Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 3

Nou toch ff gebeld.

Gezien mijn PCO beeld en de voorschrijving van Primolut om een mens. op te wekken is een eisprong wel heel apart. Waarschijnlijk is mijn lichaam gewoon wat van slag.

Ook het advies gekregen om te stoppen met tempen. Ik had er niet bij stil gestaan dat het nu geen nut heeft (mens. wordt opgewekt), omdat het best automatisme is geworden.

Maar advies dus om te stoppen, zeker ook omdat ik straks echo’s krijg om mijn eisprong in de gaten te houden.

Binnen een week zou ik ongie moeten worden na mijn laatst Primolut (en die slik ik vanavond).

Dus moet het even wat meer loslaten.

Vind het dan toch gek dat die temp stijgt… Maar goed, gewoon stoppen met tempen en even gedachten proberen te verzetten.

Hoi meiden,

Vanholland… dus toch ongesteld geworden. Balen zeg. Je cyclus was zo mooi constant. Dan krijg je toch hoop als je voorbij de 31 dagen bent.

Hopelijk volgende ronde dan!

Sophie, ik kan me voorstellen dat je mannetje het moeilijk vindt allemaal. Is ook niet niks wat er op jullie (en nu met name op hem) afkomt :hug:

Regje, wat een mooie foto’s! :dance:

Vliegje, hopelijk kun je het inderdaad iets meer los laten zonder tempen.

Ik heb het nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat je er erg op gefocust raakt. Verwacht je nu over 2 weken ongesteld te worden?

Hier voorlopig niets te melden, want wij klussen nu ff met cd-tjes :roll:

Vanochtend mijn verstandskies eruit gehaald, maar het lijkt mee te vallen. Alleen die vieze smaak de hele dag… bah!

In januari moet ik naar zkh voor een van de onderste kiezen. Daar zie ik meer tegenop :shifty:

Regje, mooie foto’s!!!

Vliegje, om gek van te worden he? Ik zit nu te wachten op mijn tweede ongi sinds het stoppen met de pil. Ik heb allemaal dingetjes die ik niet echt kan plaatsen… Dingen die normaal gesproken aankondigen dat in ongi ga worden, maar er gebeurt dus helemaal niks! Heb inmiddels al 3x gestest… maar steeds negatief, dus dat kan het niet zijn. :?

Sproetje, sterkte met je kies… of eigenlijk je gebrek aan kies! Ik kan me herrinneren dat het idd de eerste dag wel meevalt, ook omdat je dan nog half verdoofd bent. De dagen erna wordt het een beetje beurs en dik. Hebben ze je verteld dat je paracetamol met cafeine moet slikken? Dat schijnt het beste te helpen.

Sproetje en Naatje, sterkte!

Ik verwacht mijn ongie eigenlijk eind van de week ofzo.

Me too Vlieg, we gaan dus weer gelijk op met onze NOD’s :wink:

hé 111, hoe is het met jou?

en wat denk je deze maand??

111, van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan??

Sophie, ben ervan overtuigd dat ik mn ongie tegemoet kan zien. Heb totaal niet het gevoel dat het gelukt is en heb ook totaal geen klachten, zelfs niet de bekende ongi-aankondigingsklachten dus ik ga er maar van uit dat ik ergens volgende week pas mn ongi heb en niet a.s. zaterdag.

Sproet, ik heb het gemiddelde genomen van mn cycli en ben uitgegaan van 27 dagen. Wat is het toch lastig om niet enigszins regelmatig te zijn… :?

Inderdaad… zo is het lastig rekenen.

Zeker met je laatste cyclus van 36 dagen.

Deze ronde weet ik in ieder geval zeker dat ik ongi word, dus dan kan ik in alle geduld afwachten wanneer dat zal zijn :silenced: :?

zegt niets he 111 sommige hebben nooit klachten!!!

ik zou ook van je langste cycylus uit gaan valt het alleen maar mee je onzekerheid!!!

sproetje, had toch met je bruiloft te maken dat julie deze maand niet gaan klussen?

Sophie, inderdaad.

