ik hoop voor je dat dat genoeg is!! en ze meteen verder gaan met de onderzoeken
Vliegje: Spannend morgen!
Onze eerste afspraak bij de gyn kan ik me nog heeeeeel goed herrineren was namelijk behoorlijk zenuwachtig :?
Wij moesten allerlei formulieren invullen met best wel intieme vragen.
Daarna gesprek met de gyn die alles door ging nemen en ook letterlijk alles wilde weten.
Mijn stop dag, eerste menst, hoe met de sex ging :oops: , hoe vaak, je voorgeschiedenis, je aller aller eerste menst, hoe je cylclus hier voor was etc…
Daarna kreeg ik een inwendig onderzoek daarna moesten we naar de balie waar we werden meegenomen naar achter en vriendlief zeg maar wat moest achter laten :oops:
Maar wij zaten natuurlijk al een beetje in de molen voor we begonnen dus we begonnen we wat anders…
Soms gebeurt er in een eerste afspraak niets behalve een grondig intake gesprek en inderdaad de opdracht om nog 3 mnd door te tempen en dan een vervolg afspraak.
Succes in ieder geval morgen!!
En dan nu je zo gewilde foto!!! :mrgreen:
Thanks voor je info!
wij hebben die lijst thuis gestuurd gekregen ja, dus die moeten we morgen inleveren. Hoop niet dat manlief gelijk naar achter moet… moet hij dat dan zelf doen? Of mag ik helpen? Hahahaha, lijkt me zoooo moeilijk…
Nou ja, morgen meer!
ik wou dat hij naar ons toe werd opgestuurd, wij moesten hem daar te plaatse invullen, voor we bij de gyn kwamen.
En je mag inderdaad mee het kamertje in om evt je vriend een “handje” te helpen :mrgreen:
En liggen "boekjes"zat en ook zijn er zeeeeer bijzonder natuur getrouwe films te bekijken :roll:
sophie ik wil niet te snel gaan testen want je weet het maar nooit straks heb ik getesten dan komen net de :twisted: dus ik wacht lekker nog even tot zondag en ik heb niet eerder tijd als zaterdag om een test te halen
Mooi buikje trouwens!!
We gaan zo weg, vind het erg eng en spannend. Maar ik zal vanavond een update plaatsen
succes vliegje!!!
ja vanholland dat is waar!!! nou toch goed van je dat je zolang kan wachten…je cyclus ziet er toch mooi uit dus misschien hihihihi
mooi buikje dragon
succes vliegje,ben benieuwd wat ze met jullie willen gaan uitspoken
voor de rest wens ik iedereen alvast een fijn weekend,lees wel mee maar kan thuis nog steeds niet reageren en ik heb ook eigenlijk niet veel te melden :roll:
groetjes schaapie
hé Schaapie, jij gaat ook hard zeg!!!
gaat het voorspoedig??
weet je al wat het wordt?
@Vanholland, ik duim me suf voor je, maar ik heb er een goed gevoel over
Voor alle nieuwelingen welkom Hopelijk zijn jullie snel zwanger.
@Vliegje, succes bij de gyn, denk maar zo, die mensen doen niks anders dan zulke vragen stellen en zulke handelingen verrichten.
Ja, idd de maanden duren dan opeens veel langer, en mijn cyclus was ook nog eens heel lang, maar ik had geluk dat het bij de 2de ronde al raak was :mrgreen:
En als je dan zwanger bent duurt het weer een eeuwigheid voordat je die 12 weken hebt bereikt. En daarna lijkt het opeens heel hard te gaan.
Even gauw een update!
Ik heb dus toch PCO, wat ik zelf al dacht. Genoeg follikels te zien op de echo, maar er komt er geen 1 tot springen.
Heb nu primolut gehad voor het opwekken van een bloeding, daarna moet ik bellen om en afspraak te maken voor de echo op dag 10 van de cylus. Van dag 3 tot en met 7 clomid slikken en dan vanaf dag 10 regelmatig voor een echo weg. Als mijn ei op springen staat aan de klus zodat ze ook kunnen kijken of de zaadjes het goed doen.
Krijg dan ook gelijk een uitstrijkje en een week na de vermoedelijke eisprong een bloedtest om te kijken of het ei daadwerkelijk geweest is.
Begin van de malle molen dus. Maar er komt schot in!
regje, hoe is het met jou?? En je buikje??
Vliegje, gelukkig zit er nu inderdaad schot in de zaak.
Wel het ‘gedoe’ van de mmm maar hopelijk levert het iets heel moois op! :inlove:
Van Holland… wat een geduld! :mrgreen:
Dan ben je tenminste wel al een eind op weg als het raak is :dance:
@Vliegje, balen dat het pco is, maar gelukkig is dat goed te verhelpen. Nu heb je meer kans op een beebje.
Met mijn buikje gaat het goed, mijn baarmoeder ligt hoger dan zou moeten dus ik ben al een echt dikkertje. Zal dit weekend weer foto’s maken en plaatsen.
@vliegje wel balen in de mmm, maar je weet tenminste waar je aan toe bent en ze sturen je niet weg met de mededeling probeer het nog maar even!!! ze zetten er meteen vaart achter en dat is mooi!!!
hopelijk raak je op deze manier gauw zwanger!!!
Balen Vliegje, maar als je weet wat het is kan je er tenminste wat aan doen. Hopelijk nu snel resultaat! Succes!!
Dank jullie wel lieve meiden!
@vliegje wat fijn dat je nu weet wat het is hopelijk lukt het zo om zwanger te raken veel succes.
@naatje wanneer ga je testen zie dat je al 3 dagen overtijd bent
Hoi meiden
|Het ziet er naar uit dat ik toch ongie ga worden. Heb last van bruin slijmverlies. Dus ik wacht nog even af
Och Vliegje…toch waar je bang voor was! Gelukkig ben je in goede handen en weten ze wat er aan de hand is - hopelijk lukt het nu met wat hulp wel om snel zwanger te worden. Ik hoop het voor je!
vanholland, ik denk niet dat ik echt overtijd ben. Ik weet gewoon nog niet echt hoe lang mijn cyclus is. Ik had voor de zekerheid een paar dagen terug wel al getest. Maar die ging niet helemaal goed en was ook al bijna over datum. Hij was wel negatief, maar dat zegt dus niet echt heel veel. Ik ga zo maar ff een nieuwe halen en nog een keer testen.