelf ook al zooooooo vaak beloofd nooooooit meer te tesne voor mijn NOD, en elke keer als ie er weer aan komt kan ik mezelf uiteindelijk nooit bedwingen!!! Hebben echt aandelen op de zwangerschapstestenmarkt, haha!!!

Ook op de ovulatietesten markt trouwens, want moest van de gyn nu echt met testen vaststellen wanneer mijn ei is deze maand en dan twee dagen na een positieve ovulatietest beginnen met de Utrogestan… Moet die dingen vaginaal inbrengen!!! Wordt steeds spannender zucht! :smiley: Maar goed het volgende vrachtje is alweer in aantocht, ik gevruik die van matcare, ben ik ondertussen twee keer zwanger mee geworden…

xx loesje101

@sproetje, vervelend allemaal zeg :frowning:

Ik ben nog steeds misselijk en ontzettend moe, morgen weer naar de vk, hopelijk is alles goed (ik blijf me toch druk maken of alles wel goed is).

@zomervlinder, super voor jullie gefeliciteerd :mrgreen: En wanneer mag je voor de termijnecho?

@CVS, volgende ronde nieuwe kansen, hier wat hormonen voor je :: :: :**:

@loesje, veel succes ermee, nu moet het lukken zou je zeggen.

Vanochtend weer lekker gesport!!!

Dat deed me wel weer goed zeg.

Natuurlijk twee niks gedaan, dus nu kan ik ook daarmee gewoon verder.

Ik vloei wel af en toe nog wat, maar gooi er nu gewoon tampons in.

Dat gedoe met maandverband en inlegkruisjes heb ik eigenlijk wel een beetje gehad :hand:

Morgen en donderdag weer trainen en vanmiddag ga ik ook nog een uurtje tennissen. Gelijk volgepland dus, ha ha.

Regje, blijft toch spannend of het allemaal wel goed blijft gaan he.

Maar zit vast wel goed!

Regje, hoe was het bij de vk?

Bij de vk was het goed, we hebben het hartje gehoord :inlove: Echt super leuk. En ik voel het ook al bewegen :mrgreen:

Kijk, dat is goed nieuws :smiley:

Lekker joh! Geniet ervan :dance:

@regje… wat heerlijk!!!

ik ga ook voor eerste kindje zit alleen in de medische molen heb pcos

in aug een miskraam gehad en zondag kan ik testen zo spannend allemaal zijn er vragen stel ze gerust

@regje heerlijk dat het goed is en dat je de baby voelt bewegen

@roosje meid succes met het testen ik duim voor je

dank je wel :lol:

Roosje, ik schrijf hier zelf ook nog maar net mee, maar welkom.

Helaas mochten we allebei geen meimama worden.

Hopelijk nu meer succes!

Zondag al testen. Spannend zeg :pray:

jij schreef ook mee met de mei mamma;s zeker ik zou nu een juli mamma worden dan :inlove:

Tja, en daar komt onze planning dan een beetje in het gedrang.

Wij trouwen nl. in juli :think:

dat is ook een mooi vooruitzicht maar hoe is het nu met je

Gaat wel weer beter hoor.

Zolang ik niet te veel babynieuws van anderen om mij heen hoef aan te horen. Klinkt misschien wat egoistisch, maar dat drukt je zo met je neus op de feiten…

En ik denk dat als we een knoop hebben doorgehakt tav de trouwdatum (evt. vervroegen of later plannen) dat ik dan wat meer rust heb. Voorlopig eerst mijn ei maar eens zien te spotten. Zit dit weekend op 14 dagen na de mk, dus ik hoop zo rond die tijd iets te voelen…