Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 3

JAAAAAAAA!!!

Vijf weekjes precies volgens de berekeningen…voorlopige uitrekendatum is precies op Matthijs’ verjaardag - 15 augustus.

Zoals mn mams al zo leuk zei - die krijgt een kado uit eigen zak :mrgreen:

Oh echt geweldig!! ik ben echt heel erg blij voor je! zit al paar dagen te kijken of je al getetst heb en nu eindelijk en :smiley:

haha grappig! :slight_smile:

Ga je banner aanpassen meis!!

:mrgreen: :dance: :-*

111 Gefeliciteerd heel leuk voor jullie geniet ervan

OOoooo geweldig 111!!!

As maandag voor de 1e keer een echo om te kijken hoe het zit met mijn ei. Hopelijk groeit er iets!

JAAAAAAAA!!! 111… gefeliciteerd! Wat heb jij je lang kunnen beheersen met testen! Maar met een prachtig resultaat!!

@vliegje… heel veel succes morgen!!!

x loesje101

111… ook hier nogmaals van harte.

Super meid!!! :dance:

En een mooie uitgerekende datum :wink:

111 geweldig nieuws!!!, gefeliciteerd!

vliegje succes maandag.

fijne zondag nog allemaal.

[/b]

@sophie.... kan me zo goed voorstellen dat je nu eindelijk graag een volgende stap wilt maken. ER zit vaak zo ontzettend veel tijd tussen..... frustrerend.. Hopen dat het dan snel iets oplevert, dit is ook een beetje slopend he..... :hug:

ja hopelijk weten we 14 jan meer over hoe nu verder en wat de tijden zijn...
hopelijk word 2009 dan voor ons een goed jaar!!!

@111 zie je wel!!!! zegt allemaal niks die ongikrampen

:wink: gefeliciteerd meid, geniet er lekker van

Hahaha, Sophie, je had helemaal gelijk!

Loesje, 't viel wel mee hoor met mijn geduld. Ben totaal niet regelmatig met mn cyclus, dus ik wilde eigenlijk de tot nu toe maximale 36 dagen afwachten. Maar toen ik op dag 34 nog steeds geen rugpijn had zoals anders een week voordat ik ongi wordt, dacht ik dat ik toch wel even kon testen. Vandaar, Matthijs en ik hebben dan ook geen seconde in ongeduld gezeten want we dachten dat het deze ronde niets zou worden. Gelukkig bleek het tegendeel. Moet er nog wel erg aan wennen hoor, aan die banner onder mn berichtjes :mrgreen: :inlove:

Vlieg, mn duimen draaien weer volop voor je, ik hoop dat je het allerbeste nieuws te horen krijgt!

@111 wrote:

JAAAAAAAA!!!

Vijf weekjes precies volgens de berekeningen…voorlopige uitrekendatum is precies op Matthijs’ verjaardag - 15 augustus.

Zoals mn mams al zo leuk zei - die krijgt een kado uit eigen zak :mrgreen:

Tja schoonmams weet het leuk te brengen… :roll:

Hee jij bent de partner van 111?

wat leuk om eens een man te zien hier, want die zie je niet vaak.

Jeps, maar ik loop alweer een tijdje mee op het forum, ben alleen lange tijd niet geweest :oops:

gefeliciteerd 111 en matthijs :dance:

vliegje succes morgen met je echo, hopelijk heb je een paar mooie eitjes :wink:

thanks!

Vanmorgen de 1e echo gehad, er zijn nog geen eitjes echt aan het groeien. Ze zijn nog niet groter dan 10mm. Dit beeld was wel normaal voor de 10e dag zei ze.

Dus ik moet om de dag terug komen, woensdag en vrijdag weer.

Ze hopen wel dat ik toch wel rond de 20e dag een eisprong krijg. Zo niet, dan wordt mijn menstruatie wel weer opgewekt en krijg ik hogere dosis Clomid.

Ze laten me dus geen cyclussen van 50 dagen of langer meer krijgen hahaha, gelukkig.

Oja, en mijn baarmoederslijmvlies was al wat dikker. Wordt dat dikker naarmate de eisprong nadert dan?

Ze zei dat het goed was, maar heb er eigenlijk niet op doorgevraagd.

ah dat is mooi, want ze groeien als het goed is ong. 2 mm per dag en rond de 20 mm springen de eitjes!!!

en je baarmoederslijm wordt dikker ja…dan kunnen ze beter hechten…

nou mooi vliegje dat ze er vaart achter hebben gezet. :thumbup:

Vliegje… woensdag dus weer. Spannend hoor!

Klinkt wel goed, in ieder geval geen lange cylcus meer en al dikker bm-slijm.

Zal wel een goed gevoel geven dat je nu weet dat er iets gebeurt :-*

@sophie wrote:

ah dat is mooi, want ze groeien als het goed is ong. 2 mm per dag en rond de 20 mm springen de eitjes!!!

en je baarmoederslijm wordt dikker ja…dan kunnen ze beter hechten…

nou mooi vliegje dat ze er vaart achter hebben gezet. :thumbup:

Dank je voor de uitleg! 2 mm per dag, oke, dus over een dag of 5 zou ik mijn eisprong moeten hebben? Zou inderdaad mooi uitkomen, nou ben benieuwd :slight_smile:

Thanks Sproetje. Hoe is het met jou? En het geregel voor je huwelijk?