Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 3

jeetje schapie dat gaat ook hard bij jou!!! kan me nog herrinneren dat je een positieve test had en nu ben je alweer zo ver!!! goed zeg!!

wat fijn vliegje dat er nu zo’n vaart in zit…heb je eindelijk lekker een normale cyclus…wat zal dat heerlijk zijn!!!

@Vliegje,

ja ik denk dat ik maar op zelfverdediging ga voor als ie straks 16 is :smiley:

@Sproetje,

ik heb al heel lang last van maagzuur,de baby ligt nl altijd rechtop,kopje tegen mijn maag en dan zittend zeg maar,moeilijk uit te leggen :eh:

Dus echt prettig is het niet en daarbij mijn rugklachten natuurlijk nog maar weet je nog 12weekjes en dan is het weer voorbij dus ik geniet er maar gewoon zo veel mogelijk van!

Sophie,

gaat hard he?

vind het ook echt mega hard gaan hoor,nog 12weekjes,hooguit 14 en dan ligt er zo’n hummel op mijn buik ipv erin en dan gaat er een heel nieuw leven beginnen,spannend hoor.

Maar ik heb er wel zin in,voel me ontzettend dik(ben al 15kilo aangekomen) alles doet me zeer als ik beweeg en ik kan niet alles zomaar eten vanwege maagzuurklachten…en ik heb sinds een paar weken onwijze trek in een lekker zoet mixje van passoa ofzo maarja,dat zit er voorlopig nog niet in :mrgreen: ik snap het ook niet want ik drink nooit(ook niet voor ik zwanger werd) en nu heb ik er ineens heel erg trek in…zwangere vrouwen :roll: :mrgreen:

zal je net zien ja!!! drinkt nooit alcohol, maar beebje heeft dan alcohol nodig haha word een lekkere zoete kauw dus!!!

nou wel lastig van die pijntjes!! maar ja zoals je zegt nog 12 weekjes!!

en dan zal je zien dat je het gaat missen :mrgreen: maar dan heb je wel wat fantastisch ervoor terug

@Loesje, wat fijn voor jullie zeg :thumbup: Een kloppend hartje is een heel goed teken :mrgreen:

@Zwangerworden, GEFELICITEERD :dance:

bedankt voor de felicitaties!!!

Ik kan het zelf nog niet geloven en m’n lief ook niet, 't is dat de testen positief zijn!

loesje, spannend allemaal… maar 't hartje heb je al zien kloppen dus komt vast allemaal goed. :pray:

schaapie, schiet al op zeg. wat vervelend dat maagzuur. ben benieuwd wat mij allemaal te wachten staat.

liefs.

ps weet niet hoe ik m’n nickname moet veranderen

je nicknaam kun je veranderen maar dat kun je niet zelf doen.

Dan moet je even een van de modies een PB sturen en dan kunnen zei je naam veranderen :slight_smile:

Hoe is het met de dames hier???

Ik heb toch een banner gemaakt maar weer. Als ik een ei krijg volgende week dan is het eindelijk een keer een korte cyclus :slight_smile: Heerlijk.

Ben nu uitgegaan van 30 dagen. Geen idee of het uitkomt, maar ik hoop het zo :slight_smile:

vliegje dat zou super zijn zeg zo’n korte cyclus :wink:

hoe gaat het met de zwangere meiden??

en zitten er ook nog op het wachtbankje? :pray:

Vliegje, dat zou inderdaad lekker zijn… een cyclus van 30 dagen.

Ben echt benieuwd!

Zelf zou ik ook blij zijn met 30 dagen, want na de mk zijn er toch weer vier dagen bijgekomen :eh:

Maar waarschijnlijk zondag mijn eisprong gehad en dan verwacht ik met kerst ongesteld te worden. En dan kunnen we er in januari weer voor gaan :dance:

Sophie, hier dus een saaie maand zonder bijzondere wachtdagen.

Want mijn nod wordt een wod :wink:

Vlieg, ik help het je hopen! Trouwens wel grappig, jij kortere cycli en ik steeds langer :?

Heb nog steeds dagelijks wat lichte ongi-krampjes af en toe, maar verder niets. Verwacht dus elk moment de :evil:.

Hopelijk niet morgen, want dan hebben we een bedrijfsfeest inclusief overnachting, zal je zien dat het dan net weer raak is :thumbdown:

@vliegje hopelijk heb je nu wel kortere cyclussen. ik duim voor je dat je volgende week je ei komt.

@111 hopelijke komen de :evil: niet ik blijf ook voor jou duimen dat ze wegblijven.

Voor alle andere blijf ik ook duimen dat we snel zwanger mogen raken

op hoeveel dagen zit je nu 111?

wij hebben 14 januari een gesprek met de gyn en uroloog over hoe nu verder enzo!!! eindelijk wat vaart in…

111… klinkt best spannend!! :silenced: :wink:

111, hoe sta je ervoor?? Je bent bijna een week overtijd volgens je banner!

ben ook wel heel benieuwd naar 111? maar ze heeft een bedrijfsfeest dus ik denk dat we morgen pas wat van d’r horen.

Wij hebben 13 jan. de eerste afspraak bij VK… kan niet wachten.

Spannend Sproetje! Zou wel gaaf zijn hoor, zwanger trouwen :slight_smile:

111, nog geen nieuws?? Je houdt ons in spanning!

Hoi allemaal!

@sproetje… zwanger trouwen das twee keer feest!!! :smiley:

@111… hmm heb je eigenlijk al een keer getest, of heb ik iets gemist… zou zo maar kunnen hoor… klinkt best spannend idd! :pray:

@sophie… kan me zo goed voorstellen dat je nu eindelijk graag een volgende stap wilt maken. ER zit vaak zo ontzettend veel tijd tussen… frustrerend… Hopen dat het dan snel iets oplevert, dit is ook een beetje slopend he… :hug:

@zwanger worden… hoe voel je je…

HI er alles uitstekend. Enig waar is “last” van heb zijn wat meer gevoelige tepels en brandend maagzuur, vooral sávonds… Verder niets geen last of gevoel in mijn buik… nog steeds wel onwerkelijk daardoor… Maandag weer een echo, dit keer bij de verloskundige… hopen dat kleine friemel nog steeds een kloppend hartje heeft en dat het is gegroeid… toch weer heel spannend

x loesje101…

Nee hoor, niet gemist…

En vandaag getest, op 34 dagen! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Je hebt getest 111??

en zie allemaal roze en groene smilies betekent dat… ?? :mrgreen: :dance: :mrgreen: ???

Oh geweldig 111!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: