nee he vanholland!! zag er zo goed uit!!! hopelijk zet het niet door!!
Ah balen vanholland! Hoop dat het niet doorzet!
IK hoop ook dat het niet doorzet. Dus ik wacht nog even met testen.
Hoi meiden
Toch ongie geworden baal wel maar ja we gaan verder naar de volgende ronde
@Vanholland, balen zeg, ik had echt hele goede hoop dat het raak zou zijn
@naatje, je hebt gelijk het kan even duren voordat het goed opgang komt.
Ah balen meis!!
oh nee vanholland, wat balen! had zoĆĀ“n goede hoop voor jou!!!
ook ik ben weer ongi geworden, nou weet ik natuurlijk dat ik niet zomaar zwanger raak, maar word elke keer wel weer verdrietig
sorry voor mijn klaagzang
ah jammer meissieā¦ vind het zo erg voor jullie.
Wanneer denk je een oproep te krijgen??
hey meiden,
ik meld me ook maar weer eens. heb wel mee gelezen hoor!! zoals ik al eerder schreef wil ik me er iets minder mee bezig houden.
Welkom nieuwe meiden, voor jullie ook heel veel geluk en voor een snelle positieve test.
vliegje, wat ships dat je PCO uit hebt, maar je bent nu in goede handen en er is meer duidelijkheid denk dat dat toch een klein beetje oplucht. mān duimen maken over uren voor je!
Dragon wat fijn dat het goed met je gaat en een heel mooi buikje hebt. Gelukkig voor je niet meer misselijk. lekker genieten!
Van Holland, Balen zeg!! succes.
Voor iedereen: heel veel succes :thumbdown: :thumbup:
Ik ben weer in de afwacht weekā¦ poeh mān geduld wordt toch elke keer weer flink op de proef gesteld. heb echt geen idee, hebben er in ieder geval alles aangedaan . ik twijfel alleen
een beetje over de 1e dag van mān menses afgelopen keer.
Wel sinds 2dgn meer afscheiding dan normaal.
fijne avond nog allemaal.
Succes meis!
@vliegje er werd ons gezegd dat het minstens nog een half jaar duurt voordat hub geopereerd kan wordenā¦eerst nog de onderzoeken :?
@regje, ja ik voel dat nu gewoon even zoā¦ :?
Wat is TESA/MESA precies? En wat voor operatie krijgt ie?
vanholland, balen zeg!
Regje, weet ikā¦ had alleen gehoopt dat het alleen de eerste cyclus zou zijn die zo af zou wijken.
Ik heb trouwens inmiddels nog een tweede test gedaan om het het uit te kunnen sluiten. Die was ook negatief. Inmiddels ook maar de banner aangepast. Donderdag had ik nogal kramp. Dacht eerst dat het naderende ongi was, maar is misschien wel mān ei geweest. Als dat zo is zit ik nu op een cyclus van 45 dagen.
@vliegje
MESA
Bij ejaculatiestoornissen of bij geblokkeerde of afwezige zaadleiders kan soms toch zaad worden verkregen door middel van de MESA-behandeling (Microchirurgische Epididymaire Sperma Aspiratie, dat wil zeggen dat het sperma uit de bijbal wordt gehaald door middel van een punctie) in combinatie met ICSI. Deze behandelingsmethode is in Nederland niet toegestaan, met uitzondering van behandelingen in het kader van onderzoek naar de veiligheid van deze methode. Om deel te nemen aan dit onderzoek dient men echter te voldoen aan bepaalde criteria voor wat betreft de oorzaak van de subfertiliteit.
TESE
Dit is een variant op MESA, maar in dit geval worden de zaadcellen uit de testikels gehaald. Dit gebeurt dan omdat er geen zaadcellen in de zaadleiders gevonden zijn of de zaadleiders ontbreken. Omdat het hierbij gaat om (mogelijk) nog onrijpe zaadcellen en de gevolgen daarvan voor het kind nog niet te overzien zijn, wordt TESE (TEsticulaire Sperma Extractie) in Nederland niet uitgevoerd.
@Naatje, mijn cyclus was bij de eerste keer 65 dagen en daarna 46 dagen en ik was die cyclus zwanger geraakt. Dus het kan echt Het duurt alleen iets langer.
Mijn 20 weken echo was goed :mrgreen:
Ik zal een foto plaatsen van ons beebje :inlove: En van mijn 20 weken zwangerschapsbuik (niet schrikken)
Gave fotoās en wat een mooi klein buikje nog!! Gaaf zeg
Dacht vandaag een eisprong te hebben! Maar dat kan toch niet met Primolut?? Buikpijn en rugpijn joh, niet te zuinig! En afscheiding, zoooo waterig en dan weer sliertjes. Niet rekbaar, maar wel sliertjes. Temp was ook hoger van het weekend, maar 1x te laat getempd en vanochtend erg liggen woelen voor ik tempte. Dus niet betrouwbaar denk ik.
Nou ja, morgen laatste pillen, hoop snel mijn ongie te verwachten.
Regje Wow mooie echo, en leuk klein buikje!
Snap er niks vanā¦ temp is dus gestegenā¦ toch een ei??
Terwijl ik aan de Primolut zit??
Vertrouw het niet zo, want STEL dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden en ik slik die pillenā¦
Maar dat kan bijna niet, manlief en ik hebben donderdag voor het laatst geklust.
Ik ga straks toch ff bellen. Wanneer verwacht ik nu een ongie, door de Primolut en dus van de week, of door een eventueel ei en pas over 2 weken?
Zuchtā¦ heel mijn lichaam lijkt van slag
Sophie, die behandeling is in nederland eigenlijk niet toegestaan?? Maar voor jullie wel dan, jullie krijgen gewoon in nl een oproep?
Hoe is het met je man? Trekt hij het een beetje, lijkt me voor hem ook heel moeilijk.
dat is dan oude info vliegje, want vanaf 2006 mag het in NL wel uitgevoerd worden en sinds dit jaar ook in het UMCGā¦scheelt een hoop reizenā¦mijn mannetje vindt het heel moeilijk gelukkig praat hij er steeds meer overā¦
enne snap niks van de primolut :roll:
regje wat een fantastische fotoĆĀ“s zeg :thumbup: nog een mooi zunig buikje hoor