bij een normale eisprong he…snap ook niet dat zij zeggen de 20ste dag :think: dan moet ie allang gesprongen zijn volgens mij!!!
als ie nu al 10 mm is!!! zou maar lekker veel klussen rond de 15 de dag!!!
dat zou mooi zijn, dan heb je een normale cyclus :thumbup:
Hij was nog geen 10mm, er tegen aan zeg maar. Dus het zou op zich wel kunnen misschien?
Ja, we klussen gewoon goed hahahaha.
Ze zei ook dat er geen peil op te trekken is, maar op de 20e dag willen ze dat ie uiterlijk gesprongen is, zodat ik geen ellelange cyclussen meer krijg.
Heb wel veel last van mijn buik nu, dus wie weet zijn ze wel hard aan het werk :mrgreen:
ik hoop het voor je dat ze netjes groeien!!!
je weet het woensdag alweer…dan zouden ze dus ong. 14 mm moeten zijn!!! en vrijdag 18 mm dus dan zou ie het weekend gaan springen
dat zou super de puper zijn :thumbup:
Ja! Hele weekend vrij, dus hele weekend in bed
Hahahaha, vind het wel spannend allemaal.
ja zou toch mooi zijn als je het de eerste keer meteen raak is, maar eerst die korte cyclussen lijkt me al heel erg fijn
Ja inderdaad!
Ben ff een paar dagen niet online en er gebeurt hier van alles!
111 en Matthijs, gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws!
Vliegje, lekker zeg, dat je nu een beetje weet waar je aan toe bent. Mijn cyclus is ook zo lang, maar heb gelukkig wel m’n ei gespot in de laatste cyclus. Hoop voor je dat het nu snel raak is. Veel plezier met klussen! :mrgreen:
Meiden… ik heb ook even weinig tijd gehad om bij te lezen.
Kom vanavond nog even terug… :mrgreen:
Nou Vlieg, klinkt goed allemaal meid! Hopelijk heb je de stijgende lijn met positief nieuws nu te pakken
Spannend dus morgen voor je.
Hallo dames!
Nog meer goed nieuws hier. Had gosteren weer een echo er zag er prachtig uit. Kleine friemel was al bijna twee cm en hartje klopte heel driftig, erg gaaf! 1,5 week geleden was het nog maar 0,62 cm!
In ieder geval ziet het er nu wel heel goed uit, durf nu echt een beetje blij te worden, ondanks dat de kritieke periode natuurlijk nog lang niet voorbij is!!!
Kom trouwens ook weer wat terug op mijn eigen datum, zou gisteren 8 weken en 2 dagen zijn… Dat had ik zelf ook ongeveer bedacht. Voelt goed dit, alleen laatste dagen zo ontzettend veel last van brandend maagzuur, maar neem het allemaal ontzettend voor lief!!!
@vliegje… Mijn duimen draaien hoor! Spannende periode, wie weet meteen raak. Zou goed je best doen in bed de komende tijd, hihi :oops: :inlove:
@111… hoest nou met jou… hoe voel je je??
Hoest met de rest van de meiden??
Liefs loesje101
vliegje… wat spannend allemaal zeg. hoop dat idd je je ei aankomend weekend hebt. ik dat het raak is.
loesje wat een goed nieuws!!! probeer toch te genieten meid.
hier alles goed, af en toe wat misselijk.
Loesje, wat fijn om te horen!!
Ik heb morgen weer een echo voor mijn eitjes, eens kijken of ik al wat leg
Goed broeden Vliegje
Loesje, lekker weer even die bevestiging :dance:
Zo’n kloppend hartje geeft toch de stimulans om ervan uit te durven gaan dat alles goed zit!
Loesje, gaaf man, zo’n echo. Kan niet wachten tot ik ook mag!
Voel me wel goed eigenlijk, afgezien van vlagen van misselijkheid de hele dag door en vanochtend en vanavond serieuze pogingen tot spugen :sick:, de krampjes in mn buik en spierpijn in mn rug heb ik eigenlijk nergens last van. Nou ja, wel wat gevoeligere boobs, tepels gaan ook langzaamaan pijn doen en slecht slapen, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. :mrgreen:
Morgen zal het allemaal wel weer wat toegenomen zijn en zal het spugen ook echt komen, maar het hoort er allemaal bij he - ben dus echt aan 't zwangeren. En hoewel het echt niet even prettig is, geniet ik er toch van…zelfs van de braakneigingen - echt waar! :think:
Nou, er zijn nog geen eitjes gegroeid Mijn baarmoederslijmvlies is wel een stuk dikker, daarin zag je echt verschil, zelfs ik.
Maar waarom de eitjes niet groeien, een raadsel.
Vrijdag weer terug en maandag ook weer, ze ging ook even navragen waar mijn slijmvlies wel dikker wordt maar mijn eitjes niet.
Maandag wordt er ook besloten of ik meer hormonen moet nemen, of ongie weer opwekken ofzo.
Dan is het dag 17 namelijk en ze willen mij niet te lange cyclussen laten hebben.
He Vliegje, wat jammer dat de eitjes nog niet willen groeien.
Gelukkig houden ze het wel erg goed in de gaten bij je en grijpen ze in als het te lang lijkt te gaan duren.
Hopelijk heb je vrijdag beter nieuws
He sproetje, hier ken ik je van…
He vliegje vervelend dat je ei niet gegroeid was, ik had er nog zo’n vertrouwen in (ja ik lees alles mee :oops: , maar soms geen tijd om te reageren, of weet niet hoe).
Hopelijk snel duidelijkheid, of liever gezegd een positieve test! :-*
Vliegje, balen zeg… ik had na je vorige berichtje zo gehoopt dat je nu goed nieuws zou krijgen.
he vliegje balen!!
misschien groeien ze met pcos wat langzamer, dat weet ik niet :think:
daarom zeiden ze misschien dat je je ei met 20 dagen had!!
:hug:
hopelijk zijn ze vrijdag wel goed gegroeid!!!
Ja das waar…
Vrijdag mogen we weer
Thanks meiden!! :-*