Dus straks in januari de beslissing nemen of we niet misschien nog een maand moeten overslaan. Maar ik denk dat ik het antwoord al weet :mrgreen:

Desnoods dan maar met een dikke buik… hoewe… dat zeg ik nu, dan kun je ook niet meer iedere jurk kiezen. Ai, wat blijft het lastig! :x

Precies!

Heb me dan ook voorgenomen om pas te gaan testen na 15 december, dan is mn cyclus weer 36 dagen geweest. Daarvoor heeft het weinig zin denk ik.

En waarschijnlijk is het dan ook niet meer nodig om te testen, hahaha.

lijkt me nu al moeilijk sproetje om erop te letten om niet zwanger te raken nu!!! laat staan 2 maanden :shock:

ja 111 goed zo beter van de langste uitgaan!! valt het minder tegen als je eerder ongi wordt…maar we :pray: dat je voor 15 december nog niet :twisted: :twisted: bent!!!

Ja inderdaad.

Ik heb maandag voor het eerst in mijn leven cd-tjes gekocht :smiley:

Ik denk persoonlijk januari nog niet echt mikken en in februari het schema weer ter hand nemen :wink:

En 111, ik sluit me bij de laatste woorden van Sophie aan :pray: :pray:

Sproetje, je hebt deze maand wel serieus geklust, of nog met cdtjes?

Gaaf hoor, trouwen :slight_smile:

Wanneer is de datum??

Hoi lieve KOK vriendinnetjes!

Sorry ik heb jullie de laatste wtee weken heeeel weinig gesproken… heb wel snel elke keer even meegelezen, maar bijna niets geschreven. ben superdruk geweest, mnet de voorbereiding van ons galafeest op[ het werk en natturlijk met sinterklaas en nog veel andere dingen. Dat was wel fijn op zich want doordoor ging de tijd lekker snel.

En heb goed nieuws, want had gister mijn eerste echo…

En we hebben een prachtig vruchtje met een kloppend hartje gezien!!!

Erg gaaf, was zo bloednerveus… mijn vriend ook trouwens. Maar het was direct goed te zien en de hartslag was ook goed te zien. naar mijn gevoel nog wel een beetje traag, maar volgens mijn gyn begint de hartslag langzaam en gaat ie vanaf nu steeds sneller!!

Ik dacht zelf alleen gister 6 weken en 5 dagen te zijn, maar de meting gaf 6 weken en 3 dagen. Maar als het nmopg zo klein is, scheelt elke mm een dag of twee drie, dus als ze het net niet helemaal goed heeft kunnen meten klopt mijn eigen termijn denk ik wel. Ik verander mijn banner nog maar even niet, over twee weken nog een echo! dan zien we verder!!

Eindelijk goede berichten meiden!!!

Volgende keer reageer ik op jullie allemaal, ben nu op mijn werk!

x loesje101

fijn te horen dat alles goed gaat Loesje!!! houden zo :smiley:

fijn dat je over twee weken weer een echo mag :thumbup:

Loesje, dat is goed nieuws!

Super joh.

En bij de volgende echo zit je misschien weer op jouw berekening :thumbup:

Vliegje we trouwen in juli.

En zijn deze ronde met cd-tjes aan het klussen.

Ik verwacht dit weekend mijn ei.

en we hebben nog geen fotograaf :wink:

@loesje super goed nieuws echt leuk voor jullie

Loesje, super zeg!

Goed nieuws! Ben ongesteld geworden! Na 73 dagen…

Vanmiddag al een beetje, ziekenhuis gebeld, maar pas wanneer het goed is doorgebroken moet ik dag 1 rekenen.

Nou, dat doorbreken gebeurd nu…

Erg buikpijn dus ik kan zondag/maandag de 1e Clomid gaan slikken, maandag terugbellen om afspraak voor de echo’s te maken.

Spannend hoor.

Sproetje, welke datum? :slight_smile:

Ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij een bruidspaar die ook trouwt in juli. De 28e of de 30e (het was voor of na mijn verjaardag, weet het niet meer, in ieder geval op vrijdag).

Wel gaaf hoor! Weet je al wat voor jurk je wilt?