hey meiden vanochtend getest!!!
Heeey! Gefeliciteerd :dance: :dance:
Dat is een mooie duidelijke test.
Zwangerworden, dat kan niet missen meid! Van harte gefeliciteerd!!! Leuk Sinterklaascadeau :mrgreen:
Gefeliciteerd!! :mrgreen:
hey dat is hartstike positief hoor :dance: geweldig
(overgins is het 6-12 ipv van 6-11 :mrgreen: )
Gefeliciteerd zwangerworden!!! :dance: :dance: :dance:
Oooo gefeliciteerd!!
:dance: :dance: gefeliciteerd zwangerworden!!!
super zeg, lekker gaan genieten op je wolkje :mrgreen:
bedankt allemaal voor de felicitaties, we beseffen 't nog niet echt eigenlijk.
oeps inderdaad moet 6-12 zijn, wrsch de zwangerschaps dementie
ik ga morgen of maandag nog een digitale test doen van CB, die heb ik nog in huis. als extra bevestiging
fijn weekend allemaal.
gefeliciteerd zwangerworden!! :D:D
dus je nicknaam wordt nu zwangerGEworden
:mrgreen:
Haha… idd! Kan je eigenlijk je nick veranderen?
Hai!
Ben ik ook weer eens.
Zie dat er gelijk goed nieuws is!
Gefeliciteerd zwangerworden!
En idd dragon nu moet de nick veranderd worden :mrgreen:
Loesje, zie dat jij ook het hartje hebt gehoord! Super meid! :inlove:
Vliegje wordt spannend nu. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen met de echo’s.
Voor de rest, dikke :hug:
Hier alles ok. Woensdag wordt het weer spannend, want dan hebben we weer een echo. Verder voel ik me nog steeds zwanger, want ben nog steeds erg moe enzo. Maar klaag verder niet hoor! Als alles maar goed gaat, dan ben ik gelukkig!
Fijne dag allemaal!
:-*
super liekie dat het allemaal goed gaat!!!
wat leuk je echo woensdag, kom je hem wel ff showen :mrgreen:
@zwangerworden… Joehoeeeeee!!! gefeliciteerd!!! Supermeid, das een duidelijke test hoor!!!
@liekie… spannend weer hoor. Twaalf weken echo, kun ja vast al een compleet mensje op zien!!!
@vliegje… Eindelijk!!! Moet een fijn gevoel zijn. Nu wordt je toch gevolgd dmv echo’s? Wie weet komt er nu heel snel schot in de zaak!!! Hoop het echt voor je!!!
Hier verder een lekker weekend, heb al stiekem een paar kleine kadootjes gekregen… Het is natuurlijk nog spril maar dat we het hartje hebben gezien is wel een goed teken zeggen ze…
Hoop het ook! En ben voor jou ook zo blij! Nu hopen dat alles goed blijft gaan, maar dat moet gewoon!
ja zou je denken, maar ben er nog niet helemaal vol 100% van overtuigd helaas. Gelukkig maandag 15 december weer echo!!
slaap lekker dames!!!
x loesje101
Hey Meiden,
Ik ben er nog hoor,lees mee maar heb nog steeds niet veel te melden…er gebeurd niet zo veel bij ons momenteel…
Ik wil even zwangerworden feliciteren en natuurlijk alle meiden die ik niet gefeliciteerd of sterkte gewenst heb de afgelopen tijd ook!
Ik verwaarloos de boel een beetje sorry :oops:
Bij ons is de babykamer ook bijna klaar,nog een beetje aankleden,de muurschildering moet nog af maar de vloer ligt,de meubels staan en het gordijn hangt…de kleine mag dus komen wat dat betreft.
Vannacht over mijn nek gegaan van het maagzuuur waar de baby schuld aan heeft,hij ligt steeds tegen mijn maag aan te schoppen/slaan en ik kan zo af en toe gewoon mijn eten 3keer herkauwen :sick:
Maar verder gaat het wel goed hoor. :roll:
nou meiden dat was het weer even denk ik.
groetjes schaapie
hee schaapie, fijn even van je te horen! En die baby van jullie is nu al een doerak, dat wordt nog wat!
Ik moet zo naar het ziekenhuis bellen, denk dat ik volgende week voor de 1e echo’s mag komen. Vandaag mijn 1e Clomid op…
Spannend vliegje!!
Schaap, lekker toch dat alles z’n gangetje gaat! :thumbup:
Vervelend dat maagzuur. Daar heb ik wel meer over gehoord zo tegen het einde van de zwangerschap.
En lekker dat het kamertje zo goed als af is :dance: